ماهی گیری از آب گل الود برنامه نیروی متخصص کبک
16 نوامبر 2015 - 22:04
بازدید 445
8

برنامه نیروی متخصص کبک همانگونه که در خبرها آمد برای دریافت کاغذی پرونده ها بسته شد. نکاتی است که بر آن تاکید می کنم: ۱- هنوز هیچکس نمی داند که سقف ۳۵۰۰ پرونده ای کبک کی پر شده است و کدام پرونده ها وارد سیستم شده است و کدام نشده. ۲- هیچ پرونده ای نیز […]

ارسال توسط :
پ
پ

برنامه نیروی متخصص کبک همانگونه که در خبرها آمد برای دریافت کاغذی پرونده ها بسته شد. نکاتی است که بر آن تاکید می کنم:

۱- هنوز هیچکس نمی داند که سقف ۳۵۰۰ پرونده ای کبک کی پر شده است و کدام پرونده ها وارد سیستم شده است و کدام نشده.

۲- هیچ پرونده ای نیز تاکنون از اداره مهاجرت برنگشته است کسی هم فایل نامبر نگرفته است. و البته بسیار زود است که هیچ خروجی از اداره مهاجرت کبک داشته باشیم و دست کم باید یک ماهی را صبوری کرد.

۳- اداره مهاجرت کبک را نیز احتمال تغییر سیاست در زمینه دریافت پرونده ها، تغییر ظرفیت و غیره دست کم در مورد امسال و این سری دریافت پرونده نیست.  تنها احتمال خارج از آنچه اعلام شده است می تواند این باشد که باز کبک نتواند برنامه آنلاین خود را در تاریخ موعود در دسترس قرار دهد و دریافت کاغذی پرونده ها را ادامه دهد آن هم در همان تاریخ ۱۸ ژانویه و یا بعد از آن.

حکایت اما همان حکایت آب گل آلود است شرایطی که کسی نمی تواند به قطع و یقین در مورد آن صحبت کند اما همین آب گل آلود فرصت را برای ماهی گیری برخی فراهم کرده است. فردی با سه پرونده در دست در فضای مجازی جشن پیروزی گرفته و آن دیگری مجموعه های معتبر و با پرونده زیاد را متهم به سهل انگاری می کند. در این میان هستند مجموعه هایی که مدعی می شوند پرونده ها از اداره مهاجرت در همین زمان کوتاه بازگشته است. خلاصه بازار شایعه و حدس و گمان داغ است. در التهاب و استرس  ناشی از پر شدن ناگهانی پرونده ها و باز ماندن عده ای از ورود پرونده به اداره مهاجرت هر کس از سویی ادعایی متفاوت داشته باشد توجهات را به خود جلب میکند. افراد تشنه شنیدن سخن متفاوتند هر چند بی مبنا باشد.   

همه این ها تا زمانی است که گرد و غبار فرو نشیند و گل ها ته نشین شوند و آنگاه است که باید دید چه کسی با مردم صادق بوده است و کدام مجموعه صادقانه عمل کرده است و تمام توان خود را در ایفای تعهدات به کار گرفته است. بنابراین به همه دوستان توصیه می کنم صبوری پیشه کنند و در آرامش منتظر ثبت آنلاین پرونده ها باشند. در مورد موکلین کنپارس در پست جداگانه ای سیاست این شرکت را در مورد برنامه نیروی متخصص کبک اعلام می کنیم و اطمینان دارم آرامش بیشتری نصیب این دسته از دوستان خواهد شد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar