استان نوا اسکوشیا: توقف پذیرش درخواست‌های مهاجرتی در بخش غذا و اقامت 
24 آوریل 2024 - 4:49
بازدید 39
1

به درخواست‌هایی که تا ظهر چهارشنبه ارسال شده‌اند، طبق روال معمول رسیدگی می‌شود استان نوا اسکوشیا پذیرش درخواست‌های مهاجرتی از بخش خدمات غذایی و اقامتی را موقتاً به دلایل نامشخصی متوقف کرده است. هیچ تغییری برای دسته‌های شغلی دیگر، غیر از بخش غذا و اقامت، پیش بینی نشده است. بخش مورد نظر شامل مؤسساتی است […]

ارسال توسط :
پ
پ

به درخواست‌هایی که تا ظهر چهارشنبه ارسال شده‌اند، طبق روال معمول رسیدگی می‌شود

استان نوا اسکوشیا پذیرش درخواست‌های مهاجرتی از بخش خدمات غذایی و اقامتی را موقتاً به دلایل نامشخصی متوقف کرده است. هیچ تغییری برای دسته‌های شغلی دیگر، غیر از بخش غذا و اقامت، پیش بینی نشده است.

بخش مورد نظر شامل مؤسساتی است که عمدتاً درگیر ارائه اقامت کوتاه مدت و خدمات تکمیلی به مسافران در امکاناتی مانند هتل‌ها و استراحتگاه ها هستند.

بخش غذا و اقامت همچنین شامل موسساتی است که عمدتاً درگیر تهیه غذاها، تنقلات و نوشیدنی‌ها، به سفارش مشتری، برای مصرف فوری در داخل و خارج از محل هستند.

تعداد درخواست‌های مهاجرتی این بخش دو برابر شده است، اما ظرفیت مجاز مانند سال گذشته توسط دولت فدرال سه هزار و 500 درخواست اعلام شده است.

جنیفر لاسپرانس (Jennifer L’Esperance)، مدیر اجرایی ارشد مهاجرت و رشد جمعیت این وزارتخانه، گفته است: «ما دوست نداریم مردم بیش از حد برای دریافت تاییدیه منتظر بمانند. قصد داریم زمان‌های پردازش درخواست‌ها را در سطح معقولی نگه داریم وظیفه ما این است که توزیع خود را به خوبی مدیریت کنیم.»

وی افزود: «ما می‌خواهیم برخی فضاها را برای درخواست‌های بخش‌های مراقبت‌های بهداشتی و ساخت و ساز حفظ کنیم.»

گفته شده است به درخواست‌هایی که تا ظهر چهارشنبه (23اپریل) ارسال شده‌اند، طبق روال معمول پردازش می‌شوند. 

با این حال، به گفته جنیفر لاسپرانس برنامه های دیگری وجود دارد که کارفرمایان همچنان می‌توانند برای آنها نیروی کار متخصص ضروری را درخواست دهند؛ شامل برنامه مهاجرتی آتلانتیک (Atlantic Immigration Program)، برنامه نیروی کار خارجی موقت (Temporary Foreign Worker Program) و نوا اسکوشیا ورکز (Nova Scotia Works).

نیروهای کار خارجی در بخش غذا و اقامت می‌توانند از طریق برنامه نیروی متخصص فدرال (Federal Skilled Worker Program) یا برنامه تجربه کاری دانشجویی فدرال (Federal Student Work Experience Program)، جهت مهاجرت اقدام کنند.

مهاجران بالقوه که مهارت‌ و تجربه مورد نیاز استان نوااسکوشیا را دارند، از طریق برنامه مهاجرت استانی نوا اسکوشیا (NSNP) می‌توانند درخواست مهاجرت بدهند.

زیرگروه‌های برنامه مهاجرت استانی نوا اسکوشیا عبارتند از:

  • اولویت‌های بازار کار نوا اسکوشیا
  • اولویت‌های بازار کار نوا اسکوشیا برای پزشکان
  • پزشکان
  • کارآفرینان
  • کارآفرینان فارغ التحصیل بین المللی
  • فارغ التحصیلان بین المللی مورد تقاضا
  • نیروی کار متخصص
  • مشاغل مورد تقاضا
  • نیروی کار مورد تقاضا در بخش ساخت و ساز
  • تجربه نوا اسکوشیا: اکسپرس انتری 

برای اطلاعات بیشتر بخوانید:

برنامه جدید نوااسکوشیا برای نیروهای کار ساختمانی

تاثیر مهاجرت بر بخش‌های مختلف کانادا

ارتباط با ما:

برای دریافت مشاوره رایگان و انواع خدمات مهاجرتی از طریق شرکت کنپارس می‌توانید با شماره‌های 02191008339، 02191008338 یا 02159174000 تماس گرفته، یا اطلاعات خود را از طریق چت آنلاین سایت یا دایرکت اینستاگرام ارسال کنید و یا اینکه  فرم ارزیابی رایگان ما را پر فرمایید تا در اولین فرصت با شما تماس گرفته شود.همچنین می‌توانید پرسش‌های خود را از طریق شماره‌های واتس اپ (+1)5799579293 و 9034941456(+98) (کافیست همین حالا شماره تماس ها را لمس کنید ) از ما بپرسید و پاسخ آن‌ها را از طریق همین شماره‌ها دریافت کنید.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar