کانادا، مقصدی آرمانی برای کار
30 دسامبر 2023 - 9:22
بازدید 431
9

کانادا رتبه اول مطلوب‌ترین مقصد کاری جهان را دارد طبق مطالعه اخیر شرکت بریتانیایی «Givetastic»، کانادا پیشتاز جهانی در بین کشورهای مقاصد کاری است. شرکت بریتانیایی «Givetastic» با تجزیه و تحلیل میانگین جستجوی ماهانه برای کلمات کلیدی «شغل» و «کار» و استفاده از ترجمه در صورت لزوم، مقاصد رویایی برای کار در خارج از کشور […]

ارسال توسط :
پ
پ

کانادا رتبه اول مطلوب‌ترین مقصد کاری جهان را دارد

طبق مطالعه اخیر شرکت بریتانیایی «Givetastic»، کانادا پیشتاز جهانی در بین کشورهای مقاصد کاری است. شرکت بریتانیایی «Givetastic» با تجزیه و تحلیل میانگین جستجوی ماهانه برای کلمات کلیدی «شغل» و «کار» و استفاده از ترجمه در صورت لزوم، مقاصد رویایی برای کار در خارج از کشور را تعیین کرد.

بر اساس این تحقیق با نظرسنجی از مردم 164 کشور، جذابیت کشور کانادا به دلیل مراقبت‌های بهداشتی همگانی، مرخصی با حقوق، مرخصی به دلایل شخصی و بازار کار پر جنب و جوش برجسته شد.

 مردم 56 کشور مورد تجزیه تحلیل (34.1 درصد از کشورهای جهان)، کانادا را به عنوان مطلوب‌ترین مقصد کاری خود انتخاب کردند.

بر اساس مطالعه «Givetastic»، رویایی‌ترین مقاصد کاری به ترتیب عبارتند از:

  • کانادا (برترین انتخاب در 56 کشور)
  • آلمان (13 کشور)
  • قطر (11 کشور)
  • بریتانیا (8 کشور)
  • سوئیس، استرالیا (هر کدام 7 کشور)
  • اسپانیا، ایالات متحده (هر کدام 6 کشور)
  • مالت (5 کشور)
  • نیجر، پرتغال (هر کدام 4 کشور)

جاذبه جهانی کبک

 شرکت «Givetastic» روش مشابهی را برای معرفی محبوب‌ترین شهرها، ایالت‌ها و مناطق برای مهاجرت کاری انجام داد.

با توجه به حجم جستجوی گوگل، دبی محبوب‌ترین شهر برای مهاجرت با هدف کار است، زیرا در 69 کشور از 150 کشور جهان، بیشترین جستجو را داشته است. با این حال، کبک نزدیک‌ترین رقیب دبی بود. 

کبک در 28 کشور از 150 کشور جهان بیشترین جستجو را داشت که بر جذابیت جهانی این استان تاکید دارد. 

چرا کانادا؟

طبق تحقیقات «Givetastic»، کانادا مقصد کاری محبوبی برای مردم کشورهای مختلف از جمله بنگلادش، شیلی، اکوادور، کنیا، نیجریه، فیلیپین، سنگاپور، کره جنوبی و ایالات متحده است. 

کانادا به دلایل مختلف مقصد کاری و مهاجرتی محبوبی برای اتباع خارجی است. اولاً، این کشور دارای استاندارد زندگی بالایی است که دسترسی به مراقبت‌های بهداشتی همگانی و مؤسسات آموزشی در سطح جهانی را ارائه می دهد.

کانادا همچنین کشوری امن و آرام با میزان جرم و جنایت پایین است که آن را به مکانی دلپذیر برای مهاجران و خانواده‌هایشان تبدیل می‌کند.

علاوه بر این، کانادا یکی از متنوع‌ترین کشورهاست. با آغوشی باز برای همه فرهنگ‌ها و مذاهب ارزش قائل است و مهاجران راحت‌تر در کانادا مستقر و ادغام می‌شوند.

این کشور همچنین به پرورش نیروی کار متنوع و تضمین رشد اقتصادی-اجتماعی با معرفی مسیرهای  مهاجرتی، فرصت‌های حمایت مالی و برنامه‌های اجازه کار و تحصیل اختصاص دارد.

کانادا برنامه های مهاجرتی مهمی مانند برنامه نیروی کار خارجی موقت (TSWP) و برنامه‌های انتخاب استانی (PNP) دارد که به اتباع خارجی واجد شرایط اقامت دائم می‌دهد. در سال 2022، کانادا به بیش از 437 هزار اتباع خارجی اقامت دائم اعطا کرد که این میزان بیشترین میزان اقامت در یک سال است.

در تاریخ 1 نوامبر 2023، اداره مهاجرت کانادا (IRCC) برنامه طرح ظرفیت پذیرش مهاجر دولت کانادا برای سال‌های 2026-2024 را منتشر کرد. کانادا امیدوار است که پذیرای 485 هزار مقیم دائمی جدید در سال 2024، 500 هزار نفر در سال 2025 و 500 هزار نفر در سال 2026 باشد.

برای اطلاعات بیشتر بخوانید:

افزایش ظرفیت پذیرش مهاجران از طریق برنامه‌های اقتصادی

اصلاحات در جهت کنترل افزایش جمعیت نیروی کار خارجی موقت

هزینه تحصیل کانادا در مقایسه با سایر مقاصد تحصیلی

ارتباط با ما:

برای دریافت مشاوره رایگان و انواع خدمات مهاجرتی از طریق شرکت کنپارس می‌توانید با شماره‌های 02191008339 یا 02191008338 تماس گرفته، یا اطلاعات خود را از طریق چت آنلاین سایت یا دایرکت اینستاگرام ارسال کنید و یا اینکه فرم ارزیابی رایگان  ما را پر فرمایید تا در اولین فرصت با شما تماس گرفته شود.

همچنین می‌توانید پرسش‌های خود را از طریق شماره‌های واتس اپ (+1)5799579293 و 9034941456(+98) ( کافیست همین حالا شماره تماس ها را لمس کنید ) از ما بپرسید و پاسخ آن‌ها را از طریق همین شماره‌ها دریافت کنید.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar