قسمت سوم – اشتغال به حرفه پرستاری در کبک
01 نوامبر 2016 - 2:03
بازدید 482
10

آنچه در اینجا می آید بخش سوم از ترجمه رسمی اشتغال به حرفه پرستاری در کبک است که توسط نهاد رسمی بررسی کننده مدارک و ارائه دهنده مجوز پرستاری در کبک منتشر شده است. از آنجا که پرستاری از رشته های رگولیتد است و اشتغال در آن بدون دریافت مجوز استانی غیرقانونی محسوب می شود […]

ارسال توسط :
پ
پ

آنچه در اینجا می آید بخش سوم از ترجمه رسمی اشتغال به حرفه پرستاری در کبک است که توسط نهاد رسمی بررسی کننده مدارک و ارائه دهنده مجوز پرستاری در کبک منتشر شده است. از آنجا که پرستاری از رشته های رگولیتد است و اشتغال در آن بدون دریافت مجوز استانی غیرقانونی محسوب می شود به علاقه مندان توصیه می شود با مطالعه این مطلب و تامین موارد مورد نیاز خود را برای گذراندن مرحله مربوطه آماده سازند. بخش اول و دوم را می توانید در اینجا و اینجا ببینید.

آزمون های تخصصی

این آزمون ها میزان دانش یک CPN یا کاندیدای حرفه پرستاری و نیز توانایی او در به کارگیری این دانش ها را در حل مشکلات به هنگام کار ارزیابی می کند.

همه متقاضیان صرف نظر از این که مدرک خود را در استان کبک گرفته باشند یا در جایی به غیر از این استان، باید در این آزمون ها شرکت کنند. این آزمون ها دو بار در سال برگزار می شوند و متقاضیان می توانند به هر یک از دو زبان فرانسه یا انگلیسی در آنها شرکت کنند.

متقاضیان زمانی که از طرف صنف از آنها خواسته شود باید در این آزمون ها شرکت کنند. امتناع از این خواسته بدون ارائه دلیل موجه سبب خواهد شد تا متقاضی موقعیت CPN بودن را از دست بدهد و بنابر این امکان کار تحت این عنوان را نیز از دست خواهد داد. متقاضیانی که در این آزمون قبول نشوند می توانند یک بار دیگر در این آزمون شرکت کنند. صنف در مورد مراحل ثبت نام و هزینه های آن اطلاعات لازم را به متقاضی خواهد داد. متقاضی باید در یک فاصله زمانی دو ساله این آزمون ها را با موفقیت پشت سر بگذارد.

برای مطالعه متن کامل در سایت کاریابی کنپارس، اینجا کلیک کنید.

توجه: این مطلب پیش از این در تاریخ 19 بهمن 90  در همین وب سایت منتشر شده است

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar