ده مسیر شغلی که میتواند شما را میلیونر کند
24 ژانویه 2016 - 0:20
بازدید 247
10

میخواهید میلیونر شوید ؟ عالی است ! یک میلیونر باید سخت کوش باشد و پشتکار داشته باشد، اما تفاوت اصلی که بین میلیونرها و افراد دیگر هست چیست ؟ آنها یک میلیون دلار پول دارند. چطور میشود من هم یک میلیون دلار داشته باشم ؟ مسئله مهم درآمد نیست، بلکه پس انداز کردن و نحوه […]

ارسال توسط :
پ
پ

میخواهید میلیونر شوید ؟ عالی است ! یک میلیونر باید سخت کوش باشد و پشتکار داشته باشد، اما تفاوت اصلی که بین میلیونرها و افراد دیگر هست چیست ؟ آنها یک میلیون دلار پول دارند. چطور میشود من هم یک میلیون دلار داشته باشم ؟ مسئله مهم درآمد نیست، بلکه پس انداز کردن و نحوه پس انداز کردن است. اگر شما 20% از پنجاه هزار دلار را پس انداز کنید در پایان سال ده هزار دلار پول خواهید داشت، حال آنکه اگر 5% از هشتاد هزار دلار را پس انداز کنید در پایان سال تنها 4،000 دلار پول خواهید داشت. مسئله اصلی درآمدهای بالا نیست، بلکه پس انداز و سرمایه گذاری است.

 

نکته اینجا است که صرف درآمد بالا کافی نیست، اما اگر اهل پس انداز و سرمایه گذاری هستید، این درآمد بالا میتواند به شما کمک کند که بتوانید راحت تر پس انداز کنید و بهترین سرمایه گذاری ها را انجام دهید. در این مقاله سعی شده ده شغل و تخصصی را که میتواند برای شما درآمدهای بالا بهمراه آورد معرفی کنیم. اشتغال در این زمینه ها میتواند به افراد این فرصت را بدهد که پس اندازهای خوب و در نتیجه سرمایه گذاریهای خوب داشته باشند.

 

·  بازیگر سینما و تلویزیون

·  ورزشکار حرفه ای

·  پزشک و جراح

·  بانکر سرمایه گذاری

·  مدیر بخشهای مهندسی

·  طراح شبکه

·  مدیر قسمتهای تولیدی

·  کارشناس آمار

·  وکلای شرکتها

·  مشاوران مدیران

 

لازم بذکر است که صرف اشتغال در این شغلها کافی نیست، افراد زیادی در همین رشته ها فعالیت میکنند اما درآمدهای معمولی دارند، برای کسب موفقیت در این شغلها میبایست سالها تلاش و پیگیری را چاشنی کار خود کنید و بتوانید در آن شغل زبانزد شوید و سابقه حرفه ای تان را تقویت کنید. برای توضیحات بیشتر در مورد هر یک از شغلهای بالا به لینک زیر مراجعه نمائید و مقاله اصلی را مطالعه کنید:

 

 http://careers.workopolis.com/advice/ten-career-paths-that-can-make-you-a-millionaire/?CID=EM|B2C|NetworkNews|20160114|EN

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar