۱۰ شغل برتر موردنیاز کانادا در سال ۲۰۲۱
04 فوریه 2021 - 0:26
بازدید 444
7

نگاهی به مشاغلی که طی بهبود اقتصادی پس از کووید19، موردنیاز کانادا هستند. اقتصاد کانادا در حال بهبود از همه گیری کروناست، و انتظار می رود محدودیت ها و مقررات منع رفت و آمد در نهایت برداشته شود. با شروع همه گیری کرونا، بسیاری از مشاغل شروع به انطباق و ایجاد تغییر کردند. بسیاری از […]

ارسال توسط :
پ
پ

نگاهی به مشاغلی که طی بهبود اقتصادی پس از کووید19، موردنیاز کانادا هستند.

اقتصاد کانادا در حال بهبود از همه گیری کروناست، و انتظار می رود محدودیت ها و مقررات منع رفت و آمد در نهایت برداشته شود.

با شروع همه گیری کرونا، بسیاری از مشاغل شروع به انطباق و ایجاد تغییر کردند. بسیاری از کارمندان دورکاری را شروع کردند. کسب و کارها از پلتفرم های همکاری آنلاین و تماس ویدئویی استفاده کردند. مشاغل دیگری که نیاز به حضور فیزیکی دارند، سیاست های ایمنی و بهداشتی مطابق با توصیه های دولت (مانند استفاده از ماسک صورت و حفظ فاصله فیزیکی) را اجرا می کنند.

در کنار این تغییرات، تعداد قابل توجهی از افراد نیز وجود دارند که به دلیل همه گیری شغل خود را از دست داده اند. این ممکن است به این دلیل باشد که برخی از بخش ها به دلیل محدودیت ها، نسبتاً مختل شده اند. پیش بینی می شود این وضعیت در نیمه دوم سال، تغییر کند.

بیش از دو سوم کارفرمایان کانادایی قصد استخدام مجدد کارکنانی را دارند که به دلیل همه گیری از کار اخراج شده اند. در حال حاضر کارشناسان چشم اندازی از سال 2021 را ترسیم می کنند.

«Randstad Canada»، یک شرکت مشاوره منابع انسانی، پیش بینی های خود در مورد مشاغل برتر کانادا را برای سال 2021 منتشر کرد. طبق گفته Randstad، تعداد زیادی از مشاغل موردنیاز مبرم خواهند بود، و افرادی که دارای مهارت تخصصی هستند، شانس بیشتری برای استخدام در سال 2021 دارند.

نیاز روزافزون کانادا به استعدادهای فنی

مشاغل برتر کانادا برای سال 2021

به گفته Randstand، انتظار می رود مشاغل زیر در طول سال 2021، موردنیاز قرار بگیرند:

 

نماینده خدمات مشتریان

نیاز به نمایندگان خدمات مشتری در پی همه گیری کرونا، به طرز چشمگیری افزایش یافته است. آنها با مشتریانی سروکار دارند که ممکن است از نظر عاطفی مضطرب باشند. این مشتریان انتظار دارند با شخصی واقعی صحبت کنند که بتواند به طور حرفه ای از عهده شرایط آنها برآید. بازپرداخت و لغو پرونده ها از جمله فعالیت های این بخش می باشد.

 

راننده

به دلیل همه گیری کرونا، رانندگان از هر نوع (به ویژه رانندگان کامیون) که بسیاری از آنها مسئول تحویل تجهیزات پزشکی به بیمارستان ها و کالاهای اساسی به فروشگاه های سراسر کانادا هستند، موردنیاز مبرم می باشند.

 

پرستار مورد تأیید

از پیش از همه گیری کرونا، کمبود پرستار مورد تأیید در کانادا وجود داشته است. کووید19 فقط به دلیل افزایش بیماران نیازمند مراقبت های ویژه، نیاز به پرستاران را افزایش داد. تخمین زده می شود که کانادا تا سال 2022، به 60،000 پرستار برای کمک به سالخوردگی نیاز داشته باشد.

 

کارگر عمومی

نیاز به کارگران عمومی در سراسر کشور وجود دارد. موقعیت های بیشتری در دسترس است که کارفرمایان قادر به تکمیل آنها هستند.

 

مهندس برق

مهندسان برق موردنیاز مبرم هستند، زیرا شرکت های مختلف به سیستم ارتباطات پیچیده بستگی دارند تا طی همه گیری کرونا به فعالیت خود ادامه دهند. مهندسان برق با تخصص فراتر از مهارت های فنی (مانند مهارت های ارتباطی و مهارت نوشتن) به شدت موردنیاز هستند.

 

توسعه دهنده نرم افزار

دو دلیل برای نیاز به این افراد وجود دارد: ادامه یافتن دورکاری، و محبوبیت روزافزون کسب و کار الکترونیکی. افرادی که کدنویسی و برنامه نویسی انجام می دهند، ممکن است بتوانند در کانادا استخدام شوند.

 

حسابدار

در این زمان ناسازگار، حسابداران به طور ویژه مورد توجه قرار می گیرند. این افراد قادر اند در مواردی از جمله دسترسی به بودجه دولت و تخفیف مالیات، به کسب و کارها مشاوره دهند. آنها همچنین به مشاغل کمک می کنند تا در مورد رشد اقتصادی، تصمیمات مهمی بگیرند.

 

مدیریت منابع انسانی

در طول همه گیری کرونا، مدیران منابع انسانی از اهمیت حیاتی برخوردارند، که در ایجاد سیاست های مربوط به منابع انسانی (مانند دورکاری و سیاست های ایمنی و بهداشت) نقش دارند. آنها همچنین مسئول افزایش روحیه کارمندان در چنین شرایط سختی هستند.

 

مشاور مالی

با توجه به اینکه تعداد زیادی از افراد در نتیجه ابتلا به کووید19 احساس امنیت اقتصادی کمتری می کنند، قابل درک است که مشاوران مالی در بین مشاغل موردنیاز هستند. آنها به افرادی که در پرداخت وام، اجاره، یا بدهی با مشکل روبرو هستند، پشتیبانی و مشاوره ارائه می دهند.

 

بخش فناوری

کمبود نیروی کار در بخش فناوری، بدون همه گیری کرونا نیز وجود دارد. به همین دلیل، برنامه های مهاجرتی در انتاریو و بریتیش کلمبیا وجود دارد که تمرکز آنها بر جذب نیرو در بخش فناوری است. مهاجران در رشد این بخش در کانادا تأثیرگذار هستند. استعدادهای فنی به ویژه در کلان شهرهایی مانند تورنتو، ونکوور، و مونترال، بسیار مورد توجه است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar