وضعیت برنامه های استانی؟ به بهانه پیگیری دولت ساسکاچوان در خصوص محل زندگی مهاجرین این استان
24 اکتبر 2010 - 15:47
بازدید 329
11

  علی مختاری   ۱- اطلاعاتی  دریافت کرده ایم مبنی بر اینکه اخیرا تعدادی از مهاجرینی که از روش  برنامه استانی استان ساسکاچوان  استفاده کرده ولی بر خلاف تعهد داده شده در این استان اقامت نگزیده و در شهر ونکوور رحل اقامت افکنده اند، نامه هایی از دولت این استان دریافت کرده اند که  از آنها […]

ارسال توسط :
پ
پ

 

علی مختاری

 

۱- اطلاعاتی  دریافت کرده ایم مبنی بر اینکه اخیرا تعدادی از مهاجرینی که از روش  برنامه استانی استان ساسکاچوان  استفاده کرده ولی بر خلاف تعهد داده شده در این استان اقامت نگزیده و در شهر ونکوور رحل اقامت افکنده اند، نامه هایی از دولت این استان دریافت کرده اند که  از آنها خواسته  شده در خصوص عدم انجام تعهد خود توضیح دهند. 

 

۲-  استان  نیو برانزویک  در سال گذشته فرمهای تعهد به زبان پارسی را به مدارک اضافه کرد که مهاجرین ایرانی نتوانند بعدها به بهانه عدم درک دقیق مدارک به زبان انگلیسی از تعهد اقامت در این استان شانه خالی کنند.

 

۳- تعداد زیادی از هموطنان ما که از طریق استان پرنس ادوارد اقدام کرده اند در بلاتکلیفی اختلاف میان این استان و اداره فدرال قرار دارند

 

این موارد  از آنجا اهمیت دارند که بسیاری از ایرانیان برنامه های استانی را  به عنوان راهی سریع برای مهاجرت در نظر دارند بدون اینکه واقعا قصد رندگی در این استانها را داشته باشند.

به نظر می رسد با توجه به فکتهای بالا از یک طرف این برنامه ها معلوم نیست به سرعت جواب  دهند و از سوی دیگر راه دور زدن شرط اقامت بسته شده و متقاضیان به شرط آنکه پروسه را به سلامت طی کنند باید هزینه ها ی مادی و معنوی ناشی از اقامت در استانی را که نمی پسندند و یا حداقل ایده آل آنان نیست را بپردازند.

 

همچنان معتقدم با وجود تغییر شرایط اقدام از روش سرمایه گذاری  فدرال و یا کبک بی دردسرترین، سریعترین و گاه حتی ارزانترین روش های مهاجرتند. با وجود اینکه این دو برنامه در حال حاضر متوقف شده اند ولی به زودی دریافت پرونده در این دو برنامه آغاز می شود و مدت رسیدگی نیز به حداقل کاهش خواهد یافت.  کنپارس از هم اکنون اماده پذیرش متقاضیان در این دو برنامه است و توصیه می شود علاقمندان تا قبل ازشروع مجدد دریافت پرونده مدارک خود را آماده کنند تا جزو اولین پرونده های برنامه جدید باشند و از مزیت سرعت رسیدگی برخوردار شوند.

 

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar