قرارداد سرمایه گذاری کبک تنها تا پایان نوامبر
18 نوامبر 2015 - 18:30
بازدید 427
9

کنپارس تعداد معینی ظرفیت برای دریافت پرونده سرمایه گذاری کبک در اختیار داشت که این تعداد عملا در هفته گذشته تکمیل شد و قاعدتا ما امکان عقد قرارداد جدید نداشتیم. خوشبختانه طی مذاکره با یکی از موسسات مالی درگیر موفق شدیم ده ظرفیت به ظرفیت قراردادی کنپارس اضافه کنیم بنابراین این امکان برای علاقمندان وجود […]

ارسال توسط :
پ
پ

کنپارس تعداد معینی ظرفیت برای دریافت پرونده سرمایه گذاری کبک در اختیار داشت که این تعداد عملا در هفته گذشته تکمیل شد و قاعدتا ما امکان عقد قرارداد جدید نداشتیم. خوشبختانه طی مذاکره با یکی از موسسات مالی درگیر موفق شدیم ده ظرفیت به ظرفیت قراردادی کنپارس اضافه کنیم بنابراین این امکان برای علاقمندان وجود دارد که در صورت تمایل به عقد قرارداد سرمایه گذاری و استفاده از این فرصت تنها تا پایان نوامبر ۲۰۱۵ برای عقد قرارداد مراجعه کنند.

دلیل این محدودیت زمانی این است که همه پرونده ها باید تا پایان سال جاری ثبت شوند و آماده سازی مدارک این دسته از پرونده ها پروسه ای زمان بر است. از این رو کنپارس از امروز تا آخر نوامبر و تنها تا سقف ده پرونده جدید قرارداد می بندد. اگر پیش از پایان نوامبر به عدد ده پرونده رسیدیم از قبول پرونده های جدید معذور خواهیم بود.

اگر علاقمند به اقدام در این روش هستید می توانید از آخرین فرصت عقد قرارداد با کنپارس بهره ببرید.

برای اطلاعات بیشتر در مورد برنامه سرمایه گذاری کبک اینجا را بخوانید 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar