قدردانی از موکلین کنپارس در برنامه نیروی متخصص کبک
05 سپتامبر 2018 - 7:15
بازدید 246
9

با تغییرات شدید قیمت ارز و نیز منتفی شدن موضوع ثبت، کنپارس برای همراهی و همدلی با موکلین خود درصدی تخفیف در قیمت قراردادی خود اعمال کرد، این حرکت مورد توجه اکثر موکلین قرار گرفت و پیامهای مثبت بسیاری دریافت شد که نشان از فهم دقیق این دوستان دارد. این عزیزان به درستی دیدند که کنپارس وضعیت اقتصادی آنها را […]

ارسال توسط :
پ
پ

با تغییرات شدید قیمت ارز و نیز منتفی شدن موضوع ثبت، کنپارس برای همراهی و همدلی با موکلین خود درصدی تخفیف در قیمت قراردادی خود اعمال کرد، این حرکت مورد توجه اکثر موکلین قرار گرفت و پیامهای مثبت بسیاری دریافت شد که نشان از فهم دقیق این دوستان دارد. این عزیزان به درستی دیدند که کنپارس وضعیت اقتصادی آنها را درک می کند و در این وانفسای سردرگمی، داوطلبانه همراهی می کند و سیاستی را اعمال می کند که همچنان موکلینش توان استفاده از خدمات را داشته باشند. ما قدردان قدرشناسی آنان هستیم و امیدواریم بتوانیم در ادامه راه رضایت خاظرشان را داشته باشیم.

دسته کوچکی اما مجال را برای سو استفاده مناسب دیده اند و تصور کرده اند که با تغییر سیستم کبک تو گویی تعهدات متقابل رنگ باخته و می توانند از بار تعهدات خود شانه خالی کنند. گروهی دیگر هر چند اندک به فکر تجارت افتاده اند و قرارداد خدمات مهاجرت را با قرارداد سپرده بانکی اشتباه گرفته اند.  از این رو لازم دیدیم نکات زیر را روشن کنیم شاید گره سو تفاهم دوستان را باز کند.

متقاضیانی که با ما قرارداد دارند سه دسته اند:

دسته نخست کسانی هستند که با وجود تغییراتی که ایجاد شده است همچنان امکان قبولی دارند و امتیاز آنها در سیستم کبک برای قبولی کافی است

دسته دوم کسانی هستند که با تغییرات پیش آمده امتیاز آنها بیشتر نیز شده است و شانس قبولی آنها بالاتر هم رفته است

و دسته سوم کسانی هستند که در پی تغییرات اخیر شانسی برای خود برای قبولی در کبک نمی بینند.

از نظر قراردادی وضعیت دسته نخست و دسته دوم روشن است. این افراد قرارداد معتبر دارند و نمی توانند از تعهدات خود شانه خالی کنند. اگر مایل به فسخ یک طرفه قرارداد باشند می توانند با پرداخت کل مبلغ قرارداد آنرا فسخ کنند. 

دسته سوم اما شرایط متفاوت دارند و اگر راه جایگزینی برای دریافت اقامت آنها پیدا نشود و یا نخواهند از دیگر خدمات کنپارس در جهت دریافت ویزا بهره ببرند می توانند درخواست فسخ داشته باشند که تکلیف انجام آن نیز در خود قرارداد روشن  و شکل پرداخت نیز دقیقا تعریف شده  است. 

اگر از دسته سوم موکلین ما هستید ما در حال مطالعه وضعیت شما و پیشنهاد آلترناتیو هستیم با این وجود می توانید به ما تماس بگیرید و درخواست وقت برای گفتگوی حضوری در دفتر تهران را داشته باشید تا اگر لازم بود مراحل تبدیل قرارداد و یا فسخ آن با رعایت بندهای قرارداد عملی شود.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar