شرکت مهاجرتی نوظهور با تبلیغات گسترده و پیشینه ای سوال برانگیز
16 ژوئن 2011 - 16:45
بازدید 282
9

هفته نامه پارسی زبان هفته مونترآل که این روزها جشن سه سالگی خود را برگزار می کند در شماره ۱۵۱ خود که ۱۹ خرداد ۱۳۹۰ منتشر شده است؛ گزارش مستندی زیر عنوان فقط تبلیغات نادرست و یا یک دام دیگر؟ شرکت مهاجرتی Codina International و سوالهای بی پاسخ به قلم آقای شمیرانی در مورد یک شرکت مهاجرتی نوظهور […]

ارسال توسط :
پ
پ

هفته نامه پارسی زبان هفته مونترآل که این روزها جشن سه سالگی خود را برگزار می کند در شماره ۱۵۱ خود که ۱۹ خرداد ۱۳۹۰ منتشر شده است؛ گزارش مستندی زیر عنوان فقط تبلیغات نادرست و یا یک دام دیگر؟ شرکت مهاجرتی Codina International و سوالهای بی پاسخ به قلم آقای شمیرانی در مورد یک شرکت مهاجرتی نوظهور و سوابق مدیر آن مجموعه منتشر کرده است. این شرکت چندی است که تبلیغات گسترده ای را در نشریات فارسی زبان کانادا براه انداخته است و چند هفته ای نیز پشت جلد نشریه هفته را برای آگهی خود در اختیار داشت و از این بابت سردبیرهفته از خوانندگان خود پوزش خواسته است.

بر اساس این گزارش و به نقل از سایت دادستانی ایالت نیویورک آمریکا مدیر این مجموعه خانم آنجلا کدینا به دنبال ۱۰ روز دادگاه که ۱۲ ماه می ۲۰۰۰ تمام شده است وی را در مورد دو تقلب درجه اول؛ ده مورد کلاهبرداری درجه ۳؛ یک مورد کلاهبرداری درجه چهار و ۱۴ مورد عمل به عنوان وکیل بدون پروانه مجرم شناخته است. براساس گزارش دادستانی وی هزار قربانی داشته است که هر یک بین ۷ تا ۱۷۸ هزار دلار پول خود را از دست داده اند.

در قسمت دیگری ازگزارش نشریه هفته آمده است نامبرده قبل از رفتن به آمریکا عضو کانون وکلای کانادا بوده است که در سال ۱۹۹۷ به دلیل تخلفات قانونی از این کانون اخراج شده است و به هیچ وجه مجاز به امر وکالت نیست.

بنابراین گزارش وی هم اکنون در ایران به سر می برد و در حال راه اندازی دفتر نمایندگی خود در ایران است. برای خواندن گزارش کامل نشریه هفته مونترآل اینجا را کلیک کنید. 

 

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar