دوازدهمین سری انتخاب اکسپرس انتری، حداقل امتیاز لازم باز هم پایین آمد
17 جولای 2015 - 9:42
بازدید 381
4

   دوازدهمین انتخاب قاعده مند اکسپرس انتری در روز 10 جولای از طرف اداره مهاجرت و شهروندی کانادا صورت گرفت. در مجموع در این مرحله 1516 دعوتنامه برای افراد فرستاده شد تا بتوانند برای اقامت دائم کانادا درخواست بدهند. این افراد همگی امتیازی برابر با و یا بیشتر از 463 در سیستم CRS داشتند. این […]

ارسال توسط :
پ
پ

 

 دوازدهمین انتخاب قاعده مند اکسپرس انتری در روز 10 جولای از طرف اداره مهاجرت و شهروندی کانادا صورت گرفت. در مجموع در این مرحله 1516 دعوتنامه برای افراد فرستاده شد تا بتوانند برای اقامت دائم کانادا درخواست بدهند. این افراد همگی امتیازی برابر با و یا بیشتر از 463 در سیستم CRS داشتند. این سومین قرعه کشی است که در آن شاهد پایین آمدن حداقل امتیاز لازم هستیم و همچنین سومین قرعه کشی است که در آن بیش از 1500 دعوتنامه برای متقاضیان ارسال گردیده.

اخبار دوازدهمین انتخاب افراد نیز با استقبال متقاضیان روبرو شده. در سیستم اکسپرس انتری برای مهاجران امتیازاتی در نظر گرفته میشود که بر اساس میزان تحصیلات آنها، توانمندی های زبان خارجه آنها، سن آنها، سوابق کاری آنها و همچنین کلیه فاکتورهایی است که در زمینه سرمایه انسانی و نیروی کار مطرح است. در این مرحله بسیاری از افرادی که پیشنهاد شغلی معتبر داشتند و یا از سوی استانهای مختلف کانادا دعوتنامه داشتند با توجه به امتیازات بالایشان پذیرفته شدند. گفتنی است که این دو فاکتور اخیر تأثیر بسیار زیادی در بالا بردن امتیاز متقاضیان دارد، اما بسیاری از متقاضیانی که فاقد این دو فاکتور بودند نیز موفق شدند با افزایش نمره زبان خود و همچنین افزایش سابقه کار امتیاز خود را بالا ببرند و از گردونه رقابتی با موفقیت انتخاب شوند و دعوتنامه بگیرند.

مرحله دوازدهمین نوبت انتخاب متقاضیان حتی برای کاندیداهایی که انتخاب نشدند نیز نویدبخش است، چرا که با مشاهده روند نزولی حداقل امتیاز لازم برای انتخاب شدن، آنها شانس خود را برای انتخاب شدن در مرحله سیزدهم بیشتر میابند و از طرفی با اعلام اکسپرس انتری از سوی استانهای مختلف کانادا نظیر انتاریو، ساسکاچوان، نیوبرانزویک و نوا اسکوشیا کاندیداها انتخابهای زیادی را پیش روی خود میبینند تا بتوانند از بهترین شانس خود برای دریافت اقامت دائم کانادا بهره ببرند.

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar