درخواست مدارک فراقانونی دفتر پاریس در پرونده های تجاری کبک
07 می 2016 - 8:26
بازدید 399
8

پس از انتقال پرونده های تجاری کبک که در مرحله فدرال منتظر رسیدگی بودند به ویزا آفیس پاریس، رسیدگی به این پرونده ها به سرعت آغاز شده است. این دسته پرونده ها  مدتها اسیر بی عملی دفتر اداره مهاجرت کانادا در آنکارا بودند و این انتقال و نیز رسیدگی نوید یک تغییر در سیاستهای دولت […]

ارسال توسط :
پ
پ

پس از انتقال پرونده های تجاری کبک که در مرحله فدرال منتظر رسیدگی بودند به ویزا آفیس پاریس، رسیدگی به این پرونده ها به سرعت آغاز شده است. این دسته پرونده ها  مدتها اسیر بی عملی دفتر اداره مهاجرت کانادا در آنکارا بودند و این انتقال و نیز رسیدگی نوید یک تغییر در سیاستهای دولت کانادا بود اما متاسفانه در برخی موارد افسران اداره پاریس پا را فراتر از قانون می گذارند. 

این قانون شکنی به درخواست مدارک مالی گشترده و درخواست توضیح و نیز ارسال مدارک برای بررسیهای مالی است توگویی این افراد برای برنامه فدرال اقدام کرده اند و افسر در صدد رسیدگی در مرحله انتخاب متقاضی است. حال آنکه این متقاضیان پیش از این مرحله انتخاب را از طریق دولت کبک طی کرده اند و بر اساس قانون حاکم بر روابط کانادا و کبک در زمینه مهاجرت موسوم به  Canada-Quebec Accord گواهی انتخاب دریافت کرده اند و عملا اداره مهاجرت فدرال اختیارات خود را در زمینه قانونگذاری و نیز انتخاب متقاضیانی که قصد زندگی در کبک دارند  به طور کامل به کبک واگذار کرده است.

این نگاه اداره پاریس گذشته از اینکه ناقض حقوق دولت کبک است نوعی رفتار غیر عادلانه و تبعیض آمیز با این دسته از متقاضیان است ضمن اینکه در ناهماهنگی کامل با دیگر ادارات اداره مهاجرت کانادا از جمله نمایندگی همین اداره در آنکاراست. 

کنپارس در مورد هر موکلی که از وی درخواست ارسال مدارک فراتر از آنچه به بررسیهای امنیتی و مدیکال مربوط می شود واکنش لازم را نشان داده است و برای هر یک از آنها نامه ای در اعتراض به این سیاست نوشته می شود. از سوی دیگر مسولین اداره مهاجرت کبک را در جریان قرار داده ایم که از زاویه دفاع از حقوق و اختیارات خود بر اساس قانون حاکم بر روابط دولت کبک و کانادا در این زمینه اقدام لازم را داشته باشند. 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar