استفاده از سیتی‌پس  CityPass برای دیدار از جاذبه‌های تورنتو
20 سپتامبر 2009 - 0:59
بازدید 348
7

    پیش از این در مجموعه چند پست به ارائه توصیه هایی به کسانی که اقامتی کوتاه در حد یک تا سه ماه در کانادا دارند ارائه کرده بودیم. در بخشی از آن پیشنهادات یادآوری کردیم که چنین اقامتی به هر دلیلی که انجام شود اقامتی توریستی است و لذا رفتار فرد هم باید متناسب […]

ارسال توسط :
پ
پ

   

پیش از این در مجموعه چند پست به ارائه توصیه هایی به کسانی که اقامتی کوتاه در حد یک تا سه ماه در کانادا دارند ارائه کرده بودیم. در بخشی از آن پیشنهادات یادآوری کردیم که چنین اقامتی به هر دلیلی که انجام شود اقامتی توریستی است و لذا رفتار فرد هم باید متناسب با آن باشد. در اینجا به معرفی یکی از امکانات موجود برای دیدار توریستی از شهر تورنتو می پردازیم.

 

سیتی پس CityPass که یک عنوان ساخته شده و تردمارک است به مجموعه بلیط های چندین نقطه دیدنی از شهرهایی معین اشاره دارد که در یک بسته و با تخفیف خیلی خوب برای بازدید از این مناطق در زمانی محدود عرضه می شود. این امکان هم اکنون برای بازدید از ۱۱ شهر و ناحیه فراهم است که ۱۰ تای آنها نظیر سیاتل، نیویورک و شیکاگو در آمریکا و تنها تورنتو در کانادا قرار دارد. البته نظیر چنین امکانی (خرید یک بسته از ورودیه های نقاط دیدنی با تخفیف ویژه) در بسیاری از مکان ها و شهرهای دیگر با اسامی متفاوت فراهم است.

 

در سیتی پس تورنتو شما می توانید با پرداخت حدود ۶۰ دلار کانادا (به جای بیش از ۱۰۰ دلار) برای بزرگسالان و ۴۰ دلار برای کودکان و نوجوانان (۴ تا ۱۲ سال) از ۵ نقطه بسیار دیدنی شهر بازدید کنید. برای افراد زیر ۴ سال بازدید از این مکان ها رایگان است. شما از لحظه ای که از اولین بلیط استفاده کنید تا ۹ روز فرصت دارید که از سایر نقاط هم بازدید نمایید.

 

در این بسته هم چنین به شما اطلاعاتی در مورد ساعات بازدید، زیباترین جاذبه های هر محل و نحوه دسترسی به آن خصوصاً از طریق سیستم حمل و نقل عمومی ارائه شده است.

 

آدرس وب سایت این محصول این است:

www.citypass.com/city/toronto.html

 

این پنج نقطه دیدنی کدام ها هستند؟

باغ وحش تورنتو: یکی از زیباترین نقاط دیدنی شهر تورنتو باغ وحش این شهر با تنوع بسیار گسترده ای از انواع حیوانات مربوط به نواحی و آب و هواهای مختلف در مکان های متعدد است. جایی که بزرگسالان به اندازه بچه ها مشعوف می شوند. برای بازدید از این مکان به یک گردش تمام روز فکر کنید با ضرورت انجام راهپیمایی طولانی و یک دوربین دیجیتال بسیار پرظرفیت و باتری های شارژ شده.

 

از جاذبه های باغ وحش تورنتو این است که علاوه بر مکان ها و برنامه های ثابت به طور مرتب با همکاری باغ وحش های سایر نقاط جهان برنامه های فصلی جذاب برگزار می کند و لذا برای خود ساکنان این شهر هم حتی اگر سالی یک بار سری به آن بزنند چیزهای جدیدی برای مشاهده وجود دارد. واضح است که سه ماه تابستان که تقریباً تمامی حیوانات (منهای حیوانات نواحی سردسیر) در فضاهای بیرونی نگهداری می شوند بهترین زمان برای بازدید است.

 

برای آشنایی بیشتر با این مکان دیدنی به اینجا مراجعه کنید.

www.torontozoo.com

 

قصر کازالوما Casa Loma: یکی از بناهای بسیار زیبا با محوطه سازی و باغ های جذاب و درخشان، تالارهای زیبا، تونل ها و برج های عجیب و جالب توجه و اشیا کهنه و مدرن درون آن و سرگذشت عجیب مالکی که از هیچ، همه چیز ساخت و بعد همه را برباد داد. جاذبه های این مکان سبب شده تا تعدادی از فیلم های سینمای هالیوود در آن فیلمبرداری شود.

 

برای آشنایی بیشتر با این مکان دیدنی به اینجا مراجعه کنید:

www.casaloma.org

 

مرکز علوم انتاریو Ontario Science Centre: یک ساختمان عظیم و چند طبقه با حجم زیادی از تجهیزات مرتبط با علوم که بهترین مکان برای مشاهده آن چیزهایی است که در ایام مدرسه و دانشگاه در حوزه نجوم، الکتریسیته، شیمی، حرارت و صوت خوانده اید. بهترین محل برای کودکان و نوجوانان است تا با جنبه های سرگرم کننده علوم آشنا شوند. همچنین به هیچ وجه از تماشای یک فیلم علمی-آموزشی بر روی پرده عظیم آیمکس IMAX غفلت نکنید که خود به تنهایی حکایت مستقلی ست. البته برای تماشای فیلم باید بلیط مجزا تهیه کنید.

 

برای آشنایی بیشتر با این مکان دیدنی به اینجا مراجعه کنید:

www.ontariosciencecentre.ca

 

موزه سلطنتی انتاریو Royal Ontario Museum: در این موزه که بزرگ ترین موزه کاناداست و حدود دو سال پیش یک بازسازی اساسی در آن صورت پذیرفت شما با مجموعه گسترده ای از اشیا تاریخی و مدرن، دوره های مختلف تمدن بشری، آثاری در معرفی فرهنگ های کهن و از جمله فرهنگ پارسی، چین و مصر، تاریخچه کانادا و اقوام اولیه آن و بخش بسیار جذاب و عظیم حیات وحش با معرفی مجموعه ای از دایناسورها آشنا می شوید. علاوه بر خود اشیاء موزه، شکل ارائه اطلاعات در مورد آنها هم بسیار مدرن و جذاب است و باید یک روز کامل را برای بازدید از این محل درنظر بگیرید.

 

واضح است که ممکن است بخش هایی از این موزه برای اطفال کم سن و سال چندان جذاب نباشد که بخش عظیم حیاط وحش آن، این مورد را جبران می کند.

 

برای آشنایی بیشتر با این مکان دیدنی به اینجا مراجعه کنید:

www.rom.on.ca

 

برج مخابراتی تورنتو CN Tower: بی شک این مکان مشهورترین محل تورنتو و شناسه این شهر شده است. برجی که تا چند ماه قبل بلندترین سازه دست ساخته بشر بود و روز و شب شاهد حضور هزاران بازدید کننده از سرتاسر جهان است چرا که چشم اندازهایی که در کناره دریاچه تورنتو فراهم می کند هم در روز و هم در شب دیدنی هستند. تقریباً هر آنچه در این مجموعه وجود دارد می تواند برای شما بدیع و جذاب باشد: حرکت در یکی از سریع ترین آسانسورهای جهان که در بیرون امارت برج قرار گرفته و شما می توانید در آن مناظر اطراف را مشاهده کنید یا استفاده از طولانی ترین راه پله جهان و تلاش برای شکستن رکود کتاب گینس در این زمینه، راه رفتن بر روی یک سطح شیشه ای در ارتفاع چند صدمتری که جداً دل شیر می خواهد یا حضور در بالکن برج و از همه جذاب تر صرف غذا در رستوران چرخان که به شما این امکان را می دهد که همه جای شهر را زیر پای خود داشته باشید.

 

برای آشنایی بیشتر با این مکان دیدنی به اینجا مراجعه کنید:

www.cntower.ca

 

 

 

اوقات شیرینی را در تورنتو برای شما آرزومندیم.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar