آیا با منتفی شدن ثبت در برنامه نیروی متخصص کبک، از خدمات حرفه ای بی نیازیم
05 سپتامبر 2018 - 6:55
بازدید 342
7

تیم کنپارس سالهاست در برنامه نیروی متخصص کبک فعال است و حاصل این فعالیت که مدیون تیم بسیار با تجربه، دقیق و دلسوز این مجموعه است هزاران پرونده موفقی است که صاحبان آنها در این سوی مرز روزگار می گذرانند.  اقدام در برنامه نیروی متخصص کبک کار ساده و بی دردسری نیست. فهم درست مقررات […]

ارسال توسط :
پ
پ

تیم کنپارس سالهاست در برنامه نیروی متخصص کبک فعال است و حاصل این فعالیت که مدیون تیم بسیار با تجربه، دقیق و دلسوز این مجموعه است هزاران پرونده موفقی است که صاحبان آنها در این سوی مرز روزگار می گذرانند. 

اقدام در برنامه نیروی متخصص کبک کار ساده و بی دردسری نیست. فهم درست مقررات و تطبیق آن به وضعیت تحصیلی و شغلی موکل نیازمند تخصصی است که تیم کنپارس از آن برخوردار است. با تجربه هزاران پرونده نکته ریزی نمانده که از چشمان تیزبین آنان مخفی بماند و سرنوشت پرونده را تغییر دهد. 

کبک اما مهربان نبوده است و هر روز برگی جدید رو کرده که همه می دانند و داستان پر آب چشمی است. تیم کنپارس در همه این تحولات برای حفظ حقوق موکلین و یافتن بهترین راه حل برای حفظ شرایط آنها در کنار موکلین بوده است. از پیگیری پرونده هایی که به نا حق دچار مشکل شده اند تا طرح دعاوی متعدد در دادگاه عالی کبک برای احقاق حق آنان.

با تغییر سیستم و معرفی سیستم مون پروژه کنپارس موفقتر از دیگران توانست همه پرونده های خود را ثبت کند حتی در باز شدن ناگهانی سیستم در اول آوریل ۲۰۱۸ با وجود غافلگیری این کنپارس بود که همه را ثبت کرد. بماند که با بی برنامگی اداره مهاجرت کبک و اعلام اشتباه در سیستم از سوی وزیر همه آن زحمات بر باد رفت بعلاوه آنکه همه همکاران ما مجبور شدند همه آن پروفایلها را از نو بسازند و با مدارک تطبیق دهند. کاری طاقت فرسا که دهها روز به طول انجامید. با این وجود توان ثبت پرونده های کبک تنها نقطه قوت تیم کنپارس نبوده و نیست. نقطه قوت ما همچنان که در سالهای پیش از ثبت وجود داشت، تخصص ویژه تیم ما و آگاهی از زیر و زبر نگاه افسران کبک است که حاصل تجربه طولانی است. 

کنپارس گذشته از بی نظمی و بی برنامگی اداره مهاجرت کبک از هیچ تلاشی برای موفقیت پرونده هایش فروگذار نکرده است. همین روزها نیز با لابی میان نمایندگان مجلس کبک در تلاش برای فشار به دولت لیبرال کبک در روزهای انتخابات است تا دست کم امکان عطف بما سبق شدن مقررات جدید را مانع شود. این علاوه بر تلاشی است که تیم وکلای حقوقی کنپارس برای طرح دعوا در دادگاه عالی کبک دارند تا اختیار تغییر مداوم مقررات و شمول آن بر افرادی که پیش از تغییرات پرونده باز کرده اند را به رای قاضی دادگاه عالی کبک بگیرد. 

سیستم جدید در راه است و مقررات نیز تغییراتی داشته است. ما همچنان بر آنیم که نباید عجله کرد و باید منتظر باز شدن سیستم و روشن شدن جزییات ماند. آنچه مسلم شده این است که ثبتی در کار نخواهد بود ولی این به معنی منتفی شدن نیاز به تخصص در بستن پرونده درست، نیست. متقاضیان نه برای ثبت پرونده که برای آماده ساختن درست پرونده نیازمند خدمات حرفه ای اند و این نیاز بیش از گذشته است. با سیستم جدید تغییری در نگاه بهانه جوی کبک به پرونده ها رخ نمی دهد و در بر همان پاشنه تنگ نظری و بهانه جویی می چرخد و باید هوشمندانه در این زمینه عمل کرد.

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar