آشنایی با روش مصاحبه برای کسب اطلاعات  informational interview
27 ژانویه 2015 - 6:58
بازدید 393
8

یک جوینده کار زیرک و باهوش همه روش‌های ممکن را به کار می‌گیرد تا به نتیجه برسد اما امکان دارد که به یکی از راه‌ها که از هر راه دیگری موثرتر است آن‌چنان که باید توجه نداشته باشد و آن هم مصاحبه برای کسب اطلاعات یا informational interview است. مصاحبه برای کسب اطلاعات در واقع […]

ارسال توسط :
پ
پ

یک جوینده کار زیرک و باهوش همه روش‌های ممکن را به کار می‌گیرد تا به نتیجه برسد اما امکان دارد که به یکی از راه‌ها که از هر راه دیگری موثرتر است آن‌چنان که باید توجه نداشته باشد و آن هم مصاحبه برای کسب اطلاعات یا informational interview است.

مصاحبه برای کسب اطلاعات در واقع نشستی غیررسمی است که به درخواست شما برگزار می‌شود. طرف شما در این نشست فردی است از اعضای شرکتی که شما مایلید در آن کار کنید و این فرد ممکن است خود در مقامی باشد که بتواند در آینده در مسیر استخدام به شما چه به طور مستقیم و چه غیر مستقیم کمک کند. با این که گفته می‌شود هدف اصلی از برگزاری چنین نشستی کسب اطلاعات بیشتر در مورد آن شرکت و یا یک حرفه است اما انگیزه واقعی شما از این نشست چیزی نیست جز اول تحت تاثیر قرار دادن فرد مصاحبه‌‌کننده و دوم کسب اطلاعات و دانشی که بتواند در آینده موفقیت در مسیر کسب شغل در آن کمپانی را برای شما تضمین نماید. 

این مقدمه به مقاله‌ای در معرفی روش information interview مربوط می‌شود که متن کامل آن به زودی در وبسایت expressentry.ir منتشر خواهد شد. این وبسایت یک مجموعه آموزشی تعاملی است که در قالب خدمات کنپارس برای موفقیت در سیستم ورود سریع express entry  برای موکلین این شرکت تدارک دیده شده است.

برای آگاهی از سه سطح خدمات کنپارس در سیستم جدید جذب مهاجر کانادا اینجا را ببینید.

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar