پای‌بندی عملی به شعار محوری کنپارس
05 دسامبر 2010 - 9:00
بازدید 377
7

این چندمین نشست ویژه پزشکان است که توسط کنپارس برگزار می‌شود، لطفا اگر امکان دارد سابقه‌ای از نشست‌های گذشته کنپارس در این حوزه و سایر حوزه‌های مشابه ارائه دهید. این سمینار چهارمین نشست کنپارس ویژه پزشکان است. اولین سمینار بصورت خیلی محدود در اردیبهشت هشتاد و هفت برگزار شد ولی سمینار دوم بصورت گسترده در […]

ارسال توسط :
پ
پ

این چندمین نشست ویژه پزشکان است که توسط کنپارس برگزار می‌شود، لطفا اگر امکان دارد سابقه‌ای از نشست‌های گذشته کنپارس در این حوزه و سایر حوزه‌های مشابه ارائه دهید.

این سمینار چهارمین نشست کنپارس ویژه پزشکان است. اولین سمینار بصورت خیلی محدود در اردیبهشت هشتاد و هفت برگزار شد ولی سمینار دوم بصورت گسترده در سالن همایش‌های بین‌المللی رایزن در مرداد هشتاد و هفت برگزار گردید که دی وی دی سمینار دوم تکثیر گردیده که در دسترس موکلین کنپارس و دیگر علاقه‌مندان قرار گرفته است. آخرین سمینار کنپارس در فروردین هشتاد و هشت برگزار شد که به نوعی یک سری جلسه نیمه‌خصوصی بود که در دفتر تهران برگزار شد و بیشتر شرکت‌کنندگان در آن از موکلین کنپارس بودند که در حال حاضر فایل صوتی آن در کتابخانه کنپارس موجود است. البته همزمان با سمینار آخر جلسات دیگری در خصوص پرستاران و نیز یک سری کارگاه آموزشی در مورد آشنایی با بازار کار و نحوه کاریابی در کانادا نیز برگزار گردید.

کنپارس دی وی دی هم در این زمینه منتشر کرده است. مباحث این نشست ها چه تفاوت‌هایی با محتوای نمونه‌های قبلی دارد؟

نکته مهمی که باعث نیاز به تکرار این جلسات می‌گردد تفاوت‌هایی است که در مقاطع مختلف در خصوص برنامه‌های جذب پزشکان به وجود می‌آید و در این نشست‌ها آخرین تغییرات و جدیدترین برنامه‌ها مورد بررسی قرار می‌گیرند. نکته قابل توجه دیگری که وجود دارد این است که شرکت‌کنندگان می‌توانند پس از سمینار نیز تعدادی سوال مطرح کنند که بسته به مورد به صورت کتبی پاسخ داده خواهد شد و در اختیار علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت.

اگر ممکن است بیشتر درباره جزییات اجرایی برنامه‌ها و تمهیداتی که دفتر تهران برای این منظور اندیشیده توضیح دهید.

برای برگزاری این برنامه پیشنهادات مختلفی در خصوص محل برگزاری ارائه شد و با سالن های مختلفی رایزنی کردیم. نکات مهمی که مدنظر بود مناسب بودن سالن برگزاری، آشنایی محل برای پزشکان، سهولت دسترسی، محل مناسب جهت پارک خودرو و نکاتی از این قبیل بود که همه باید در کنار هم در نظر گرفته می‌شد. متاسفانه آلودگی اخیر هوای تهران نیز دسترسی به ادارات دولتی را برای مجموعه ما مشکل کرد. با این وجود ما توافقات کاملی با بیمارستان امام خمینی در خصوص استفاده از سالن مرکز تصویربرداری انجام دادیم که بعدا به دلیل برخی کمبودهای سالن انصراف دادیم؛ با بعضی از سالن‌های دولتی هم به نتیجه رسیده بودیم که مطابق مصوبه هیات مبارزه با آلودگی هوا در تهران، ادارات دولتی از برگزاری همایش در تهران منع شدند. با این حال نهایتاً با سالن مجتمع نیکوکاری رعد به توافق رسیدیم که خوشبختانه اکثر المانهای مدنظر ما را در خود دارد. تنها نکته این است که ظرفیت سالن از  براوردهای ما برای تعداد شرکت‌کنندگان به طور محسوسی بیشتر است که چون این موضوع مشکلی برای مخاطبان ما ایجاد نمی‌کند چندان اهمیت ندارد. اگر بخواهم پاسخ پرسش شما را یک نوبت دیگر و خلاصه عرض کنم بزرگ‌ترین مشکل اجرایی ما یافتن یک سالن، متناسب با ویژگی‌های مورد نظر بود.

گویا در این نوبت امکانات ویژه‌ای برای موکلین طرف قرارداد کنپارس در نظر گرفته شده است، لطفا این موارد را توضیح دهید و دلایل آن را هم ذکر کنید.

بله، در این همایش ما تخفیفات ویژه‌ای برای موکلین کنپارس در نظر گرفته‌ایم به این صورت که موکلین علاوه بر تخفیفات عمومی که مربوط به ثبت‌نام تا موعد مشخص است از تخفیف ویژه موکلین برخوردار می‌شوند و می‌توانند از این تخفیف برای دو نفر از میهمانانشان نیز استفاده کنند. دلیل آن نیز پایبندی به شعار کنپارس برای موکلین یعنی موفقیت در سرزمین جدید می‌باشد.

اگر ممکن است درباره خرید اینترنتی که گویا برای اولین بار توسط کنپارس به کار گرفته می‌شود بیشتر بگویید. ایا قرار است این روش به سایر خدمات کنپارس تسری پیدا کند؟

بله، خوشبختانه فروشگاه آنلاین کنپارس جهت رفاه هموطنان گرامی فعال شده است و بزودی بخش عمده‌ای از خدمات کنپارس به صورت اینترنتی قابل تهیه است.

در این نوبت، در مشهد هم برنامه دارید؛ چطور شد که این شهر انتخاب شد؟ آیا شهرهای دیگری هم برای اجرای چنین نشست‌هایی در برنامه شما هست؟

علت اصلی این انتخاب فعالیت قوی همکاران مجموعه در مشهد و تعداد زیاد موکلین کنپارس در این شهر می‌باشد. البته با توجه به وجود دانشگاه فردوسی مشهد و همچنین جمعیت بالای این استان تعداد پزشکان علاقه‌مند نیز در این استان قابل توجه است. برگزاری نشست‌های آتی در استان‌های فارس و اصفهان نیز در دست بررسی است.

جناب آقای مهندس مختاری، شما خودتان از جمع مهندسین هستید! عده‌ای ازمخاطبان می‌پرسند چرا برنامه‌های کنپارس این میزان بر روی پزشکان متمرکز شده است؛ پاسخ شما چیست؟ اصولا ایا برنامه خاصی هم برای مهندسین در نظر گرفته‌اید؟

علت اصلی فعالیت گسترده در مورد پزشکان، نیاز شدید جامعه کانادا به پزشک و مهمتر از آن حضور کمرنگ پزشکان ایرانی (به نسبت جمعیت ایرانی کانادا) در سیستم پزشکی کانادا می‌باشد، حضور ارزشمند آقای دکتر منصوری نیز جزو دلایل مهم در این خصوص است. البته برنامه کنپارس این است که برای اقشار مختلف به خصوص مهندسین سمینارها و جزوات تخصصی تهیه کنیم (توسط تیم تخصصی مهندس بسطامی) که بزودی جزییات بیشتر در این خصوص در سایت کنپارس اعلام خواهد شد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar