سمینار رایگان “کاریابی موفق – مزایای زندگی در کانادا”
07 نوامبر 2016 - 18:06
بازدید 483
10

  به دلیل استقبال شایسته مخاطبان محترم از سمینار رایگان "مالی و بیمه" روز یکشنبه 6 نوامبر و تکمیل ظرفیت نوبت بعد از ظهر، سمینار در دو نوبت صبح و بعد از ظهر به مدت 6 ساعت در محل شرکت کنپارس برگزار گردید. این سمینار توسط "آقای موفقیت" (کیوان نصیرنیا – مشاور مالی و بیمه […]

ارسال توسط :
پ
پ

 

به دلیل استقبال شایسته مخاطبان محترم از سمینار رایگان "مالی و بیمه" روز یکشنبه 6 نوامبر و تکمیل ظرفیت نوبت بعد از ظهر، سمینار در دو نوبت صبح و بعد از ظهر به مدت 6 ساعت در محل شرکت کنپارس برگزار گردید. این سمینار توسط "آقای موفقیت" (کیوان نصیرنیا – مشاور مالی و بیمه رسمی و قانونی کانادا) اجرا و شرکت کنندگان تمامی خدمات مالی و بیمه در کانادا آشنا شدند.

یافتن شغل مناسب اولین و مهمترین اقدام هر مهاجر است لذا شرکت کنندگان در این سمینار با شیوه صحیح جستجوی کار در کانادا به نحوی که بتوانند شغل مناسب خود را بیابند آشنا می شوند. تمامی مراحل به صورت گام به گام و کاملا کاربردی توسط کارشناس ارشد توسعه منابع انسانی آموزش داده می شود.

همچنین آگاهی از مزایای زندگی در سرزمین جدید و مقایسه آن با کشور مبدا سوال مشترک تمامی مهاجران است که "آقای موفقیت" در نیمه دوم سمینار به به آن خواهد پرداخت.

سمینار بعدی یکشنبه 13 نوامبر ساعت 1 تا 4 عصر در محل شرکت کنپارس 

تلفن رزرو : 5144658378

آدرس :  شماره 1980 خیابان شربروک غربی طبقه 7 واحد 710

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar