دعوت از ۱۰۱۷ متقاضی اکسپرس انتری در جدیدترین انتخاب استانی منیتوبا
04 جولای 2021 - 18:11
بازدید 582
13

انتخاب اخیر، بزرگ‌ترین مورد در سال 2021 بوده، و تعداد دعوتنامه‌های صادر شده را به 4722 می‌رساند در روز 28 ژوئن، منیتوبا از 1017 متقاضی اکسپرس انتری دعوت به عمل آورد تا برای نامزدی استانی اقدام کنند. این بیشترین تعداد دعوتنامه‌های صادر شده تحت زیرشاخه اکسپرس انتری منیتوبا است. «برنامه انتخاب استانی منیتوبا» (MPNP) از […]

ارسال توسط :
پ
پ

انتخاب اخیر، بزرگ‌ترین مورد در سال 2021 بوده، و تعداد دعوتنامه‌های صادر شده را به 4722 می‌رساند

در روز 28 ژوئن، منیتوبا از 1017 متقاضی اکسپرس انتری دعوت به عمل آورد تا برای نامزدی استانی اقدام کنند. این بیشترین تعداد دعوتنامه‌های صادر شده تحت زیرشاخه اکسپرس انتری منیتوبا است.

«برنامه انتخاب استانی منیتوبا» (MPNP) از متقاضیانی دعوت به عمل آورد که دارای پروفایل معتبر اکسپرس انتری و کد اعتبار سنجی کاریابی (job seeker validation code) بودند.

مدعوین هم اکنون می‌توانند برای نامزدی استانی از طریق زیرشاخه «نیروی کار متخصص خارجی»، اقدام کنند. تمامی این افراد برای دریافت «دعوتنامه اقدام به درخواست» (LLA)، به پروفایل «ابراز علاقه مندی» (EOI) و حداقل امتیاز 565 نیاز داشتند.

سیستم «EOI» با «سیستم جامع رتبه بندی» (CRS) تفاوت دارد. در انتخاب اخیر، متقاضیان به امتیاز «CRS» نیاز نداشتند.

دریافت نامزدی از هر «برنامه انتخاب استانی» (PNP) همسو با اکسپرس انتری، 600 امتیاز فوق العاده را برای افراد به دنبال خواهد داشت. بدین ترتیب، «دعوتنامه برای ارسال درخواست» (ITA) اقامت دائم برای افرادی که از «MPNP» نامزدی دریافت کنند، تضمین خواهد شد.

 

درباره اکسپرس انتری

سه برنامه مهاجرت نیروی کار متخصص فدرال از طریق سیستم اکسپرس انتری مدیریت می‌شود:

  • «برنامه نیروی کار متخصص فدرال» (FSWP)
  • «برنامه نیروی کار ماهر فدرال» (FSTP)
  • «برنامه تجربه کانادایی» (CEC)

 

امکان دریافت دعوتنامه اقامت دائم از طریق اکسپرس انتری و بدون شرکت در «PNP» وجود دارد. با این حال، 600 نامزدی استانی در دریافت «ITA» اقامت دائم، تأثیر بسزایی خواهد داشت.

پس از ثبت پروفایل در سیستم اکسپرس انتری، متقاضیان تحت «CRS»، و بر اساس فاکتورهایی مانند سن، سابقه کار، تحصیلات، سطح زبان، و غیره، امتیازدهی خواهند شد.

متقاضیان دارای بالاترین امتیاز از طریق انتخاب‌های منظم اکسپرس انتری، «ITA» اقامت دائم را دریافت خواهند کرد.

اولین قدم برای دریافت نامزدی استانی از منیتوبا، ثبت پروفایل در استخر اکسپرس انتری است.

 

برنامه‌های مهاجرتی منیتوبا

منیتوبا دارای برنامه‌های مهاجرتی با هدف جذب استعدادهای بین الملل می‌باشد. دولت استانی سیستم مهاجرت خود را از طریق «MPNP» مدیریت می‌کند، که درخواست‌های مهاجرت را زیر نظر دارد. استان‌های کانادا توانایی ارائه وضعیت اقامت دائم را ندارند، اما می‌توانند با اعطای نامزدی استانی به درخواست متقاضیان کمک کنند.

افرادی که قصد دریافت نامزدی استانی از منیتوبا را دارند، باید «EOI» خود را در سیستم «MPNP» ثبت کنند. بدین ترتیب، آنها می‌توانند «LAA» را از طریق زیرشاخه‌های «نیروی کار متخصص منیتوبا» و «نیروی کار متخصص خارجی» دریافت کنند.

سپس منیتوبا امتیازی از 1000 (بر اساس عوامل سرمایه انسانی و همچنین ارتباط با منیتوبا) به متقاضیان خواهد داد.

زیرشاخه‌های «نیروی کار متخصص منیتوبا» و «نیروی کار متخصص خارجی» به این استان اجازه می‌دهند متقاضیانی را که نیازهای بازار کار را برآورده می‌کنند، شناسایی کند.

متقاضیان خارج از کشور باید ارتباط خود را با منیتوبا نشان دهند. (شامل روابط نزدیک خانوادگی، تجربه قبلی در منیتوبا، یا دعوت از طریق یک طرح استخدام در منیتوبا). برای واجد شرایط بودن در زمان درخواست، متقاضیان نیازی به حضور در منیتوبا ندارند.

برای دریافت دعوتنامه تحت زیرشاخه «نیروی کار متخصص منیتوبا»، متقاضیان باید پیشنهاد شغلی تمام وقت از یک کارفرمای استانی داشته باشند.

فارغ التحصیلان بین المللی که تحصیلات خود را در منیتوبا به پایان می‌رسانند، در صورت داشتن تخصص مورد نیاز، می‌توانند از طریق «شاخه آموزش بین الملل» «LAA» دریافت کنند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar