آزمون پیرسون در برنامه‌ استانی بریتیش کلمبیا مورد قبول نیست
04 مارس 2024 - 9:04
بازدید 117
6

اخیراً این آزمون برای پذیرش متقاضیان برنامه‌های مهاجرتی کانادا پذیرفته می‌شود با وجود اینکه اداره مهاجرت کانادا (IRCC) رسماً آزمون انگلیسی پیرسون (PTE Core) را در لیست آزمون‌های مورد تایید خود گنجانده است، اما هنوز این آزمون در برنامه انتخاب استانی بریتیش کلمبیا (BC PNP) پذیرفته نمی‌شود. در 30 ژانویه، اداره مهاجرت اعلام کرد که […]

ارسال توسط :
پ
پ

اخیراً این آزمون برای پذیرش متقاضیان برنامه‌های مهاجرتی کانادا پذیرفته می‌شود

با وجود اینکه اداره مهاجرت کانادا (IRCC) رسماً آزمون انگلیسی پیرسون (PTE Core) را در لیست آزمون‌های مورد تایید خود گنجانده است، اما هنوز این آزمون در برنامه انتخاب استانی بریتیش کلمبیا (BC PNP) پذیرفته نمی‌شود.

در 30 ژانویه، اداره مهاجرت اعلام کرد که آزمون انگلیسی پیرسون (PTE Core)  برای همه درخواست‌های کاری و ویزای کانادا به ‌جز برنامه مستقیم دانشجویی (SDS) مورد قبول است.

آزمون PTE Core به آزمون‌های سلپیپ و آیلتس در لیست آزمون‌های معتبر انگلیسی، برای برنامه‌های مهاجرت اقتصادی کانادا، پیوست. اولین آزمون PTE Core از 12 فوریه انجام می‌شود.

آزمون‌هایی که در حال حاضر در برنامه انتخاب استانی بریتیش کلمبیا (BC PNP) پذیرفته می‌شوند، عبارتند از:

با این حال، در وب سایت دولت استانی آمده است که این استان احتمالاً در پاییز 2024 پذیرش آزمون  PTE Core  را آغاز خواهد کرد. 

 آزمون PTE Core چیست؟

آزمونPTE Core  نسخه جدید آزمون پیرسون است و ساختار آن تفاوت زیادی با آزمون PTE Academic ندارد. با این تفاوت که PTE Core سعی می‌کند که ۴ مهارت اصلی (مکالمه، شنیداری، خواندن و نوشتن) با استفاده از مطالب غیر آکادمیک ارزیابی شود. این آزمون به صورت کامپیوتری و به مدت دو ساعت برگزار می‌شود.

این آزمون با تمرکز بر متقاضیان حرفه‌ای و غیر آکادمیک طراحی شده است که از این طریق از همتای دانشگاهی خود آزمون PTE Academic متمایز می‌شود.

این آزمون به عنوان جایگزینی برای PTE Essential راه اندازی شد، آزمونی که سال گذشته تاییدیه اداره مهاجرت را دریافت کرده بود.

در وب‌سایت پیرسون آمده است که PTE Core در پاسخ به نیازهای برنامه‌های مهاجرت اقتصادی کانادا در سال 2024 و پس از آن ایجاد شده است.

برای اطلاعات بیشتر بخوانید:

آزمون‌ پیرسون از ۳۰ ژانویه مورد قبول است

تاثیر زبان فرانسه در انتخاب‌های اکسپرس انتری

آنچه در مورد CLB باید بدانید

ارتباط با ما:

برای دریافت مشاوره رایگان و انواع خدمات مهاجرتی از طریق شرکت کنپارس می‌توانید با شماره‌های 02191008339، 02191008338 یا 02159174000 تماس گرفته، یا اطلاعات خود را از طریق چت آنلاین سایت یا دایرکت اینستاگرام ارسال کنید و یا اینکه  فرم ارزیابی رایگان ما را پر فرمایید تا در اولین فرصت با شما تماس گرفته شود.

همچنین می‌توانید پرسش‌های خود را از طریق شماره‌های واتس اپ (+1)5799579293 و 9034941456(+98) (کافیست همین حالا شماره تماس ها را لمس کنید ) از ما بپرسید و پاسخ آن‌ها را از طریق همین شماره‌ها دریافت کنید.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar