آیا ما نمی‌توانیم کارهای مهاجرتی را خود، بی‌نیاز از کنپارس  به عهده بگیریم؟
12 می 2009 - 2:04
بازدید 437
11

    هم آری (با شرط و شروطی) و هم خیر. در واقع، برای ویزاهایی از نوع سرمایه‌گذاری یا برنامه‌های استانی جزییات قوانین و مقررات و همچنین تنوع مدارک و مستندات درخواستی و مکاتبات با مراکز مرتبط با موضوع، آن قدر زیاد و ظرایف بحث آنچنان دقیق هستند که تقریبا احتمال موفقیت متقاضی بدون خدمات […]

ارسال توسط :
پ
پ
 
 
هم آری (با شرط و شروطی) و هم خیر. در واقع، برای ویزاهایی از نوع سرمایه‌گذاری یا برنامه‌های استانی جزییات قوانین و مقررات و همچنین تنوع مدارک و مستندات درخواستی و مکاتبات با مراکز مرتبط با موضوع، آن قدر زیاد و ظرایف بحث آنچنان دقیق هستند که تقریبا احتمال موفقیت متقاضی بدون خدمات وکیلی معتبر در حد صفر است به همین دلیل در این گونه موارد چاره‌ای جز مراجعه به یک وکیل معتبر نیست (و بر این واژه معتبر تاکید می‌کنیم).
 
اما چرا در مورد ویزای نیروهای متخصص فدرال هم که از نظر مراحل کارنسبت به سایر ویزاهاساده تر می‌‌نماید بر استفاده از وکیل معتبر تاکید می‌کنیم؟ پاسخ به این پرسش ابعاد مختلفی دارد.
 
اول اینکه ساده دانستن این پروسه اشتباه است. اگرچه راهنمایی های اداره مهاجرت می تواند با صرف وقت بسیار این کار را ممکن سازد اما:
 
۱-      اکثر ما آنچنان درگیر مشغله‌های روزمره هستیم که انجام امور طاقت فرسا و خسته کننده مثل آماده‌سازی و تکمیل فرم‌ها و مدارک مورد نیاز این فرآیند ممکن است روزها، ماه‌ها و حتی سال‌ها از ما وقت ببرد. اصلاً در این موارد اغراق نمی‌کنیم. مصادیق بسیاری را می‌توان نشان داد که مدت‌هاست قرار است فردا یا هفته آینده این فرآیند را آغاز کنند و این هفته آینده هیچگاه فرا نمی‌‌رسد. در نتیجه، برای این افراد جز حسرت از دست دادن زمان و عقب ماندن از اهداف و برنامه‌های آتی چیزی باقی نخواهد ماند. باید باور کنیم که فرآیند تکمیل و آماده سازی مدارک برای افراد عادی پرزحمت، وقت‌گیر و تشویش‌آور است در حالیکه همین فعالیت تخصصی در یک دفتر وکالت معتبر چون کنپارس در کمترین زمان ممکن انجام می‌شود و مشتری هم اطمینان ‌خاطر خواهد داشت که تمام مراحل به همین شکل، تخصصی و منظم ادامه خواهد یافت؛ هیچ موردی از یاد نخواهد رفت و همه چیز در زمان خودش و به بهترین شکل انجام خواهد پذیرفت.
۲-      همیشه نکات و ظرایفی وجود دارد که عدم رعایت آنها می تواند اگر نه موجب رد پرونده که حداقل طولانی شدن مراحل رسیدگی به آن باشد.  این نکات از دید کارشناسانی که بارها و بارها این کار را انجام می دهند و با روشهای اداره مهاجرت در ارزیابی هر نکته اشنا هستند مخفی نخواهند ماند اما وقتی شما خود برای اولین بار این کار را انجام می دهید ضمن اینکه باید ساعتها و روزها وقت خود را صرف خواندن مطالب و درک آنها کنید،  شانس کمی در انجام آن بدون نقص خواهید داشت. این اشتباهات که گاه بسیار کوچک جلوه می کنند می تواند پرونده موفقی را به زمین بزند و پس از بلاتکلیفی و سرخوردگی زیاد و از دست دادن ماه‌ها وقت گران‌مایه تازه به فکر استفاده از خدمات وکیل خواهید افتاد تا کار نیمه تمام و پا‌در‌هوای پرونده مهاجرتی را سر و سامان دهید. (بخش عمده ای از مراجعات روزانه کنپارس را این افراد تشکیل می دهند)
۳-      از آنجا که تمامی مکاتبات با دفتر وکیل شما در کانادا انجام خواهد شد و ارتباط با وکیل شما برای اداره مهاجرت آسانتر است احتمال نرسیدن نامه های مهم اداره مهاجرت مانند نامه اعلام  وقت مصاحبه و یا مکاتبات دیگر آنها به حداقل می رسد.
۴-      پرونده ای که به درستی و به صورت حرفه ای تنظیم شده باشد شانس بسیار بالایی در حذف مرحله مصاحبه دارد و این خود موجب صرفه جویی در وقت و هزینه می شود.
۵-      در صورت بروز مشکل در پرونده شما یک وکیل معتبر می تواند شما را در مراحل بعدی و اعتراض به تصمیم اداره مهاجرت یاری کند و شما را نسبت به حقوقی که از آن برخوردارید آگاه کند.
۶-      حضور وکیل در پرونده شما این پیام را نیز برای افسر رسیدگی کننده دارد که هرگونه اشتباه و تخلف وی در ارتباط با آن پرونده از سوی یک مرجع کانادایی به نمایندگی شما پیگیری خواهد شد.
۷-      از همه مهمتر اینکه با عقد قرارداد با کنپارس، نه تنها اطمینان می یابید که پرونده شما به درستی پیگیری خواهد شد، از خدمات قبل و پس از مهاجرت این شرکت نیز برخوردار خواهید بود. خدماتی که برای انجام یک مهاجرت موفق برنامه ریزی شده است.
 
 

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar