آیا می توانم پس از درخواست تمدید اجازه کار به خارج از کانادا سفر کنم؟
26 فوریه 2024 - 5:19
بازدید 143
6

در برخی موارد ممکن است متقاضیان در صورت سفر به خارج از کشور نتوانند دوباره در کانادا کار کنند هنگامی که یک تبعه خارجی برای تمدید اجازه کار کانادایی خود درخواست می‌دهد ، آزاد است که کانادا را ترک کرده و دوباره بازگردد.  با این حال، پس از بازگشت به کانادا، متقاضیان تمدید اجازه کار […]

ارسال توسط :
پ
پ

در برخی موارد ممکن است متقاضیان در صورت سفر به خارج از کشور نتوانند دوباره در کانادا کار کنند

هنگامی که یک تبعه خارجی برای تمدید اجازه کار کانادایی خود درخواست می‌دهد ، آزاد است که کانادا را ترک کرده و دوباره بازگردد. 

با این حال، پس از بازگشت به کانادا، متقاضیان تمدید اجازه کار باید بدانند که یکی از سه موردی اتفاق خواهد افتاد که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.

توجه: در دو حالت اول از سه حالت زیر فرض می‌شود که متقاضی هنوز اجازه کار تمدید شده را دریافت نکرده است.

  • دوباره به عنوان بازدید کننده وارد شود

متقاضیان تمدید اجازه کار ممکن است مجاز به ورود مجدد به کانادا به عنوان یک بازدید کننده (ویزای توریستی)  باشند، به این معنی که آنها پس از بازگشت نمی‌توانند کار کنند تا زمانی که تصمیمی در مورد تمدید اجازه کار آنها گرفته شود.

در این زمان، ممکن است حتی از متقاضیان خواسته شود تا به افسر اداره مهاجرت کانادا (IRCC)  ثابت کنند که پول کافی برای تامین مالی خود در کانادا دارند.

  • درخواست برای درخواست اجازه کار جدید

همچنین ممکن است از متقاضیان تمدید اجازه کار درخواست شود که پس از بازگشت به کانادا برای اجازه کار جدید در مرز ورودی اقدام کنند.

لازم به ذکر است که اداره مهاجرت روشن نمی‌کند که آیا این متقاضیان در صورت درخواست به هنگام بازگشت در مرز ورودی می‌توانند فوراً به کار خود در کانادا ادامه دهند یا اینکه باید منتظر رسیدگی به مجوز جدید باشند.

  • دوباره به عنوان نیروی کار وارد شوند

در برخی موارد، افسران اداره مهاجرت تشخیص می‌دهند که متقاضی اجازه کار تمدید شده خود را در خارج از کانادا دریافت کرده است. در این صورت ممکن است به متقاضی اجازه داده شود که به عنوان نیروی کار به کانادا بازگردد.

شرایط ورود مجدد به عنوان دارنده اجازه کار

در حالی که دارندگان اجازه کار اجازه خروج آزادانه و ورود مجدد به کانادا را دارند، باید شرایط ورود مجدد را رعایت کنند تا اجازه بازگشت به کشور را داشته باشند.

به عنوان مثال، دارندگان اجازه کار علاوه بر خود مجوز، باید ویزای اقامت موقت (که به عنوان ویزای توریستی نیز شناخته می‌شود) یا مجوز سفر الکترونیکی (eTA) داشته باشند.

با این حال، داشتن مجوز سفر الکترونیکی یا ویزا، همراه با اجازه کار، تضمین نمی‌کند که به متقاضی اجازه بازگشت به کانادا داده می‌شود.

ویزاهای بازدید کننده و  eTA

شرایط ورود مجدد برای ساکنان موقت در کانادا بسته به وضعیت افراد متفاوت است، زیرا شرایط برای ورود مجدد برای ساکنان کشورهای معاف از ویزا و شهروندان کشورهایی که باید ویزا دریافت کنند متفاوت است.

ساکنان کشورهای معاف از ویزا

ساکنان کشورهای معاف از ویزا در کنار اجازه کار برای ورود مجدد به کانادا به پاسپورت معتبر و eTA نیاز دارند.

ساکنان کشورهایی که باید ویزا دریافت کنند

ساکنان کشورهایی که جهت ورود به کانادا باید ویزا دریافت کنند برای کار به ویزای معتبر و اجازه کار معتبر نیاز دارند.

برای اطلاعات بیشتر بخوانید:

ابزارهای خودکار اداره مهاجرت برای پردازش اسپاسرشیپ و اجازه کار

سوالات پر تکرار در مورد دریافت اجازه کار، پیرو سیاست مهاجرتی جدید دولت کانادا برای ایرانیان

مسیرهای اجازه کار در کانادا برای فرزندان تحت تکفل

ارتباط با ما:

برای دریافت مشاوره رایگان و انواع خدمات مهاجرتی از طریق شرکت کنپارس می‌توانید با شماره‌های 02191008339 یا 02191008338 تماس گرفته، یا اطلاعات خود را از طریق چت آنلاین سایت یا دایرکت اینستاگرام ارسال کنید و یا اینکه فرم ارزیابی رایگان  ما را پر فرمایید تا در اولین فرصت با شما تماس گرفته شود.

همچنین می‌توانید پرسش‌های خود را از طریق شماره‌های واتس اپ (+1)5799579293 و 9034941456(+98) ( کافیست همین حالا شماره تماس ها را لمس کنید ) از ما بپرسید و پاسخ آن‌ها را از طریق همین شماره‌ها دریافت کنید.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar