گزارش کوتاهی در مورد زمان مصاحبه پرونده های سرمایه گذاری کبک
01 آوریل 2011 - 10:37
بازدید 205
11

علی مختاری …. به دنبال تماسهایی که موکلین ما در روزهای اخیر داشته اند لازم دیدم اشاره ای به وضعیت صدور وقت مصاحبه های کبک در این روزها داشته باشم. – در مورد پرونده های قدیم مهاجرت از طریق سرمایه گذاری کبک یا همان ۱۲۰ هزار دلاری ها در حال حاضر وقت مصاحبه برای پرونده […]

ارسال توسط :
پ
پ

علی مختاری ….

به دنبال تماسهایی که موکلین ما در روزهای اخیر داشته اند لازم دیدم اشاره ای به وضعیت صدور وقت مصاحبه های کبک در این روزها داشته باشم.

– در مورد پرونده های قدیم مهاجرت از طریق سرمایه گذاری کبک یا همان ۱۲۰ هزار دلاری ها در حال حاضر وقت مصاحبه برای پرونده های فایل شده در آوریل ۲۰۱۰ دریافت می کنیم و این مصاحبه ها برای ماههای جون و جولای ۲۰۱۱ در مونترآل دریافت می شود. البته خوشبختانه هنوز هم رویه حذف مصاحبه در مورد مدیران و نه صاحبان بیزنس وجود دارد و هر از چند گاهی اتفاق می افتد. 

می توان گفت این دسته از متقاضیان اگر شانس حذف مصاحبه را نداشته باشند در ماه چهاردهم از زمان دریافت فایل نامبر مصاحبه می شوند. به منظور بالابردن شانس حذف مصاحبه توصیه می کنم مدارک خواسته شده را هر چه دقیقتر و کاملتر ارایه کنید.

 

– در مورد پرونده های جدید مهاجرت از طریق سرمایه گذاری کبک یا ۱۸۰ هزار دلاری ها در حال حاضر ۵۰٪ شانس حذف مصاحبه وجود دارد و معمولا مصاحبه ها ظرف یکی دو ماه برای مصاحبه در ماه چهارم در مونترآل دریافت می شوند.

 

عزیزان متقاضی می توانند سوالات خود را از طریق ایمیل [email protected] با بنده در میان بگذارند. علاوه بر این تلفن مستقیم ۲۳۹۸۴۲۲۱ از تهران نیز برای تماس بین ساعت ۵ بعد از ظهر تا ۲ نیمه شب به وقت تهران در خدمت شماست.

 

موفق باشید

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar