کبک ۵۰۰۰ پرونده نیروی متخصص در سیستم مون پروژه را تا ۱۵ آگوست ۲۰۱۸ می پذیرد
30 مارس 2018 - 18:43
بازدید 251
9

وزارت مهاجرت استان کبک، در آخرین دقایق روز پنج شنبه 29 مارس 2018 اعلام کرد که قوانین موجود برای دریافت ۵۰۰۰ پرونده نیروی متخصص مربوط به ظرفیت سال 2017-2018 تا تاریخ 15 اوت 2018 حفظ و تمدید خواهد شد. به عبارت دیگر به طور خلاصه شرایط زیر برقرار است: ۱- نعداد 5000 پرونده ای که به […]

ارسال توسط :
پ
پ

وزارت مهاجرت استان کبک، در آخرین دقایق روز پنج شنبه 29 مارس 2018 اعلام کرد که قوانین موجود برای دریافت ۵۰۰۰ پرونده نیروی متخصص مربوط به ظرفیت سال 2017-2018 تا تاریخ 15 اوت 2018 حفظ و تمدید خواهد شد.

به عبارت دیگر به طور خلاصه شرایط زیر برقرار است:

۱- نعداد 5000 پرونده ای که به عنوان ظرفیت سال کاری 2017-2018 اعلام شده بود، تا تاریخ 15 اوت 2018 دریافت خواهد شد.

۲- زمان دقیق ثبت پرونده ها در آینده اعلام می شود ولی قطعا این تاریخ قبل از ۱۵ آگوست ۲۰۱۸ خواهد بود.

۳- متقاضیانی که پیشنهاد شغلی از سوی کارفرما یا اقامت موقت کبک را دارند، می توانند پروفایل خود را هر زمانی ثبت کنند.

۴- متقاضیان برنامه PEQ یا همان تجربه کبکی (یک سال تجربه تحصیل یا کار در کبک) نیز می توانند مانند گذشته پرونده خود را برای بررسی ارسال کنند. 

۵- در مورد برنامه سرمایه گذاری که سهمیه سال ۲۰۱۷ آن تکمیل شد، سهمیه جدید با شرایط جدید اعلام خواهد شد که از ۱۵ آگوست ۲۰۱۸ پرونده خواهد پذیرفت. گفتنی است که کنپارس با توجه به روشن بودن شرایط برنامه جدید همچنان به قبول و آماده سازی پرونده متقاضیان در این برنامه ادامه می دهد تا در زمان شروع برنامه جدید پرونده های آماده ثبت شوند.

۶- دیگر برنامه های تجاری کبک یعنی خوداشتغالی و کارآفرینی کبک که در سال ۲۰۱۷ به دلیل عدم اعلام ظرفیت بسته بودند و از آگوست ۲۰۱۸ با شرایط جدید بازگشایی خواهد شد.

۷- در خصوص پرونده های پناهندگی و اسپانسرشیپ گروهی، وزارت مهاجرت کبک در نظر دارد تا تاریخ 30 ژوئن 2018 بررسی آنها به تعویق بیندازد و تا تاریخ 15 اوت نیز هیچ پرونده جدیدی نمی پذیرد.

گفتنی است روز چهارشنبه 28 مارس 2018 روزنامه رسمی استان کبک پیشنهادات وزیر مهاجرت این استان را برای انجام تغییراتی در برنامه های مهاجرتی کبک از جمله برنامه نیروی متخصص (Quebec Skilled Worker Program) منتشر کرد که بر این اساس، پیشنهاد شده است برای برنامه نیروی متخصص کبک سیستمی شبیه سیستم اکسپرس انتری فدرال جایگزین سیستم مون پروژه شود، که همانند سیستم فدرال، ابراز علاقه مندی یا Expression of Interest مبنای آن است.

منبع خبر 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar