کارنامه اداره مهاجرت کانادا در گفتگو با دکتر مریدی
22 سپتامبر 2011 - 21:58
بازدید 221
8

«…دولت انتاریو قراردادی با دولت فدرال داشت که در پنج سال، حدود ۹۰۰ میلیون دلار از سوی دولت فدرال پرداخت شود تا در قبال آن خدمات آموزشی نظیر کلاس‌های زبان یا حرفه‌آموزی یا خدمات ضروری دیگر به تازه‌واردان ارائه شود. متاسفانه دولت فدرال، ۲۰۷ میلیون دلار از این پول را که مربوط به قرارداد قبلی […]

ارسال توسط :
پ
پ

«…دولت انتاریو قراردادی با دولت فدرال داشت که در پنج سال، حدود ۹۰۰ میلیون دلار از سوی دولت فدرال پرداخت شود تا در قبال آن خدمات آموزشی نظیر کلاس‌های زبان یا حرفه‌آموزی یا خدمات ضروری دیگر به تازه‌واردان ارائه شود. متاسفانه دولت فدرال، ۲۰۷ میلیون دلار از این پول را که مربوط به قرارداد قبلی است پرداخت نکرده و برای قرارداد جدید هم هنوز اقدامی انجام نداده است. خود من در پارلمان، چند ماه پیش سخنرانی مفصلی انجام دادم برای این مورد اما متاسفانه این امر که طبق قانون و قرارداد، دولت فدرال موظف به انجام آن است ناتمام مانده. با کمال تاسف، دولت فدرال در مورد مهاجرین هیچ کمکی نکرده و کم لطفی کرده است…»

اینها بخشی از گفته‌های دکتر رضا مریدی با مجید بسطامی در استانه انتخابات استان انتاریوست که در ان نماینده ایرانی الاصل مجلس انتاریو عضو حزب لیبرال استان به بیان عملکرد کارشکنانه دولت هارپر خصوصا در مورد مهاجران می‌پردازد. پرسش‌ها و پاسخ‌های مربوط به مهاجرت در این پست وبلاگ مجید بسطامی آماده است.

متن کامل مصاحبه به زودی در شماره دوم نشریه پرنیان منتشر خواهد شد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar