چرا مهاجرت از طریق سرمایه گذاری توصیه می شود؟ شرایط مساعد است، آیا اینگونه خواهد ماند؟
03 ژانویه 2009 - 12:43
بازدید 464
10

  فرصت ها همیشه برای انسان فراهم نیستند. انسان دوراندیش کسی است که مسیر زندگی خود را به سمت مواجهه با فرصتهای بهتر و بیشتر هدایت کند، خود را برای بهره برداری از آنها آماده کند و در لحظه مناسب بهترین تصمیم را بگیرد. وقایع اقتصادی چند ساله ایران از جمله افزایش شدید قیمت املاک […]

ارسال توسط :
پ
پ

 

فرصت ها همیشه برای انسان فراهم نیستند. انسان دوراندیش کسی است که مسیر زندگی خود را به سمت مواجهه با فرصتهای بهتر و بیشتر هدایت کند، خود را برای بهره برداری از آنها آماده کند و در لحظه مناسب بهترین تصمیم را بگیرد. وقایع اقتصادی چند ساله ایران از جمله افزایش شدید قیمت املاک به همراه تثبیت نسبی قیمت ارز این فرصت را برای شهروندان مستعد ایرانی فراهم آورده تا بتوانند با صرف هزینه ای نه چندان زیاد از مزایای فراوان ویزای سرمایه گذاری کانادا (فدرال و کبک) بهره مند شوند. دریافت این ویزا محاسن بسیار زیادی برای متقاضی، خانواده اش و همچنین کشورعزیزمان ایران دارد.
 
موازنه قیمت ارز و نیز قیمت املاک در ایران در حال حاضر به گونه ای است که افراد زیادی حتی از طبقه متوسط جامعه واجد شرایط درخواست مهاجرت از طریق سرمایه گذاری هستند. کافی است ۸۰۰ هزار دلار دارایی در ایران و ۳ سال سابقه مدیریت تجاری داشته باشید در این صورت می توانید با پرداخت ۱۲۰ هزار دلار برای دریافت اقامت دایم کانادا اقدام کنید. اما شرایط تغییر می کنند کافی است ارزش ارز خارجی دو برابر شود و یا قیمت ملک افت شدیدی پیدا کند (امری که در چشم انداز یک سال آینده چندان بعید به نظر نمی رسد) در این صورت تامین شرایط و نیز پرداخت رقم مورد اشاره بسیار سخت تر خواهد شد. از این رو بایستی از شرایط فعلی به عنوان شرایطی استثنایی استفاده کرد.
 
شما با دریافت ویزای اقامت دایم کانادا از چه مزایایی برخوردار می شوید؟
 
امکان زندگی در یکی از پیشرفته ترین، زیباترین و آرام ترین کشورهای عضو گروه ۸ کشور صنعتی جهان برایتان فراهم می شود. نام شهرهای ونکوور، تورنتو و مونترال در دهه های اخیر همواره در میان صدرنشینان فهرست مناسب ترین شهرهای جهان برای زندگی قرار داشته که عواملی چون پاکیزگی، بهداشت و سلامت محیط زیست، امنیت شهرها و شهروندان، بیمه تامین اجتماعی رایگان، برخورداری از تمامی امکانات و تسهیلات دولت الکترونیکی، رعایت حقوق و آزادیهای مدنی، حفظ امنیت روانی و اخلاقی شهروندان و برخورداری از امکانات آموزشی و کاریابی مهمترین دلایل این برتری بوده اند.
 
امکان مسافرت بی دردسر به حدود ۱۵۰ کشور جهان بدون دریافت ویزا برای شهروندان کانادایی و اخذ ویزای قطعی با کمترین زمان انتظار برای افراد دارای ویزای اقامت دائم فراهم است. تنها صرفه هایی که از نظر زمان انتظار، امنیت خاطر و حتی هزینه های صدور ویزا فراهم می آیند، در میان مدت جبران کننده هزینه های دریافت ویزای کانادا خواهند بود.
 
امکان تحصیل رایگان در مدارس دولتی مجهز به آخرین تکنولوژیها و برنامه های آموزشی مبتنی بر متدهای پژوهش-محور که به فرزندان شما این امکان را می دهد با فراگیری علوم و مهارتهای نوین به دو زبان انگلیسی و فرانسه خود را برای حضوری قدرتمند در بازار کار جهانی آینده آماده کنند.
 
امکان ادامه تحصیل شما یا فرزندانتان در بهترین کالج ها و دانشگاه های آمریکای شمالی با هزینه ای به مراتب کمتر از دانشجویان دارای ویزای تحصیلی (در کبک تا ۷۵ درصد کمتر) و امکان دریافت وام ها و بورس های دولتی و عمومی و همچنین بخشودگی وام ها در صورت به اتمام رساندن موفقیت آمیز دوره تحصیلی (در کبک تا ۵۰ درصد وام بخشوده می شود) فراهم است. فارغ التحصیلان موفق این مراکز می توانند با بهترین شرایط و با استفاده از بورس های مختلف (تقریباً رایگان) به ادامه تحصیل در مقاطع بالاتر در دانشگاههای معتبر کانادا و آمریکا اقدام کنند و یا در معتبرترین موسسات و شرکتهای آمریکای شمالی مشغول به کار شوند.
 
 امکان اشتغال در شرکت ها و موسسات معتبر بین المللی و یا دریافت نمایندگی از آنها که می تواند به ارتقاء چشمگیر کارنامه کاری شما و همچنین آشنایی با آخرین پیشرفت ها و تغییرات در عرصه مدیریت بنگاه المللی بینجامد.
 
و از همه مهمتر امکان خدمت به کشور به موثرترین شکل ممکن:
 
شما از طریق راه اندازی شرکت های کانادایی-ایرانی و اخذ وام و اعتبار از موسسات مالی کانادایی می توانید ضمن بهره برداری موثر از سرمایه های مادی و معنوی خویش به ایجاد اشتغال و انتقال دانش فنی و سرمایه به ایران کمک کنید. از این طریق از یک سو کسب و کار خود را در سطح بین المللی بدون مشکل گسترش داده و از سوی دیگر ارز خارجی را به ایران وارد خواهید کرد. جالب است بدانید بسیاری از کشورها رشد اقتصادی خود را مدیون اتباع مهاجر و تاجر خود در کشورهای غربی هستند و این خود منبعی درآمدزا و ارز آور برای کشورهاست.
 
 این شیوه را با آنچه امروز در برخی کشورهای حاشیه خلیج فارس چون امارات اتفاق می افتد که جز خروج بی رویه و مخاطره آمیز سرمایه های شخصی و ملی، تبدیل آن به کالاهای غیرقابل انتقال و فقدان هرگونه تضمین قطعی وسایر مزایای فوق الذکر نتیجه ای ندارد، مقایسه کنید.
 
شرکت کنپارس که هدف خود را موفقیت شما در سرزمین جدید قرار داده آمادگی دارد تا با بررسی وضعیت شما از ابعاد مختلف، بهترین راهنمایی‌ها و سرویس‌های موجود را ارائه نماید. این شرکت می‌تواند به شما در یافتن یا راه‌اندازی یک بیزینس مناسب، جستجوی موسسه آموزشی معتبر و رشته تحصیلی متناسب با علایق و سوابق شما و اخذ پذیرش در آن رشته، دریافت وام از موسسات مالی و هر آنچه که به آسان‌تر شدن فرایند اسکان در یک مکان جدید مرتبط باشد یاری برساند.
 
—————————————————————————————————–
 
 
آیا با شرایط دریافت ویزای سرمایه گذاری فدرال یا استان کبک کانادا آشنا هستید؟
 
آیا می دانید با داشتن سابقه مدیریتی و واریز مبلغ ۱۲۰ هزار دلار کانادا (حدود ۱۰۰ میلیون تومان یعنی معادل یک سوم قیمت یک آپارتمان متوسط در تهران) و بدون دانستن زبان انگلیسی و یا فرانسه شما می توانید در کمترین زمان ممکن ویزای سرمایه گذاری فدرال یا کبک را دریافت کنید. برای اطلاعات بیشتر اینجا را کلیک کنید
 
مهاجر سرمایه‌گذار کبک الزامی به زندگی، کار و یا راه‌اندازی تجارت در این استان ندارد و فرد متقاضی، اقامت دایم غیرمشروط برای خود، همسر و فرزندان زیر ۲۲ سال دریافت خواهد کرد

 

سوالات و دغدغه‌ها

آیا دریافت چنین ویزایی مستلزم حضور دائم در کانادا است؟
 
جواب این سوال منفی است. اولاً برخلاف شرایط اخذ ویزای اقامت در آمریکا، دارنده ویزای اقامت کانادا موظف به حضور مدت مشخصی از هر سال در کانادا نیست بلکه برای تمدید ویزای اقامت باید در مجموع، دو سال از ۵ سال زمان لازم برای تمدید ویزا را در کانادا باشد. این محدودیت هم در دو حالت منتفی می‌شود.
 
اینکه متقاضی برای یک شرکت کانادایی در خارج از کانادا کار کند و یا اینکه دارنده ویزای اقامت کانادا با همسر کانادایی در خارج از کانادا زندگی کند به عبارت دیگر کاربرای شرکت کانادایی و یا زندگی با همسرکانادایی مانند زندگی در کاناداست.  پس اگر همسر متقاضی شهروند (سیتی‌زن) کانادا شده باشد (که با سه سال اقامت در کانادا این امر مقدور می‌شود)، فرد متقاضی در هر کجا که زندگی کند هرگز اقامت خود را از دست نداده و می‌تواند مجدداً کارت اقامت خود را تمدید کند. بدین ترتیب چنانچه شما به دلیل درگیری‌های شغلی نتوانید حتی مدت دو سال در کانادا اقمت داشته باشید، با این فرض که بتوانید شرکتی کانادایی تاسیس کرده و آنرا فعال نمایید و یا همسرتان در کانادا پس از ۳ سال اقامت کارت شهروندی دریافت نموده و برای زندگی در خارج از کانادا به شما بپیوندند، مشکلی برای وضعیت اقامت شما پیش نخواهد آمد.
 
کنپارس آماده است که در این موارد و از جمله در تاسیس شرکت، خدمات ویژه در اختیار شما قرار دهد.
 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar