مسافرانی که به طور کامل واکسینه شده اند، می‌توانند زودتر به قرنطینه خود پایان دهند
22 ژوئن 2021 - 21:06
بازدید 240
10

مسافران هوایی همچنین از اقامت 3 روزه در هتل موردتأیید کانادا معاف خواهند بود طبق اعلامیه جدید دولت فدرال کانادا، کاهش محدودیت‌های سفر برای مسافران واکسینه شده از روز 5 جولای 2021، ساعت 23:59 به وقت کانادا (20:29 به وقت ایران) آغاز خواهد شد. بدین ترتیب، مسافرانی که کاملا واکسینه شده و مجاز به ورود […]

ارسال توسط :
پ
پ

مسافران هوایی همچنین از اقامت 3 روزه در هتل موردتأیید کانادا معاف خواهند بود

طبق اعلامیه جدید دولت فدرال کانادا، کاهش محدودیت‌های سفر برای مسافران واکسینه شده از روز 5 جولای 2021، ساعت 23:59 به وقت کانادا (20:29 به وقت ایران) آغاز خواهد شد. بدین ترتیب، مسافرانی که کاملا واکسینه شده و مجاز به ورود به کانادا هستند (از جمله دارندگان تأییدیه اقامت دائم) ملزم به انجام تست کرونا در روز هشتم قرنطینه خود نخواهند بود. افرادی که از طریق هوایی به کانادا می‌آیند، همچنین از اقامت 3 روزه در هتل‌های موردتأیید دولت معاف هستند.

مسافرانی که به طور کامل واکسینه شده اند، در صورتی که نتیجه تست کرونای آنها در بدو ورود، منفی باشد و علائم ویروس را نداشته باشند، ملزم به قرنطینه اجباری نخواهند بود. با این حال، آنها باید برنامه مناسبی برای قرنطینه داشته باشند تا در صورت تشخیص افسران مرزی کانادا، قرنطینه اجباری را طی کنند.

واکسیناسیون کامل باید حداقل 14 روز قبل از ورود به کانادا انجام شده، و مدرک مربوط به آن باید به زبان انگلیسی یا فرانسه باشد. در حال حاضر، کانادا چهار واکسن را تأیید کرده است:

  • Astra Zeneca
  • Johnson and Johnson
  • Pfizer
  • Moderna

 

کلیه مسافران (از جمله مسافرانی که واکسینه نشده اند) ملزم به ارائه اطلاعات واکسیناسیون خود هستند.

الزام انجام تست کرونا 72 ساخت قبل از سفر، و هنگام ورود به کانادا همچنان برای همه مسافران وجود دارد. مسافران همچنین باید قبل از ورود به کانادا، اطلاعات مربوط به وضعیت کووید19 خود را در اپلیکیشن «ArriveCAN» یا در وبسایت «Canada.ca/ArriveCAN» ثبت کنند. جزئیات بیشتر در مورد اطلاعات موردنیاز تا روز 5 ژوئیه 2021، به صورت آنلاین در دسترس خواهد بود.

کانادا به تازگی اعلام کرد که دارندگان «تأییدیه اقامت دائم» (CORP) که مدرک خود را پس از 18 مارس 2020 دریافت کرده اند، مجاز به سفر به کانادا هستند. طبق آمار دولت فدرال، 23.000 دارنده «CORP» به دلیل محدودیت‌های قبلی کووید19 مجاز به سفر به کانادا نبودند.

 سایر افراد معاف از محدودیت‌های سفر عبارتند از:

  • کانادایی‌ها، مقیمان دائم، و اعضای خانواده آنها
  • نیروی کار موقت خارجی (دارندگان «اجاره کار»)
  • دانشجویان بین الملل که در مؤسسات دارای برنامه کووید19 تحصیل می‌کنند
  • افرادی که «تأییدیه اقامت دائم» را قبل از روز 18 مارس دریافت کرده اند
  • افراد تحت حمایت
  • افرادی که به دلایل انسان دوستانه به کانادا می‌آیند

 

کودکانی که واجد واکسیناسیون نیستند، همچنان باید قرنطینه 14 روزه و تست کرونا در روز هشتم قرنطینه را انجام دهند. والدینی که کاملاً واکسینه شده اند و با فرزندانشان سفر می‌کنند، می‌توانند زودتر به قرنطینه خود پایان دهند.

به گفته نخست وزیر کانادا، آقای «جاستین ترودو»، این برنامه‌ای کوتاه مدت است، و در بلندمدت، دولت فدرال یک گواهینامه خاص را برای افراد واکسینه شده در نظر خواهد گرفت.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar