لغو الزام انجام آزمایش کرونا برای مسافران کانادا
26 مارس 2022 - 7:57
بازدید 565
8
کانادا الزام انجام آزمایش کرونا را برای مسافران خارجیِ کاملاً واکسینه شده، لغو می‌کند. از اول آپریل، این مسافران دیگر نیازی به انجام آزمایش کرونا نخواهند داشت.
ارسال توسط :
پ
پ

کانادا الزام انجام آزمایش کرونا را برای مسافران خارجیِ کاملاً واکسینه شده، لغو می‌کند. از اول آپریل، این مسافران دیگر نیازی به انجام آزمایش کرونا نخواهند داشت.

دولت اعلام کرده که قانون جدید در تمام فرودگاه‌ها و گمرک‌های ورودی کانادا اعمال خواهد شد. اگرچه الزام انجام آزمایش کرونا حذف می‌شود اما مسافران همچنان در بدو ورود به صورت تصادفی آزمایش خواهند شد. هدف از آزمایش‌های تصادفی شناسایی و ردیابی انواع ویروس کرونا است. اگر مسافرانی که کاملاً واکسینه شده‌اند برای آزمایش در بدو ورود انتخاب شوند، نیازی به قرنطینه تا زمان اعلام نتیجۀ آزمایش خود نخواهند داشت.

طرفداران صنعت گردشگری در کانادا مخالف اعمال شرط انجام آزمایش کرونا هستند، زیرا هزینه این آزمایش‌ها می‌تواند مسافران را از آمدن به این کشور منصرف کند. گروه مسافرتی و گردشگری کانادا، شرط انجام آزمایش کرونا را یک مانع غیر علمی نامیده و اشاره کرده است که برخی از کشورها مانند بریتانیا، دانمارک، سوئیس و ایرلند، پیشاپیش الزام انجام این آزمایش را لغو کرده‌اند. هزینه آزمایش کرونا می‌تواند تا ۲۰۰ دلار کانادا برای آزمایش مولکولی یا PCR و کمتر از ۱۰۰ دلار برای آزمایش آنتی‌ژن باشد.

کانادا پیشتر در ۲۸ فوریه الزام انجام آزمایش کرونا را تسهیل کرده بود. در حال حاضر، مسافرانی که به کانادا می‌آیند باید آزمایش آنتی‌ژن را ظرف ۲۴ ساعت پیش از پرواز یا رسیدن به مرز زمینی انجام داده باشند. آزمایش آنتی‌ژن باید توسط کشوری که مسافر از آن می‌آید، تأیید شده و در خانه انجام نشده باشد. کودکان زیر ۱۲ سال واکسینه نشده که وارد کانادا می‌شوند، دیگر مجبور نیستند به مدت دو هفته قرنطینه شوند. مسافران همچنین می‌توانند ظرف ۷۲ ساعت پس از ورود به کانادا، آزمایش PCR را انجام دهند. آن‌ها باید پیش از عبور از مرز کانادا، مدارک مربوط به واکسیناسیون خود را از طریق برنامه ArriveCAN بارگذاری کرده باشند.

الزام واکسیناسیون

قانون واکسیناسیون برای مسافرانی که به کانادا می‌آیند همچنان به قوت خود باقی است. افرادی که مقیم دائم یا موقت کانادا هستند و دارندگان ویزای توریستی که به‌طور کامل واکسینه شده‌اند، می‌توانند وارد این کشور شوند. مسافران خارجیِ واکسینه نشده فقط در شرایط خاصی می‌توانند وارد خاک کانادا شوند که در وب‌سایت دولت ذکر شده است. مانند شهروندان اوکراینی، نیروی کار موقت خارجی که برای کار در صنعت کشاورزی یا فرآوری مواد غذایی به کانادا سفر می‌کنند و افرادی که به صورت روزمره برای کار به این کشور می‌آیند. مسافرانی که اصلاً یا کاملاً واکسینه نشده‌اند باید به هنگام ورود به کانادا آزمایش داده و به مدت ۱۴ روز قرنطینه شوند. آن‌ها همچنین باید در روز هشتم قرنطینه، مجدداً آزمایشی انجام دهند.

از نظر دولت کانادا، مسافران کاملاً واکسینه شده، کسانی هستند که دوز کامل از یک واکسن تائید شده را گرفته باشند. افراد با این شرایط نیازی به تزریق دوز تکمیلی ندارند. تزریق دوز نهایی باید ظرف ۱۴ روز پیش از ورود به کانادا انجام شده باشد. مسافران باید مدرک واکسیناسیون خود را در برنامه ArriveCAN بارگذاری کرده باشند.

خدمات شرکت کنپارس

برای دریافت مشاوره رایگان و انواع خدمات مهاجرتی از طریق شرکت کنپارس می‌توانید با شماره‌های ۰۲۱۹۱۰۰۸۳۳۹، ۰۲۱۹۱۰۰۸۳۳۸ یا ۰۲۱۵۹۱۷۴۰۰۰ تماس گرفته، یا اطلاعات خود را از طریق چت آنلاین سایت یا دایرکت اینستاگرام ارسال کنید و یا اینکه فرم ارزیابی رایگان ما را پر فرمایید تا در اولین فرصت با شما تماس گرفته شود.

همچنین می‌توانید پرسش‌های خود را از طریق شماره‌های واتس اپ ۰۹۲۲۴۶۳۵۴۵۲ و ۰۹۰۳۴۹۴۱۴۵۶ از ما بپرسید و پاسخ آن‌ها را از طریق همین شماره‌ها دریافت کنید.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar