فعالیت در شرکتهای کارآموزی (مجازی) Practice Firms
26 ژانویه 2012 - 15:22
بازدید 384
7

محمدعلی شاکرمی مانع موسوم به تجربه کار کانادایی بعنوان یکی از پیش شرط‌های کارفرمایان جهت اعطای شغل به مهاجرین را می‌توان با گذراندن یک دوره ۱۲ هفته‌ای در یکی از شرکتهای کارآموزی مجازی تحت عنوان Practice Firm (زیرنظرJob Skills) تا حدودی پشت سر گذاشت. این برنامه که با سرمایه‌گذاری دولت کانادا حمایت شده در جهت […]

ارسال توسط :
پ
پ

محمدعلی شاکرمی

مانع موسوم به تجربه کار کانادایی بعنوان یکی از پیش شرط‌های کارفرمایان جهت اعطای شغل به مهاجرین را می‌توان با گذراندن یک دوره ۱۲ هفته‌ای در یکی از شرکتهای کارآموزی مجازی تحت عنوان Practice Firm (زیرنظرJob Skills) تا حدودی پشت سر گذاشت. این برنامه که با سرمایه‌گذاری دولت کانادا حمایت شده در جهت آشنایی تازه‌واردین با فرهنگ و فضای کار در کشور جدیدشان و آماده سازی آنها برای ورود به بازار کار طراحی شده و از برنامه‌های نسبتا موثر در این زمینه بوده است.

در دوره‌های موسوم به Practice Firm متقاضی فرصت کار در محیط کار کانادایی و در شرکتی مجازی که تمامی دپارتمان‌های مورد نیاز در یک شرکت واقعی را دارا می‌باشند پیدا کرده و با حضور در انواع کارگاه‌های مختلف آموزشی به کسب مهارت در زمینه شغلی خود و متناسب با فضای کار کانادا می‌پردازد.

ایده تأسیس این شرکتها در کشور آلمان و بعد از جنگ جهانی دوم شکل گرفت و در حال حاضر در بیش از ۴۰ کشور دنیا، شرکتهای کارآموزی مجازی (PFs) زیر نظر شبکه بین‌المللی یوروپن (EUROPEN/Pen International) مشغول به آموزش افراد جوینده کار، آماده‌سازی آنها برای ورود به بازار کار و همچنین داد و ستد تجاری با یکدیگر می‌باشند.

در کانادا نیز از سال ۱۹۹۵ با تشکیل شبکه شرکتهای کارآموزی مجازی کانادایی (CPFN) کمک به افراد تازه‌وارد، دانشجویان تازه فارغ‌التحصیل شده جویای کار و همچنین افراد از کار بیکار شده آغاز و هم‌اکنون بیش از ۳۰ شرکت از این نوع در استان‌های انتاریو، کبک و بریتیش کلمبیا فعال می‌باشند.

برای مطالعه متن کامل این نوشتار در وبسایت کاریابی کنپارس، اینجا را کلیک کنید.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar