صدور ۴۶۲۶ دعوتنامه در دومین انتخاب این هفته اکسپرس انتری
24 ژانویه 2021 - 12:36
بازدید 504
12

«اداره مهاجرت، پناهندگی، و شهروندی کانادا» (IRCC) دومین انتخاب اکسپرس انتری این هفته را در روز 21 ژانویه برگزار کرد. «IRCC» برای متقاضیان «برنامه تجربه کانادایی» (CEC)، 4626 دعوت امه اقامت دائم صادر کرده است. حداقل امتیاز «سیستم جامع رتبه بندی» (CRS) مورد نیاز، 454 بود، که هفت امتیاز کمتر از انتخاب گذشته (مختص «CEC» […]

ارسال توسط :
پ
پ

«اداره مهاجرت، پناهندگی، و شهروندی کانادا» (IRCC) دومین انتخاب اکسپرس انتری این هفته را در روز 21 ژانویه برگزار کرد.

«IRCC» برای متقاضیان «برنامه تجربه کانادایی» (CEC)، 4626 دعوت امه اقامت دائم صادر کرده است. حداقل امتیاز «سیستم جامع رتبه بندی» (CRS) مورد نیاز، 454 بود، که هفت امتیاز کمتر از انتخاب گذشته (مختص «CEC» با امتیاز 461) می باشد.

اکسپرس انتری از سال 2015، سیستم اصلی کانادا برای مدیریت برنامه های نیروی کار متخصص بوده است.

همانطور که در «طرح ظرفیت پذیرش مهاجر سال‎های 2021-2023» مشخص شده است، «IRCC» قصد دارد سالانه از 110،000 مهاجر اکسپرس انتری استقبال کند. کانادا در سال گذشته، (که با ارسال 107،350 دعوتنامه اقامت دائم، آمار رکوردشکنی در اکسپرس انتری رقم زد،) به این پیش بینی نزدیک شد. دولت کانادا همچنان تأکید می کند که استقبال از سطح بالای مهاجران ماهر در طی و پس از همه گیری کرونا، برای بهبود اقتصادی کشور، حیاتی خواهد بود.

در پروسه اکسپرس انتری، دو مرحله وجود دارد؛ ابتدا متقاضیان نیروی کار متخصص باید واجد شرایط یکی از برنامه های زیر باشند:

  • برنامه نیروی کار متخصص فدرال (FSWP)
  • برنامه نیروی کار ماهر فدرال(FSTP)
  • برنامه تجربه کانادایی (CEC)

 

افراد واجد شرایط می توانند با ارسال مشخصات خود به وبسایت «IRCC» به استخر اکسپرس انتری وارد شوند. «IRCC» به آنها امتیازی در «CRS» اعطا خواهد کرد، که براساس معیارهایی مانند سن، تحصیلات، سابقه کار، تجربه زبان، و سایر عوامل سرمایه انسانی می باشد.

در مرحله دوم، «IRCC» معمولاً هر دو هفته یک بار، انتخاب های اکسپرس انتری را برگزار کرده، و بر اساس اهداف سیاست «IRCC» و حداقل امتیاز «CRS» مورد نیاز، «دعوتنامه برای ارسال درخواست» (ITA) را برای اقامت دائم متقاضیان صادر می کند.

انتخاب اخیر، چهارمین مورد در سال 2021 بود. «IRCC» در روز 20 ژانویه، انتخاب «PNP» را برگزار کرد.

به متقاضیانی که از طریق اکسپرس انتری، نامزد استانی دریافت کنند ، 600 امتیاز «CRS» فوق العاده تعلق می گیرد، که «ITA» را برای آنها تضمین خواهد کرد.

«IRCC» در سال 2021، کماکان انتخاب های «تمام برنامه ای» برگزار خواهد کرد.

بازگشت به انتخاب های مختص «PNP» و «CEC» نشان از این است که «IRCC» برای دستیابی به اهداف مهاجرتی خود در سال 2021، به متقاضیان اکسپرس انتری که در کانادا هستند، متکی خواهد بود. با وجود همه گیری کرونا، به نظر می رسد متقاضیان «FSWP» و «FSTP» نیز برای انتخاب های اکسپرس انتری سال 2021 در نظر گرفته شوند. در سال گذشته، «IRCC» انتخاب های مختص «PNP» و «CEC» را در آغاز همه گیری، برگزار کرد؛ اما با برگزاری انتخاب های تمام برنامه ای متعدد، سال 2020 را به پایان رساند، که متقاضیان «FSWP» و «FSTP» را نیز قادر به دریافت «ITA» ساخت.

 

منبع خبر: canada.ca, January 2021

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar