جهش سریع رشته داروسازی به سمت سقف ۱۰۰۰ پرونده
25 ژانویه 2011 - 19:28
بازدید 431
9

همانطور که آخرین به‌روزرسانی آمار فهرست فدرال نشان می‌دهد، رشته داروسازی با گذر از سقف ۷۰۰ پرونده به سرعت به سمت تکمیل شدن پیش می‌رود. پیش‌بینی ما این است که این اتفاق در فاصله بین ۲۵ فوریه تا ۱۰ مارچ اتفاق خواهد افتاد. به عبارت دیگر، در خوش‌بینانه ترین براورد، شاغلین این رشته چیزی بیش […]

ارسال توسط :
پ
پ

همانطور که آخرین به‌روزرسانی آمار فهرست فدرال نشان می‌دهد، رشته داروسازی با گذر از سقف ۷۰۰ پرونده به سرعت به سمت تکمیل شدن پیش می‌رود. پیش‌بینی ما این است که این اتفاق در فاصله بین ۲۵ فوریه تا ۱۰ مارچ اتفاق خواهد افتاد. به عبارت دیگر، در خوش‌بینانه ترین براورد، شاغلین این رشته چیزی بیش از یک ماه و نیم فرصت ندارند و چون همان‌طور که پیشتر بیان شده، بین آمار اعلام شده با تعداد پرونده‌های دریافت شده همیشه اختلاف وجود دارد بهتر است این زمان را حداکثر یک ماه بدانیم. در واقع، پایان فوریه همزمان با تکمیل سومین رشته از فهرست ۲۹ گانه خواهد بود.

در کنار توجه به این رشته باید موارد دیگری را هم مورد توجه قرار داد. مثلا اینکه رشته دندان‌پزشکی از سقف ۴۸۰ پرونده گذشته و تا قبل از پایان ژانویه از مرز ۵۰۰ پرونده خواهد گذشت. به نظر می‌رسد تکمیل این رشته به حداقل سه ماه دیگر زمان نیاز دارد اما به چهار ماه نخواهد کشید.

در کنار اینها ۴ رشته دیگر هم از مرز ۴۰۰ گذر کرده‌اند که همگی آنها در فاصله ۴ تا ۵ ماه اینده تکمیل خواهد شد. ما در یک ایمیل جداگانه تلاش خواهیم کرد تا براورد دقیق‌تری از زمان تکمیل رشته‌ها بیان کنیم اما به شاغلان این رشته‌ها اخطار می‌کنیم که هیچ‌یک از این رشته‌ها (و از جمله پزشکان عمومی) احتمالا به پایان خردادماه نخواهند رسید پس برای آماده‌سازی مدارک و دریافت نمره ایلتس دقت لازم را داشته باشند.

این آمار همچنین نشان داد که تعداد کل پرونده‌ها به مرز ۷۰۰۰ نزدیک شده اند و در واقع، بیش از یک سوم سقف اعلام شده برای پرونده‌ها تکمیل شده است اما به نظر نمی‌رسد این سقف تا تاریخ نهایی یعنی پایان جون ۲۰۱۱ تکمیل شود.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar