توصیه های مهم به متقاضیان لیست ۳۸ گانه فدرال
07 اکتبر 2011 - 15:50
بازدید 219
9

علی مختاری، به دنبال وضعیت ایجاد شده برای متقاضیان برنامه نیروی متخصص فدرال در لیست ۳۸ گانه (کسانی که بین فوریه ۲۰۰۸ تا جون ۲۰۱۰ پرونده خود را ثبت کرده اند) که منجر به برنامه ریزی برای شکایت از وزیر مهاجرت به دادگاه فدرال شده است توصیه های زیر به نظر ضروری می رسد: ۱- […]

ارسال توسط :
پ
پ

علی مختاری،

به دنبال وضعیت ایجاد شده برای متقاضیان برنامه نیروی متخصص فدرال در لیست ۳۸ گانه (کسانی که بین فوریه ۲۰۰۸ تا جون ۲۰۱۰ پرونده خود را ثبت کرده اند) که منجر به برنامه ریزی برای شکایت از وزیر مهاجرت به دادگاه فدرال شده است توصیه های زیر به نظر ضروری می رسد:

۱- آن دسته از عزیزانی که امکان اقدام در قالب لیست فعلی (۲۹ گانه) و یا کبک دارند در اولین فرصت پرونده دیگری به موازات پرونده سابق باز کنند. موکلین کنپارس می توانند با مراجعه به دفاتر ما ترتیب باز کردن پرونده جدید را بدهند. توجه داشته باشند که به هیچ وجه لازم نیست پرونده فعلی بسته شود و باز کردن پرونده جدید به عنوان یک آلترناتیو توصیه می شود.

۲- همه عزیزانی که پرونده در لیست ۳۸ گانه دارند چه آنها که پرونده جدید باز می کنند و چه آنها که پرونده باز نمی کنند حتما در شکایت ما علیه وزیر به دلیل تخلف وی از قانون و تعلل در رسیدگی به این پرونده ها شرکت کنند. بعید نیست پرونده های جدید در لیست ۲۹ گانه نیز به سرنوشت لیست ۳۸ گانه دچار شوند بنابراین نمی توان به پرونده مجدد باز کردن دلخوش بود و از شرکت در شکایت خودداری کرد.

۳- بسته های حقوقی مربوط به شکایت علیه وزیر برای موکلین و نیز غیر موکلین متقاضی ارسال شده است و لازم است مدارک امضا شده و تا ۱۵ آبان در یکی از دفاتر ما در تهران و مونترال وصول شود. در صورتی که هنوز این بسته ها را دریافت نکرده اید با ما تماس بگیرید.

 

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar