تبلیغات گمراه کننده در بازار مهاجرت از روش تجاری
11 نوامبر 2013 - 0:47
بازدید 451
6

چندی پیش در یکی از شبکه های تلویزیونی ماهواره ای که به مدد سریالهای ترکی عشقی پر بیننده شده است مدیر یکی از شرکتهای مهاجرتی را دیدم که با اعتماد به نفس تمام مردم رابرای باز کردن پرونده مهاجرتی تجاری دعوت به مراجعه به دفتر خود کرده و جالب این بود که زمانی ۴ ماهه […]

ارسال توسط :
پ
پ

چندی پیش در یکی از شبکه های تلویزیونی ماهواره ای که به مدد سریالهای ترکی عشقی پر بیننده شده است مدیر یکی از شرکتهای مهاجرتی را دیدم که با اعتماد به نفس تمام مردم رابرای باز کردن پرونده مهاجرتی تجاری دعوت به مراجعه به دفتر خود کرده و جالب این بود که زمانی ۴ ماهه برای انجام کار وعده می داد. از این حرکت همکار عزیزم جا خوردم که چگونه می توان در این وانفسا چنین امکانی را به مردم وعده داد آن هم در رسانه ای به این وسعت.

به خود گفتم نکند در ۲۴ ساعت گذشته انقلابی در برنامه های مهاجرتی کانادا رخ داده و ما جا مانده ایم. نکند یکی از لوسترهای پارلمان بر سر آقای هارپر نخست وزیر نه چندان محبوب ما فرود آمده است و ناگهان ایشان سیاست ضد مهاجر حزب محافظه کار را ۱۸۰ درجه تغییر داده و برای هر چه زودتر آمدن مشتاقان مهاجرت یک شبه برنامه ریزی کرده و اعلام هم کرده است. با سادگی تمام رفتم همه را چک کردم و دیدم که خیر خبری نیست و در بر همان پاشنه پیشین است. نه هارپر عوض شده و نه اتفاقی دیگر در عرصه مهاجرت کانادا افتاده است. تنها اتفاق این است که دوست ما با وعده ای واهی افراد را به دفتر خود می خواند.

از سوی دیگر موکلی برایم ایمیلی زده است که ای آقای وکیل ما مدتی است با شما پرونده کارآفرینی بریتیش کلمبیا باز کرده ایم و به ما شماره پرونده ای هم داده ای ولی خبری نشده حال آنکه با دفتر مهاجرتی دیگری (دفتر همان دوست ماهواره ای) تماس گرفته ام و به من گفته شده که در این مدت ما تعداد زیادی ویزا هم گرفته ایم. چطور است که پرونده های شما پیش نمی رود و ایشان موفق شده اند که ……. 

در پاسخ ایشان نوشتم که برنامه استان مورد نظر ایشان از آن تاریخ تاکنون نه به پرونده های بنده که به هیچ پرونده ای رسیدگی جدی نکرده است و به او دروغ گفته اند.

این روزها برنامه های مهاجرتی تجاری کانادا محدود شده اند و بسیاری از هم میهنان ما چه آنها که اقدام کرده اند و منتظرند و چه آنها که به دنبال راهی برای اقدام هستند تشنه خبر متفاوت هستند در این میان افرادی نیز به خود جرات می دهند با طرح وعده های خلاف واقع از این آشفته بازار بهره ای می گیرند و جلب توجهی می کنند. تبلیغات گمراه کننده ممکن است باعث گمراهی عده ای شود و برای کوتاه مدتی هم سر و صدایی کند ولی در دراز مدت آبروی صاحب آنرا می برد.

کوتاه سخن اینکه اقدام از طریق کارآفرینی در ۴ ماه افسانه ای بیش نیست و در حال حاضر برنامه های تجاری کانادا عملا بسته اند به جز معدودی که در مقاله ای چندی پیش در مورد آن نوشتم. اگر قصد اقدام برای مهاجرت از روشهای تجاری دارید برای کانادا تنها راه قابل اتکای فعلی کارآفرینی کبک است و برای آمریکا برنامه eb5  که با ریسک بسیار کم از طریق کنپارس قابل اقدام است.

برای اطلاعات بیشتر با دفتر ما در تهران و یا مونترآل تماس بگیرید.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar