امتیاز جمع کنید و رایگان مصرف کنید!
13 سپتامبر 2011 - 14:38
بازدید 249
7

دوستانی که بطور مرتب و روزانه به سایت مراجعه می‌کنند احتمالا متوجه تغییراتی در سایت شده‌اند. بخش کوچکی از این تغییرات در ظاهر سایت بوده اما تغییرات بسیار عظیمی در بخش‌های نرم‌افزاری و فنی سایت اتفاق افتاده که به مرور به اطلاع شما می‌رسد. به عنوان مثال سرعت دسترسی به مطالب سایت افزایش یافته است […]

ارسال توسط :
پ
پ

دوستانی که بطور مرتب و روزانه به سایت مراجعه می‌کنند احتمالا متوجه تغییراتی در سایت شده‌اند. بخش کوچکی از این تغییرات در ظاهر سایت بوده اما تغییرات بسیار عظیمی در بخش‌های نرم‌افزاری و فنی سایت اتفاق افتاده که به مرور به اطلاع شما می‌رسد. به عنوان مثال سرعت دسترسی به مطالب سایت افزایش یافته است و سطوح دسترسی و عضویت هم کاملا تغییر کرده‌اند. این تغییرات رسما از آخر سپتامبر اجرایی می‌شوند اما هم اکنون برخی از آنها به صورت آزمایشی آغاز شده‌اند که یکی از انها می‌تواند برای شما بسیار جالب توجه و پرمنفعت باشد!

دوستانی که برای مشاهده سایت لاگ-‌این می‌کنند از این به بعد با ایکن جدیدی با عنوان  myCanPars در کنار اسم خود مواجه می‌شوند. با کلیک بر روی این آیکون، می‌توان اطلاعات تماس را تغییر داد یا از کوپن‌ها و پروموشن‌هایی که کنپارس به طور مرتب اعلام می‌کنم استفاده کرد که در آینده درباره آن بیشتر خواهیم گفت اما مهم‌ترین عنصر این صفحه معرفی میزان امتیاز یا پوینت شماست.

امتیاز یعنی چه؟

در تغییراتی که جدیدا در سایت داده شده برای مطالعه مطالب سایت به اعضا امتیاز داده می‌شود. عدد امتیاز مقاله از خبر بیشتر است و امتیازی که موکلین دریافت می‌کنند از غیرموکلین بیشتر است اما همه کسانی که لاگ-این می‌کنند می‌توانند امتیاز کسب کنند و این امتیازها را برای آینده گردآوری نمایند. در واقع، هدف کنپارس این است که مخاطبان را به مطالعه مداوم مطالب سایت تشویق کند و عادت به کسب اطلاع را در آنها پدید آورد چون بر اساس تجارب قبلی ثابت شده که بخش مهمی از مشکلات تازه‌واردان به کانادا به دلیل همین ضعف اطلاعاتی است.

البته امتیازی که در هر روز می‌توانید جمع کنید سقف ثابتی دارد و زمانی که یک مطلب را ببینید در مراجعات بعدی به همان مطلب، امتیازی به شما تعلق نخواهد گرفت اما چون شما می‌توانید هر روز امتیاز جمع کنید شاید بد نباشد که مطالعه مقالات و اخبار سایت را به یک عادت روزانه تبدیل کنید که از شما وقت زیادی هم نخواهد گرفت اما در آمادگی اطلاعاتی شما بسیار موثر خواهد بود.

این امتیازها به چه دردی می‌خورند؟

در واقع، این امتیازها می‌توانند خیلی از خدمات و کالاهای کنپارس را برای شما رایگان یا ارزان کنند! شما می‌توانید پس از مدتی که جمع امتیازات شما به حد کافی رسید از آنها برای خرید محصولات و یا خدمات کنپارس یا بخشی از آنها استفاده کنید. به زودی تعدادی از این موارد از طریق سایت به شما معرفی می‌شوند. مثلا اگر فرد غیرموکلی بخواهد از عضویت ویژه سایت که دسترسی به همه مطالب سایت را بدون محدودیت تاریخی امکان‌پذیر می‌کند استفاده کند باید ۲۰۰ دلار برای یک سال بپردازد در حالی‌که این عضویت یک معادل امتیازی هم دارد و فرد می‌تواند با مراجعه روزانه و جمع کردن امتیازات لازم پس از مدتی این عضویت را از طریق امتیازات به دست آورد و وجهی برای آن نپردازد. همچنین سایر محصولات اعم از سررسید سالانه، خدمات پس از ورود، ثبت نام کارگاه‌ها و نظایر اینها در تمامی یا بخشی از هزینه‌هایشان، امتیازاتی معادل دارند و می‌توان از امتیازات گردآوری شده برای تهیه آنها استفاده کرد.

برای اینکه امتیاز جمع کنیم چه باید بکنیم؟

هیچ فعالیت خاصی لازم نیست. فقط باید در زمان مشاهده مطالب از قبل لاگ-این کرده باشید چون تا لاگ-این نکنید مشخص نمی‌شود که امتیاز مطلب به چه کسی تعلق می‌گیرد! اگر موکل کنپارس هستید حتما با همان اکانتی که در شرکت برای شما ثبت شده لاگ-این کنید چون با این اطلاعات، امتیاز بیشتری از مطالعه مطالب خواهید گرفت و بعدا در زمان مصرف امتیازها هم احتمال دارد با امتیاز کمتری بتوانید محصول مورد نظر خود را تهیه نمایید. ضمن اینکه اصولا برخی از کالاها و خدمات فقط به موکلین عرضه می‌شود و اگر اکانتی که با آن لاگ-این کرده‌اید متفاوت باشد، آن کالا یا سرویس اصلا برای شما معرفی نخواهد شد.

اگر تا کنون برای عضویت عادی سایت اقدام نکرده‌اید باید از طریق این صفحه اقدام نمایید تا بتوانید برای ورود به سایت لاگ-این نمایید.

آیا همه محصولات و خدمات کنپارس معادل امتیازی دارند؟

خیر، همه آنها معادل امتیازی ندارند اما کنپارس تلاش می‌کند که مرتبا محصولات و خدمات بیشتری را در سبد این نوع کالاها قرار دهد. علاوه بر این ممکن است که همه قیمت یک کالا یا سرویس معادل امتیازی نداشته باشد بلکه برای درصدی از آن معادل امتیازی معین شود. به هر حال هر میزان که چنین شود باز به نفع کسی است که امتیاز کسب کرده است چون می‌تواند برای یک کالا یا سرویس مبلغ کمتری پرداخت نماید.

موکلین که از ابتدا عضویت کامل سایت را دارند، پس امتیازها چه فایده‌ای برای آنها دارد؟

اتفاقا چون موکلین نیازی ندارند که امتیازهای جمع شده را برای عضویت سایت که رقم بسیار بالایی است مصرف کنند می‌توانند آنها را برای طیف بسیار گسترده‌ای از کالاها و محصولات دیگر اختصاص دهند مثلا هزینه ثبت نام در کارگاه‌های آموزشی را از این طریق پرداخت کنند. چون آنها برای مطالعه مطالب امتیاز بیشتری می‌گیرند و محصولات و خدمات هم برای آنها بسیار ارزان‌تر و با تخفیف‌های زیاد است و امتیاز کمتری هم برای هر یک از آنها مصرف می‌کنند پس موکلین شرایط به مراتب بهتری دارند و می‌توانند از این فرصت جدید کنپارس نهایت بهره‌برداری را برای صرفه‌جویی در هزینه‌های کالاها و خدمات انجام دهند.

البته به خاطر داشته باشید که هدف از همه این برنامه‌ها و امکانات این است که شما، چه موکل کنپارس باشید و چه نباشید از طریق کسب اطلاعات مداوم، موثق و مفید برای ورود موفق به جامعه جدید آماده شوید.

اگر در این باره پرسشی دارید با ما در میان گذارید.

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar