اشتغال به عنوان شیمیست در کبک-قسمت آخر
23 دسامبر 2011 - 9:43
بازدید 438
9

آنچه در اینجا می‌آید بخش آخر ترجمه متن رسمی منتشره در مورد اشتغال در کبک با عنوان رسمی «شیمیست» است. ترجمه این متن، به محاسبه این نوشتار، مجموعا در چهار بخش ارائه شده است. در نوشتار اول، به مباحث کلی، تعریف شیمیست و موارد قانونی مرتبط با این عنوان پرداخته شد. در نوشتار دوم به […]

ارسال توسط :
پ
پ

آنچه در اینجا می‌آید بخش آخر ترجمه متن رسمی منتشره در مورد اشتغال در کبک با عنوان رسمی «شیمیست» است. ترجمه این متن، به محاسبه این نوشتار، مجموعا در چهار بخش ارائه شده است. در نوشتار اول، به مباحث کلی، تعریف شیمیست و موارد قانونی مرتبط با این عنوان پرداخته شد. در نوشتار دوم به بحث ارزیابی مدارک و معادل‌سنجی آنها اشاره شد و احتمالاتی که بعد از ارزیابی مدارک، امکان دارد به متقاضی ابلاغ شود. نوشتار سوم به آزمون‌های دریافت مجوز و هزینه‌های آن پرداخته بود. این نوشتار شروط زبان و برخی مباحث تکمیلی را مورد توجه قرار داده است. امید که این اطلاعات مفید بوده باشد. اطلاعات تکمیلی‌تر در آینده از طریق وبسایت کاریابی کنپارس منتشر خواهد شد.

آزمون‌های دریافت گواهی تخصص در رشته بیوشیمی کلینیکال

سه آزمون کتبی، شفاهی و عملی این مرحله به این منظور طراحی شده‌اند تا مشخص سازند که آیا فرد متقاضی دارای شرایط لازم برای کار در این حرفه هست یا خیر. متقاضیان می‌توانند این آزمون را به هر یک از دو زبان انگلیسی یا فرانسه بدهند.

ثبت‌ نام برای آزمون‌ها

برای ثبت‌نام در این آزمون باید پیش‌تر مدارک تحصیلی‌اتان یا آموزش‌هایی که دیده‌اید، معادل با گواهی یک متخصص ارزیابی شده باشد، برنامه کارآموزی یا انترن‌شیپی را با موفقیت طی کرده باشید و یک ماه قبل از برگزاری آزمون‌ کتبی، تقاضای خود را به همراه مدارک زیر به نشانی صنف ارسال کنید:

  • دو قطعه عکس جدید (به قطع ۸ سانتیمتر در ۸ سانتیمتر)
  • مدارک رسمی در تایید این که شما دارای دکترا در رشته بیوشیمی هستید و نیز خلاصه‌ای از پایان‌نامه‌ای که از آن دفاع کرده‌اید
  • ‌یک چک یا حواله بانکی به مبلغ ۳۹۸.۷۴ دلار برای هزینه‌های صدور نامه صلاحیت و شرکت در آزمون‌ها

اطلاع کافی از زبان فرانسه

 

برای مطالعه متن کامل این مقاله در سایت کاریابی کنپارس، اینجا کلیک کنید.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar