ارسال درخواست مدارک محدود در پرونده نیروی متخصص (سیستم مون پروژه)
08 دسامبر 2016 - 22:54
بازدید 438
9

پس از موفقیت ویژه کنپارس در ثبت همه پرونده های نیروی متخصص کبک در دو نوبت ثبت پرونده ها در ماه جون و آگوست ۲۰۱۶ این افتخار را دارم که به اطلاع برسانم که امروز هشتم دسامبر ۲۰۱۶ پس از ماهها سکوت اداره مهاجرت کبک اولین درخواست برای ارسال مدارک هر چند محدود را برای […]

ارسال توسط :
پ
پ

پس از موفقیت ویژه کنپارس در ثبت همه پرونده های نیروی متخصص کبک در دو نوبت ثبت پرونده ها در ماه جون و آگوست ۲۰۱۶ این افتخار را دارم که به اطلاع برسانم که امروز هشتم دسامبر ۲۰۱۶ پس از ماهها سکوت اداره مهاجرت کبک اولین درخواست برای ارسال مدارک هر چند محدود را برای موکلین ما که پرونده آنها در سیستم مون پروژه کبک ثبت شده بود ارسال کرد.

البته در این مرحله تنها درخواست تکمیل و ارسال دو فرم شده است که به نظر می رسد تنها برای افرادی که وکیل دارند ارسال شده و پیش زمینه درخواست همه مدارک متقاضی است و نشان از فعال شدن این اداره در بررسی این پرونده ها دارد. 

نمونه نامه را در پی می بینید:

از سوی دیگر برای همه موکلین ثبت شده در مرحله اول و دوم نامه هایی آمده است دال بر اینکه رسیدگی در بهار ۲۰۱۷ آغاز خواهد شد که باز آن هم تاییدی است بر آنچه در بالا پیش بینی شد. تا این لحظه تقریبا برای همه دوستان موکل چنین نامه ای دریافت شده است که همه یکسان است و نمونه آنرا در پی می بینید.

 

 

 

از موکلین محترم شرکت کنپارس تقاضا داریم از مراجعه به دفاتر و نیز تماس تلفنی با دفاتر ما خودداری کنند چرا که به محض دریافت نامه از سوی شرکت مراتب به اطلاع دوستان خواهد رسید. تماسهای غیر ضروری باعث می شود همکاران ما زمانی را که باید صرف انجام امور موکلین کنند به پاسخگویی به تلفن بگذرانند و این در نهایت به نفع هیچکس نیست.

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar