چگونه پاسپورت کانادایی درخواست کنیم؟
07 سپتامبر 2015 - 8:58
بازدید 260
14

 یکی از بهترین مزایای شهروند کانادا بودن داشتن پاسپورت کانادایی در زمان سفر است. با پاسپورت کانادایی سفر کردن بسیار راحت است و شما این اطمینان را دارید که هر مشکلی برای شما بوجود آید، مفقود شوید یا بازداشت شوید، تحت حمایت دولت کانادا خواهید بود و دولت کانادا تلاش خواهد کرد تا شما را […]

ارسال توسط :
پ
پ

 یکی از بهترین مزایای شهروند کانادا بودن داشتن پاسپورت کانادایی در زمان سفر است. با پاسپورت کانادایی سفر کردن بسیار راحت است و شما این اطمینان را دارید که هر مشکلی برای شما بوجود آید، مفقود شوید یا بازداشت شوید، تحت حمایت دولت کانادا خواهید بود و دولت کانادا تلاش خواهد کرد تا شما را به خانه برگرداند.

برای درخواست پاسپورت کانادایی به کجا باید مراجعه کنم؟

تشکیلات دولتی کانادا قسمت مجزایی برای صدور گذرنامه کانادایی و مدیریت گذرنامه ها دارد بنام Passports Canada

این اداره شعبات مختلفی در سطح کانادا دارد که متقاضی می تواند به نزدیکترین آن مراجعه کند و برای داشتن گذرنامه کانادایی درخواست دهد. برای پیدا کردن نزدیکترین شعبه روی لینک زیر کلیک کنید:

http://www.cic.gc.ca/english/passport/map/map.asp

 

برای اقدام به درخواست پاسپورت کانادایی به چه مدارکی نیاز دارم ؟

برای ارائه درخواست نیاز به ارائه اطلاعاتی هست و همچنین ارائه مدارک هویتی و مدرکی مبنی بر اینکه شما شهروند کانادا هستید. اگر شما در کانادا بدنیا آمده باشید تنها نیاز به ارائه شناسنامه کانادایی خواهید داشت تا شهروندی شما را ثابت کند. همچنین برای مدارک هویتی میتوانید مدارکی مثل گواهینامه رانندگی را ارائه نمایید و یا از کارت مربوط به سین نامبر (چنانچه کارت داشته باشید) استفاده کنید. مهمترین مسئله در این ارتباط اثبات این است که تصویر شما و سایر اطلاعات ثبت شده شما با نام و نام خانوادگی تان "لینک" شود. بعد ار آن میتوانید فرم درخواست گذرنامه کانادایی را تکمیل نمایید.

 

هزینه درخواست پاسپورت کانادایی چقدر است ؟

هزینه پاسپورت برای افراد بالغ 16 سال به بالا برابر با 87 دلار میباشد. برای بچه های زیر 3 سال 22 دلار است. برای بچه های بین 3 تا 15 سال 37 دلار میباشد. برای پرداخت میتوان از طریق کردیت کارد یا دبیت کارد یا مانی اوردر و یا چک اقدام کرد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar