چرا بررسی پرونده‌ها طولانی شده؟ چرا برخی بازگردانده می‌شوند؟
23 ژوئن 2011 - 9:09
بازدید 437
10

خبرنامه شماره ۵۴ کنپارس هم نظیر خبرنامه ۵۳ دارای یک خبر ویژه با عنوان زیر بود: دلایل تاخیر در بررسی پرونده‌های مهاجرتی مطالب مرتبط اینجا می آیند. این مطلب خبری-تحلیلی که با توجه به بررسی چند مقاله تحلیلی-گزارشی تهیه شده به بررسی مواردی که سبب تاخیر در اعلام نتایج پرونده‌های مهاجرتی فدرال در دمشق و […]

ارسال توسط :
پ
پ

خبرنامه شماره ۵۴ کنپارس هم نظیر خبرنامه ۵۳ دارای یک خبر ویژه با عنوان زیر بود:

دلایل تاخیر در بررسی پرونده‌های مهاجرتی

این مطلب خبری-تحلیلی که با توجه به بررسی چند مقاله تحلیلی-گزارشی تهیه شده به بررسی مواردی که سبب تاخیر در اعلام نتایج پرونده‌های مهاجرتی فدرال در دمشق و سایر دفاتر مهاجرتی کانادا شده بود پرداخته است. در این بررسی‌ها با معرفی تغییر و تحولات مهمی که در سیستم پردازش اطلاعات در اداره مهاجرت در دست اقدام است و نتایج نهایی آن در نیمه دوم سال ۲۰۱۱ هویدا خواهد شد بیان شده که چرا نتیجه چنین فعالیت‌هایی به کندی روند اعلام نتایج منجر شده است. برای آگاهی از جزییات توصیه می‌کنیم که خبرنامه شماره ۵۴ را مطالعه نمایید.

خبر ویژه شماره ۵۵ کنپارس چیست؟

یکی از سوالات معمول مخاطبان سایت این است که: «چرا و به چه دلایلی برخی پرونده‌ها با اینکه شرایط اعلام شده از نظر امتیاز را دارند، برگشت می‌خورند؟». این فقط پرسش متقاضیان مهاجرت نیست و بسیاری از مشاوران مهاجرت هم این پرسش را با مدیران بخش‌های مختلف اداره مهاجرت در میان گذاشته‌اند. در خبر ویژه خبرنامه شماره ۵۵ که شنبه یا یکشنبه (۲۵ یا ۲۶ جون) منتشر می‌شود به تفصیل به این مورد و مدت زمانی‌که طول می‌کشد تا CIO پرونده دریافت شده را بررسی کند پرداخته شده است.

یادآوری می‌شود که خبر ویژه خبرنامه ۵۳ درباره جمع‌بندی اولیه اداره مهاجرت از نظرات رسیده درباره تغییر شیوه امتیازبندی نیروی متخصص فدرال بود که در اینجا می‌توانید آن را مطالعه کنید.

برای دریافت خبرنامه کافی است در سایت عضو شوید و این فرم را تکمیل نمایید. این عضویت رایگان است و هزینه‌ای برای شما ندارد. لاگ-این کردن در سایت کنپارس سبب افزایش میزان دسترسی شما به مطالب می‌شود که جزییات آن در اینجا بیان شده است. البته برای دریافت خبرنامه می‌توانید تنها آدرس ایمیل خود را در باکس پایین صفحه وارد کرده و هر هفته آن را دریافت نمایید.

اگر موکل کنپارس هستید یا قبلا در سایت ثبت نام کرده‌اید، خبرنامه به صورت هفتگی برای شما ارسال می‌شود. اگر آن را دریافت نمی‌کنید به پوشه spam ایمیل خود مراجعه کنید و در آنجا لینک خبرنامه را جستجو کنید. اگر با مشکلی روبرو بودید به ما ایمیل بزنید.

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar