پاسخ اداره مهاجرت کانادا به پیشنهادات کنپارس
16 می 2011 - 11:14
بازدید 392
8

همانطور که پیشتر به اطلاع شما رسیده بود، شرکت کنپارس به منظور مشارکت در اصلاح سیستم امتیازبندی فدرال ۸ پیشنهاد تفصیلی و اجرایی در سرفصل‌های مختلفی چون امتیاز زبان، افزایش امتیاز همسر بر اساس توانایی‌ها، تاثیر تجربه کاری بر امتیاز شغل، سابقه آشنایی با شهروندان کانادایی و ایجاد مسیر سریع برای افراد دارای امتیاز بالا […]

ارسال توسط :
پ
پ

همانطور که پیشتر به اطلاع شما رسیده بود، شرکت کنپارس به منظور مشارکت در اصلاح سیستم امتیازبندی فدرال ۸ پیشنهاد تفصیلی و اجرایی در سرفصل‌های مختلفی چون امتیاز زبان، افزایش امتیاز همسر بر اساس توانایی‌ها، تاثیر تجربه کاری بر امتیاز شغل، سابقه آشنایی با شهروندان کانادایی و ایجاد مسیر سریع برای افراد دارای امتیاز بالا و نظایر اینها را در پاسخ به فراخوان اداره مهاجرت کانادا ارسال کرد.

مطلع شدیم که پاسخ رسمی این اداره، دیروز در دفتر کنپارس در مونترال دریافت شده است. این پاسخ ضمن تشکر از مشارکت فعال کنپارس در این زمینه، به توضیح پاره‌ای از روندهای در حال تغییر پرداخته است و بر روی چند پیشنهاد تمرکز و توجه بیشتری نشان داده است اما همانطور که انتظار می‌رفت موضع روشنی درباره پیشنهادات ارائه نکرده و عملاً برای آگاهی از جمع‌بندی پیشنهادات رسیده به اداره مهاجرت و تصمیمات احتمالی باید مدتی دیگر منتظر بود.

شاید تنها بخش بسیار جالب توجه این پاسخ رسمی، اشاره به پیشنهاد کنپارس در مورد ایجاد مسیر سریع قانونی برای دارندگان امتیاز بیشتر باشد که با این استدلال که «این کار دور از عدالت است که متقاضیانی را بر پیشینیان آنها مقدم بداریم»، با آن به روشنی مخالفت شده است. با توجه به رویه فعلی اداره مهاجرت در سرعت بخشیدن نمایشی و فاقد منطق به تعدادی از پرونده‌ها، نکته مورد اشاره در این نامه باید در آینده مورد توجه جدی قرار بگیرد!

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar