نیازهای آینده بازار کار کانادا کدام‌هاست؟
20 ژانویه 2012 - 20:23
بازدید 402
9

مشاغل حوزه‌های بهداشت، IT و فنی‌حرفه‌ای: نیازهای بازار آینده کانادا به گفته کارشناسان به دلیل بالا رفتن سن جمعیت، افزایش نیاز به منابع در سطح جهانی و علاقه وافر کانادایی‌ها به ابزارهای الکترونیکی، احتمالا مشاغل حوزه‌های بهداشت، تکنولوژی کامپیوتر و نیروهای متخصص فنی‌حرفه‌ای از مواردی هستند که در آینده در کشور کانادا با تقاضای بالایی […]

ارسال توسط :
پ
پ

مشاغل حوزه‌های بهداشت، IT و فنی‌حرفه‌ای: نیازهای بازار آینده کانادا

به گفته کارشناسان به دلیل بالا رفتن سن جمعیت، افزایش نیاز به منابع در سطح جهانی و علاقه وافر کانادایی‌ها به ابزارهای الکترونیکی، احتمالا مشاغل حوزه‌های بهداشت، تکنولوژی کامپیوتر و نیروهای متخصص فنی‌حرفه‌ای از مواردی هستند که در آینده در کشور کانادا با تقاضای بالایی مواجه خواهند بود.

گرچه در همین هفته چندین شرکت بزرگ کانادایی از تعداد نیروهای خود کاستند و این امر سبب شد تا عده زیادی از کارکنان مراکز خدمات تلفن همراه، نیروهای امنیت فرودگاه‌ها و نیروهای قراردادی اداره برق بیکار شوند. در محدوده شهر تورنتوی بزرگ و در شرکت‌های تلفن همراه Bell، اداره برق تورنتو و شرکت Garda Security Solutions که کارکنان آن در فرودگاه پیرسون به کار مشغول بودند، حدود ۱ هزار و ۸۰۰ شغل از دست رفته است.

اما در مجموع میزان اشتغال در کانادا- هر چند با سرعت کم اما به هر حال- در حال افزایش است و در بخش‌های خاص، مناطق جغرافیایی ویژه و برخی مهارت‌ها هم نقاط امیدوارکننده زیادی به چشم می‌خورد.

به قول آقای جف بگ، مدیر اجرایی ارشد آژانس Bagg Group، که یکی از بنگاه‌های کاریابی در شهر تورنتو است، نکته این‌جاست که بتوان نیروهایی را پیدا کرد که با مشخصات مورد نظر کارفرمایان مطابقت داشته باشند. وی در یک مصاحبه گفت: «پیدا کردن نیروهای مورد نظر سخت شده. از یک طرف می‌شنوید که خیلی‌ها بیکار هستند و از طرف دیگر کارفرمایان می‌گویند که نمی‌توانند نیروی مورد نظرشان را پیدا کنند. آنچه مشخص است این است که بین نیروهایی که در جستجوی کار هستند با آنهایی که شرکت‌ها به دنبالشان می‌گردند، فاصله زیادی وجود دارد.»  

برای مطالعه متن کامل در وبسایت کاریابی کنپارس، اینجا کلیک کنید.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar