دعوت از ۶۰۰۰ متقاضی «CEC» در جدیدترین انتخاب اکسپرس انتری
13 ژوئن 2021 - 12:24
بازدید 452
13

حداقل امتیاز موردنیاز در انتخاب مختص «CEC» اخیر، به 368 کاهش یافت کانادا در روز 10 ژوئن، از 6000 متقاضی اکسپرس انتری دعوت به عمل آورد تا برای اقامت دائم اقدام کنند. «اداره مهاجرت، پناهندگی، و شهروندی کانادا» (IRCC) متقاضیانی را دعوت کرد که دارای حداقل امتیاز 368 در «سیستم جامع رتبه بندی» (CRS) بودند. […]

ارسال توسط :
پ
پ

حداقل امتیاز موردنیاز در انتخاب مختص «CEC» اخیر، به 368 کاهش یافت


کانادا در روز 10 ژوئن، از 6000 متقاضی اکسپرس انتری دعوت به عمل آورد تا برای اقامت دائم اقدام کنند.

«اداره مهاجرت، پناهندگی، و شهروندی کانادا» (IRCC) متقاضیانی را دعوت کرد که دارای حداقل امتیاز 368 در «سیستم جامع رتبه بندی» (CRS) بودند. افراد همچنین باید واجد شرایط «برنامه تجربه کانادایی» (CEC) می‌بودند؛ به این معنا که حداقل یک سال سابقه کار تخصصی در کانادا، و مهارت متوسط در زبان انگلیسی یا فرانسه داشته باشند.

بر اساس «قانون تعیین اولویت پذیرش در وضعیت تساوی»، که «IRCC» آن را به عنوان یک الزام اداری، صرف نظر از اینکه واقعاً تساوی وجود داشته باشد، در هر دور منتشر می‌کند، متقاضیانی که حداقل امتیاز را داشتند، تنها درصورتی انتخاب شدند که مشخصات اکسپرس انتری خود را قبل از روز 28 آوریل 2021، ساعت 05:45:14 به وقت کانادا ثبت کرده باشند.

حداقل امتیاز «CRS» موردنیاز در انتخاب‌ مختص «CEC» قبلی، 380، و در انتخاب بی‌سابقه 13 فوریه، تنها 75 بود.

 

با وجود احتمال کاهش محدودیت‌های سفر، متقاضیان داخلی کماکان در اولویت هستند

کانادا از ابتدای سال جاری، متقاضیانی را در اولویت قرار داده است که در این کشور زندگی می‌کنند. بر اساس محدودیت‌های فعلی سفر، افرادی که پس از 18 مارس 2020 در خارج از کشور برای اقامت دائم تأیید شده باشند، نمی‌توانند به کانادا بیایند.

مقامات دولتی تاریخ مشخصی را درباره زمان بازگشایی مرز برای سفرهای بین الملل مشخص نکرده، اما اظهار داشته اند که کاهش محدودیت‌ها به صورت «مرحله‌ای» انجام خواهد شد. به گفته وزیر بهداشت، قرنطینه 14 روزه برای مسافرانی که کاملا واکسینه شده اند، ضروری نمی‌باشد.

علیرغم محدودیت‌های سفر  کانادا قصد دارد تا پایان سال 2021، 108،500 مهاجر جدید را از طریق برنامه‌های تحت مدیریت اکسپرس انتری بپذیرد.

حداقل امتیازات در انتخاب‌های «CEC» و «PNP» متفاوت است. متقاضیان «PNP» 600 امتیاز فوق العاده برای نامزدی استانی دریافت خواهند کرد. بنابراین، نیازمند امتیازات بالاتری هستند. متقاضیان «CEC» معمولاً به امتیازات کمتری نیاز دارند، زیرا با متقاضیان در گروه‌های دیگر رقابت نمی‌کنند. در نتیجه، تعداد بیشتری از افراد با امتیازات نسبتا پایین دعوت می‌شوند.

 

درباره اکسپرس انتری

اکسپرس انتری سیستم مدیریت برنامه کانادا برای سه برنامه مهاجرت فدرال است: «برنامه نیروی کار متخصص فدرال» (FSWP)، «برنامه نیروی کار ماهر فدرال» (FSTP)، و «برنامه تجربه کانادایی» (CEC).

برای ورود به استخر اکسپرس انتری، متقاضیان باید واجد شرایط یکی از برنامه‌های مذکور باشند. این افراد تحت «CRS»، و بر اساس عواملی مانند سن، تحصیلات، سابقه کار، مهارت زبان در انگلیسی یا فرانسه، و عوامل دیگر، امتیازدهی می‌شوند.

«IRCC» برای متقاضیان دارای بالاترین امتیاز، «دعوتنامه برای ارسال درخواست» (ITA) ارسال می‌کند. سپس آنها می‌توانند برای اقامت دائم درخواست دهند.

پس از ارسال درخواست، افسران مهاجرت پرونده متقاضیان را بررسی خواهند کرد. افراد پذیرفته شده مجاز به ورود به کانادا و دریافت وضعیت شهروندی خواهند بود.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar