دعوت از ۴۵۰۰ متقاضی «CEC» در جدیدترین انتخاب اکسپرس انتری
10 جولای 2021 - 15:00
بازدید 540
9

حداقل امتیاز «CRS»موردنیاز در انتخاب مختص «CEC»اخیر، 369 بود در روز 8 جولای، کانادا از 4500 متقاضی اکسپرس انتری دعوت به عمل آورد تا برای اقامت دائم درخواست دهند. انتخاب اخیر مختص متقاضیان «برنامه تجربه کانادایی» (CEC) بود، و حداقل امتیاز «سیستم جامع رتبه بندی» (CRS) 369 را داشت. این انتخاب کوچک‌ترین مورد از روز […]

ارسال توسط :
پ
پ

حداقل امتیاز «CRS»موردنیاز در انتخاب مختص «CEC»اخیر، 369 بود

در روز 8 جولای، کانادا از 4500 متقاضی اکسپرس انتری دعوت به عمل آورد تا برای اقامت دائم درخواست دهند.

انتخاب اخیر مختص متقاضیان «برنامه تجربه کانادایی» (CEC) بود، و حداقل امتیاز «سیستم جامع رتبه بندی» (CRS) 369 را داشت.

این انتخاب کوچک‌ترین مورد از روز 20 مه سال جاری بوده است.

بر اساس «قانون تعیین اولویت پذیرش در وضعیت تساوی»، متقاضیانی دارای حداقل امتیاز، تنها درصورتی انتخاب شدند که مشخصات اکسپرس انتری خود را قبل از روز 10 ژوئن 2021، ساعت 22:46:37 به وقت کانادا ثبت کرده باشند.

 

آمار دعوتنامه‌ها در سال جاری

«اداره مهاجرت، پناهندگی، و شهروندی کانادا» (IRCC) در سال 2021، در مقایسه با بازه زمانی مشابه در سال 2020، دو برابر بیشتر «دعوتنامه برای ارسال درخواست» (ITA) صادر کرده است. تا کنون از 93،842 متقاضی اکسپرس انتری در سال جاری، دعوت به عمل آمده است.

تا پایان سال جاری، 108،500 مهاجر جدید از طریق برنامه‌های تحت مدیریت اکسپرس انتری وارد کانادا خواهند شد.

از ابتدای سال 2021، «IRCC» تنها انتخاب‌های مختص «CEC» و مختص «برنامه انتخاب استانی» (PNP) را برگزار کرده است. انتخاب‌های «PNP» امتیازات بالاتری دارند، زیرا نامزدی استانی 600 امتیاز فوق العاده را برای متقاضیان به دنبال خواهد داشت.

از آنجا که اکثر متقاضیان «CEC» و «PNP» در حال حاضر، در کانادا حضور دارند و به خوبی در بازار کار کانادا ادغام می‌شوند، «IRCC» تنها انتخاب‌های مختص این افراد را برگزار کرده است.

 

درباره اکسپرس انتری

اکسپرس انتری سیستم مدیریت برنامه کانادا برای سه برنامه مهاجرت فدرال است: «برنامه نیروی کار متخصص فدرال» (FSWP)، «برنامه نیروی کار ماهر فدرال» (FSTP)، و «برنامه تجربه کانادایی» (CEC).

برای ورود به استخر اکسپرس انتری، متقاضیان باید واجد شرایط یکی از برنامه‌های مذکور باشند. این افراد تحت «CRS»، و بر اساس عواملی مانند سن، تحصیلات، سابقه کار، مهارت زبان در انگلیسی یا فرانسه، و عوامل دیگر، امتیازدهی می‌شوند.

«IRCC» برای متقاضیان دارای بالاترین امتیاز، «دعوتنامه برای ارسال درخواست» (ITA) ارسال می‌کند. سپس آنها می‌توانند برای اقامت دائم درخواست دهند.

پس از ارسال درخواست، افسران مهاجرت پرونده متقاضیان را بررسی خواهند کرد. افراد پذیرفته شده مجاز به ورود به کانادا و دریافت وضعیت شهروندی خواهند بود.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar