در شرایط فعلی بهترین و سریعترین راه برای مهاجرت به کانادا کدام است؟
01 دسامبر 2008 - 2:15
بازدید 278
9

در شرایط فعلی به نظر شما بهترین و سریعترین راه برای مهاجرت به کانادا کدام است؟   این سوالی است که روزانه بارها از ما می پرسند و اهمیت آن برای عزیزانی که در آستانه اقدام هستند کاملا روشن است. و اما پاسخ: در درجه اول بستگی به شرایط متقاضی دارد، اما به طور کلی می توان […]

ارسال توسط :
پ
پ
در شرایط فعلی به نظر شما بهترین و سریعترین راه برای مهاجرت به کانادا کدام است؟
 
این سوالی است که روزانه بارها از ما می پرسند و اهمیت آن برای عزیزانی که در آستانه اقدام هستند کاملا روشن است. و اما پاسخ: در درجه اول بستگی به شرایط متقاضی دارد، اما به طور کلی می توان گفت که برای متقاضیان تجاری برنامه سرمایه گذاری استان کبک (در صورت داشتن شرایط لازم) بهترین برنامه موجود است. چرا که از یک سو با توجه به تحولات اخیر شرایط آسانتری ایجاد شده و افراد بسیاری می توانند در این برنامه وارد شوند و از سوی دیگرزمان بررسی پرونده نیز تقریبا نصف زمان بررسی پرونده در برنامه مشابه فدرال است. در این روش، متقاضی اقامت دایم و غیر مشروط کانادا را بدون نیاز به دانستن زبان برای خود و تمام اعضای خانواده دریافت می کند. متقاضیان محدودیتی در انتخاب محل زندگی نخواهند داشت و پس از ورود به کبک می توانند هر یک از شهرهای کانادا را برای زندگی انتخاب کنند. 
 برای نیروهای متخصص با توجه به مقررات جدید، افرادی که در ده سال گذشته حد اقل یک سال سابقه کار در زمینه تخصصهای مورد نیاز کانادا را دارند می توانند از طریق  برنامه نیروی متخصص فدرال  اقدام کنند. برای دیگر تخصصها به شرط آشنایی به زبان فرانسه اقدام از طریق نیروی متخصص کبک توصیه می شود.   

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar