تهیه مدارک تقلبی برای متقاضیان در برابر هزینه های گزاف
24 فوریه 2011 - 14:26
بازدید 479
7

علی مختاری،      چندی پیش یکی از دوستان متقاضی نتیجه ازمون زبان آیلتسی را به دفتر ما ارائه می کند که با محاسبه امتیازات دریافتی روشن می شود که وی امتیاز کافی برای قبولی را ندارد و طبیعتا این مطلب به وی اعلام می شود. در کمتر از یک ماه بعد همان فرد با […]

ارسال توسط :
پ
پ

علی مختاری،   

 

چندی پیش یکی از دوستان متقاضی نتیجه ازمون زبان آیلتسی را به دفتر ما ارائه می کند که با محاسبه امتیازات دریافتی روشن می شود که وی امتیاز کافی برای قبولی را ندارد و طبیعتا این مطلب به وی اعلام می شود. در کمتر از یک ماه بعد همان فرد با مدرک آیلتسی در دست به دفتر وارد می شود و نتایج اعلام شده در آن برگه حاکی از رخ دادن یک معجزه بود ایشان در کمتر از یک ماه توانسته بود نمره ۴.۵ خود را به ۷ برساند. این اتفاق البته پیش از آنکه هیجان انگیز باشد شک بر انگیز بود، از یک سو برگه وی با دیگر برگه های آیلتس کمی تفاوت داشت و از سوی دیگر گرفتن آن در این مدت کم باورپذیر نبود.

خوشبختانه در آن زمان من در دفتر تهران بودم و از وی خواستم که به دیدار من آید به محض ورود با وی به زبان انگلیسی سخن آغاز کردم و از او پرسیدم که کی و چگونه این نمره را گرفته است. او با تلاش بسیار سعی داشت با من همراهی کند ولی واقع داستان این بود که روشن بود در حد نمره ارائه شده توان ندارد.

متاسفانه این دوست نمی پذیرفت که این مدرک نمی تواند مدرک ایشان باشد و اصرار داشت که به مالزی رفته است و در امتحان شرکت کرده است و در نهایت پذیرفت که ما با استعلام از مرکز آیلتس در این خصوص تصمیم بگیریم. بنده ایمیلی به مرکز آیلتس یا همان British Council  زدم و از اصالت مدرک صادره پرسیدم و پس از چند روز خبر آمد که بله مدرک تقلبی است و آن دوست ما نیز قزبانی افراد سودجویی شده است که از این نیاز برای خود بازاری ساخته اند.

این داستان را بهانه ای کردم برای تذکر این نکات به دوستان که

نخست توجه داشته باشند در دام این سودجویان نیافتند

و دوم اینکه  ارائه مدارک تقلبی به اداره مهاجرت می تواند باعث بروز مشکلات فراوانی برای آنان شود که کمترین آن دو سال محرومیت از دادن هر گونه تقاضا به دولت کاناداست

و سوم اینکه تصور نکنند کشف حقیقت در دنیای امروز چندان سخت است و اداره مهاجرت را ناتوان از کشف مدارک جعلی فرض نکنند

این تذکر در مورد موکلین کنپارس باید جدی تر گرفته شود چرا که اگر کشف شود یکی از دوستان موکل ما مدرک جعلی به ما ارائه داده است قرارداد وی را معلق کرده و از ادامه همکاری با وی منصرف خواهیم شد. در کنپارس عمل به قوانین و نیز حفظ اعتبار مجموعه از مهمترین اولویتهای ماست.

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar