تحولات ارزی و ضرورت به روز رسانی مدارک مالی
14 جولای 2011 - 0:51
بازدید 346
7

علی مختاری؛ تحولات ارزی در ایرا ن بر کسی پوشیده نیست و روزی نیست که قیمت ارز خارجی در ایران تغییر نکند. این موضوع برای متقاضیان مهاجرت حداقل از جهت اثری که بر پرونده مهاجرت آنها می گذارد نگران کننده است. متقاضیان مهاجرت به کانادا از روشهای تجاری مانند سرمایه گذاری؛ کارآفرینی و …. وضعیت […]

ارسال توسط :
پ
پ

علی مختاری؛

تحولات ارزی در ایرا ن بر کسی پوشیده نیست و روزی نیست که قیمت ارز خارجی در ایران تغییر نکند. این موضوع برای متقاضیان مهاجرت حداقل از جهت اثری که بر پرونده مهاجرت آنها می گذارد نگران کننده است.

متقاضیان مهاجرت به کانادا از روشهای تجاری مانند سرمایه گذاری؛ کارآفرینی و …. وضعیت حساس تری دارند و چه بسا در اثر این تغییرات رقم دارایی اعلام شده آنان با افت شدید مواجه شده و شرایط خود را برای قبولی از دست داده و پرونده آنها رد شود. در این پرونده ها حداقل دارایی متقاضی نمی تواند کمتر از حد معینی شود و معمولا نرخ ارز هنگام بررسی پرونده و بر اساس نتایج اعلامی سایت www.oanda.com ملاک عمل خواهد بود. این متقاضیان ممکن است با رشد صعودی نرخ ارز تا زمان بررسی پرونده و یا مصاحبه به راحتی شانس خود را از دست داده و رد شوند.

پرونده متقاضیان کنپارس البته از این جهت به طور دایم رصد می شود و اگر پرونده ای از این جهت در خطر باشد ضمن تماس با موکل اقدامات مقتضی برای رفع مشکل صورت می گیرد.

در مورد متقاضیان نیروی متخصص فدرال این تغییرات ارزی می تواند باعث شود که اعلامیه تمکن مالی آنها با اشکال مواجه شود. همانگونه که می دانید هر متقاضی باید حداقلی از دارایی را به اداره مهاجرت برای تامین هزینه های ابتدای ورود به کانادا اعلام کند که این رقم بسته به تعداد اعضای خانواده متفاوت است.  اگر رقم موجودی حساب متقاضی از حد استاندارد اعلام شده کمتر باشد پرونده وی می تواند رد شود. از این جهت لازم است متقاضیان مهاجرت از روش نیروی متخصص  به این موضوع توجه داشته باشند و مدارک مالی خود را به روز کنند. 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar