افزایش بودجه مهاجرت برای سال های 2018 تا 2020
27 مارس 2018 - 19:29
بازدید 370
12

وزرات مهاجرت، پناهندگی و شهروندی کانادا بودجه ای معادل 747 میلیون دلار برای حمایت از برنامه های مهاجرتی در سال های  2018  تا 2020 از دولت کانادا دریافت خواهد کرد. این بودجه بخشی از بودجه کلی 875 میلیون دلاری ست که دولت فدرال کانادا برای برنامه مهاجرتی شش ساله کانادا به وزارت مهاجرت این کشور […]

ارسال توسط :
پ
پ

وزرات مهاجرت، پناهندگی و شهروندی کانادا بودجه ای معادل 747 میلیون دلار برای حمایت از برنامه های مهاجرتی در سال های  2018  تا 2020 از دولت کانادا دریافت خواهد کرد.

این بودجه بخشی از بودجه کلی 875 میلیون دلاری ست که دولت فدرال کانادا برای برنامه مهاجرتی شش ساله کانادا به وزارت مهاجرت این کشور اختصاص خواهد داد.

لیندسای کمپ، سخنگوی وزارت مهاجرت کانادا اعلام کرد که این بودجه کمک می کند تا مدیریت و برنامه ریزی سیستم مهاجرتی کانادا با دقت و مسئولیت پذیری بیشتری انجام شود و همچنین بخش زیادی از این بودجه برای ارائه خدمات به مهاجران برای استقرار در جامعه کانادایی خواهد بود.

به گفته سخنگوی وزارت مهاجرت کانادا، بخش مازاد این بودجه برای حمایت مالی از وزارت مهاجرت و شرکای امنیتی آن برای دریافت و بررسی پرونده های مهاجرتی بیشتر صرف خواهد شد. بنابراین با افزایش بودجه برنامه های مهاجرتی، قطعاً ظرفیت های مهاجرتی نیز افزایش می یابند. 

از آنجایی که دولت کانادا در نظر دارد که تعداد مهاجران را از طریق برنامه های اقتصادی تا 60% افزایش دهد، بنابراین این بودجه به جبران کمبود نیروی کار و حمایت از پیشرفت اقتصادی کمک خواهد کرد.

این سخنگو در ادامه سخنان خود به این نکته اشاره کرده است که افزایش نیروی متخصص از طریق سیستم مهاجرت به توسعه اقتصادی کمک می کند و در نهایت باعث افزایش درآمد های مالیاتی می شود.

این بودجه 747 میلیون دلاری مازاد بر بودجه ای ست که پیش از این دولت فدرال در طرح برنامه بودجه سال 2018 دولت کانادا اعلام کرده بود که در زیر به تفکیک آورده شده است:

  • 196میلیون دلار در بازه زمانی 5 ساله برای برنامه مهاجرتی کارگران خارجی موقت
  • 32 میلیون دلار برای برنامه اشتغال زایی برای زنان تازه وارد اقلیت ها
  • 17 میلیون دلار برای بررسی پرونده های پناه جویان مرز کانادا و آمریکا در سال 2018-2019
  • 7 میلیون دلار در بازه زمانی 5 ساله (80.000 دلار در سال) برای راه اندازی برنامه ویزا استارت آپ

پیش از این نیز، وزارت مهاجرت کانادا در گزارش عملکرد سالانه خود در نوامبر 2017 اعلام کرده بود که در این برنامه سه ساله، علاوه بر افزایش تعداد متقاضیان مهاجرت، نحوه گزینش افراد نیز بر اساس نیاز بازار کار و اقتصاد کانادا تغییر خواهد کرد؛ به طوری که تا سال 2020 نزدیک به یک میلیون مهاجر جدید وارد کانادا خواهند داشت.

دولت کنونی کانادا، دولت لیبرال ها، شرایط مهاجرت و نحوه پذیرش مهاجران را تسهیل کرده است، اگر قصد مهاجرت به کانادا دارید، توصیه می شود از این شرایط استفاده کنید.

منبع خبر

 

 

 

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar