استخدام در کانادا از روند جهانی پیشی می‌گیرد
24 اکتبر 2010 - 18:24
بازدید 283
4

[مشاهده در صفحه جدید] از ماه اکتبر ۲۰۰۹ به این سو، خوش‌بینی کارفرمایان کانادایی در زمینه استخدام نیروهای جدید به تدریج کاهش پیدا کرد، اما با این وجود گزارشی که اخیرا منتشر شده نشان می‌دهد که همین روند هم از آنچه در بسیاری از کشورهای دیگر جریان داشته، سریع‌تر بوده است. در این نظرسنجی که […]

ارسال توسط :
پ
پ

[مشاهده در صفحه جدید]

از ماه اکتبر ۲۰۰۹ به این سو، خوش‌بینی کارفرمایان کانادایی در زمینه استخدام نیروهای جدید به تدریج کاهش پیدا کرد، اما با این وجود گزارشی که اخیرا منتشر شده نشان می‌دهد که همین روند هم از آنچه در بسیاری از کشورهای دیگر جریان داشته، سریع‌تر بوده است.

در این نظرسنجی که هر دو سال یک بار توسط Regus Business Trackerبرگزار می‌شود، این بار بیش از ۱۰ هزار کمپانی در ۷۸ کشور دنیا مورد پرسش واقع شدند و این نتیجه به دست آمد که ۳۶ درصد از پاسخ‌دهندگان قصد دارند تا در نیمه نخست سال ۲۰۱۱ فعالیت‌ها و برنامه‌های خود را گسترش دهند. در این میان بیزینس‌های کانادایی با ۴۱ درصد از پاسخ‌دهندگانی که قصد مشابهی برای افزایش تعداد نیروهای خود داشتند، از بقیه کشورها پیش‌تر بودند.    

وس لنسی، مدیر بخش کانادای شرکت Regusمی‌گوید: «تصمیم شرکت‌ها برای اضافه کردن تعداد نیروهای خود، نشانه‌ای است بر این که آنها می‌خواهند خود را تا حد امکان برای بهره‌وری کامل از فرصت‌هایی که بهبود بازار و اوضاع اقتصادی برایشان فراهم خواهد ساخت، آماده کنند. به ویژه در مورد کانادا شاهد بوده‌ایم که در ماه اگست میزان اشتغال ۳۶ هزار مورد افزایش یافت و نسبت به قبل ۸.۱ درصد افراد بیشتری جذب بازار کار شدند. گرچه میزان بیکاری ۰.۱ درصد افزایش داشته اما با این وجود در همین نظرسنجی می‌بینیم که کارفرمایان کانادایی همچنان در فکر توسعه کار خود هستند.»

بر اساس گزارشی که اخیرا اداره آمار کانادا منتشر ساخته است، در ماه سپتامبر ۶ هزار و ۶۰۰ شغل از تعداد کل مشاغل در کانادا کاسته شد و نرخ بیکاری به ۸ درصد رسید و تعداد شاغلان در بازار کار نیز کمتر شد. 

بر اساس گزارش بین‌المللی دو موسسه Monetary Fundو International Labour Organization، در سه سال گذشته نرخ بیکاری به رکورد تازه‌ای رسید و تعداد بیکاران از مرز ۲۱۰ میلیون نفر گذشت. البته کارشناسان Regus Business Trackerدر بخش نیروی کار کشور انگلیس معتقدند که بر اساس یافته‌های گزارش این شرکت می‌توان به شواهد محکمی دال بر بهبود اوضاع اشتغال در سال ۲۰۱۱ دست یافت.

در مجموع صاحبان بیزینس‌های بیشتری به Regusگفته‌اند که نسبت به شش ماه گذشته، چشم‌انداز بهتری نسبت به وضعیت بازار کار دارند. در این نظرسنجی همچنین معلوم شده که ۴۱ درصد از شرکت‌های دنیا برای بقای خود، به جای اخراج نیروهای خود سعی در کاستن از هزینه‌ها دارند و به قول مجریان این نظرسنجی : «این یعنی خوش‌بینی همراه با احتیاط بیشتر.»

برای مشاهده اصل مطلب اینجا کلیک کنید.

 

     

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar