آیا با داشتن فرزند متولد کانادا می توان اقامت گرفت؟
27 می 2011 - 13:06
بازدید 202
6

علی مختاری برخی از دوستان را تصور این است که اگر فرزندی داشته باشند که متولد کانادا باشد به تبع وی می توانند اقامت دایم کانادا را دریافت کنند از اینرو تماسهای متعددی داشته ایم از پدران و مادران منتظر فرزند که در تلاشند سفری به کانادا داشته باشند و نو رسیده را در خاک […]

ارسال توسط :
پ
پ

علی مختاری

برخی از دوستان را تصور این است که اگر فرزندی داشته باشند که متولد کانادا باشد به تبع وی می توانند اقامت دایم کانادا را دریافت کنند از اینرو تماسهای متعددی داشته ایم از پدران و مادران منتظر فرزند که در تلاشند سفری به کانادا داشته باشند و نو رسیده را در خاک کانادا به زمین بگذارند بلکه بتوانند راه دراز اقدام به مهاجرت را کوتاه کنند. این تصور غلطی است.

گذشته از اینکه چنین اقدامی به فرض دریافت ویزای کانادا برای یک سفر کوتاه هزینه های گزافی را به خانواده تحمیل می کند که تنها یک قلم آن هزینه زایمان  حداقل ده هزار دلاری است (این هزینه برای افراد مقیم از سوی دولت پرداخت می شود) و با وجود اینکه فرزند متولد شده در خاک کانادا تابعیت کانادایی دریافت می کند اما این تابعیت هیچ امتیازی برای پدر و مادر برای دریافت اقامت به دنبال نخواهد داشت. روشهای اقدام برای مهاجرت به کانادا منحصر به روشهایی است که در قانون شمرده شده و شما می توانید در اینجا این روشها را مطالعه کنید.

البته در این ارتباط توجه به این نکات ضروری است:

۱- داشتن فرزند کانادایی برای خانواده هایی که در کانادا زندگی می کنند و اقامت قانونی ندارند و امکان اقدام نیز ندارند می توانند زمینه استدلالی باشد برای اقدام از روش انسان دوستانه که البته تنها در موراد خیلی خاص امکان پذیر است و به هیچ وجه نباید به عنوان یک روش مورد توجه هیچیک از هموطنان ما باشد ضمن اینکه شانس پذیرش در این روش بسیار کم است.

۲- داشتن فرزند کانادایی برای فردی که برای مهاجرت از روشهای قانونی اقدام کرده است در روند بررسی پرونده می تواند اثر مثبت داشته باشد.

۳- فرزند کانادایی اگر بعدها به کانادا بیاید و کاری دست و پا کند و درآمدی کسب کند می تواند پدر و مادر خود را اسپانسر کند و برای آنها اقامت بگیرد.

 

موفق باشید

 

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar