۷ جایزه ارزنده در هفتمین دوره مسابقه ۷ سین
17 مارس 2016 - 4:48
بازدید 437
20

هفتمین دوره مسابقه اینترنتی هفت سین با شعار “شما هم 20 باشید” از 26 اسفندماه 94 کلید خواهد خورد و به نفر نخست یک دستگاه گوشی تلفن همراه آیفون 6s اهدا می گردد. مصطفی مختاری دبیر اجرایی این دوره از مسابقه هفت سین با بیان مطلب فوق افزود: به دنبال استقبال سال های گذشته از […]

ارسال توسط :
پ
پ

هفتمین دوره مسابقه اینترنتی هفت سین با شعار “شما هم 20 باشید” از 26 اسفندماه 94 کلید خواهد خورد و به نفر نخست یک دستگاه گوشی تلفن همراه آیفون 6s اهدا می گردد.

مصطفی مختاری دبیر اجرایی این دوره از مسابقه هفت سین با بیان مطلب فوق افزود: به دنبال استقبال سال های گذشته از “هفت سین کنپارس” در این دوره نیز جوایز ارزشمندی برای شرکت کنندگان در نظر گرفته شده است که همچو سال های پیش به آثاری که توسط داوران مردمی انتخاب می گردند، اهدا خواهد شد و افزون بر آن با سیزده دستگاه تبلت از سیزده نفر از داوران مردمی که با دادن رای موجب هر چه زیباتر شدن این مسابقه جذاب می گردند، تقدیر به عمل می آید. داوران مردمی می توانند با دادن رای به تمامی سفره ها شانس خود را در قرعه کشی بالاتر ببرند و هر رای، یک شانس می باشد.

وی با اشاره به حذف بخش متن در این دوره افزود: مسابقه امسال تنها در بخش ” عکس سفره هفت سین” برگزار می گردد و به مناسبت هفتمین دوره آن، هفت جایزه ارزنده که شامل گوشی تلفن همراه، ایپد، آیپاد و دوربین عکاسی است به هفت اثر برتر منتخب مردم اهدا می گردد.

دبیر اجرایی هفتمین دوره مسابقه هفت سین در ادامه با تاکید بر مطالعه آیین نامه مسابقات در اولین گام، در مورد زمان بندی ارسال آثار و داوری مردمی این دوره بیان داشت: علاقمندان می توانند از ۲6 اسفند ۹۴ تا ۱۵ فروردین ۹۵، آثار خود را به نشانی www.myhaftsin.com ارسال کنند و توجه داشته باشند که عکس ها  مربوط به سفره ایشان بوده و حداقل در یکی از تصاویر به صورت مشخص آمده باشد، “مسابقه هفت سین کنپارس-نوروز ۹۵”. داوری مردمی نیز از ۲۰ فروردین ماه ۹۵ آغاز و تا ۳۰ فروردین ادامه خواهد داشت و شرکت کنندگان می توانند با انتشار عکس سفره هفت سین شان در شبکه ها و فضای مجازی به جمع آوری رای اقدام کنند.

گفتنی است مسابقه فرامرزی هفت سین کنپارس با هدف پاسداشت یکی از آیین  های کهن و زیبای نوروز که در قلمرو فرهنگی ایران زمین رایج است، برای هفتمین سال متوالی و با پشتیبانی مالی و معنوی شرکت کنپارس برگزار می گردد و جوایز برگزیدگان این دوره در نیمه دوم اردیبهشت ماه اهدا می گردد.

اگر شما هم دوست دارید در کوتاهترین زمان ممکن اخبار و تصاویر هفت سین را دنبال کنید در کانال تلگرامی مسابقه هفت سین کنپارس به نشانیhttp://telegram.me/myhaftsin عضو شوید.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar