۵ شهر دانشجویی کانادا و برترین دانشگاه های آن
01 دسامبر 2021 - 6:17
بازدید 652
9

دانشجویان همواره به دنبال بهترین کشورها برای ادامه تحصیل هستند و کانادا به دلیل دارا بودن شرایط عالی اقتصادی، دانشگاه‌های معتبر، گذرنامه ارزشمند و بستر مناسب برای رشد اجتماعی و اقتصادی، همواره یکی از بهترین و پرطرفدارترین کشورها برای دانشجویان بین‌المللی بوده است. این کشور در حال حاضر یکی از پنج کشور برتر دنیا برای […]

ارسال توسط :
پ
پ

دانشجویان همواره به دنبال بهترین کشورها برای ادامه تحصیل هستند و کانادا به دلیل دارا بودن شرایط عالی اقتصادی، دانشگاه‌های معتبر، گذرنامه ارزشمند و بستر مناسب برای رشد اجتماعی و اقتصادی، همواره یکی از بهترین و پرطرفدارترین کشورها برای دانشجویان بین‌المللی بوده است. این کشور در حال حاضر یکی از پنج کشور برتر دنیا برای تحصیل شناخته می‌شود.
به‌منظور انتخاب بهترین شهرهای دانشگاهی کانادا، فاکتورهای مختلفی در نظر گرفته می‌شوند که از جمله آن‌ها می‌توان به کیفیت دانشگاه‌ها و موسسات آموزشی، هزینه‌های تحصیل، کیفیت زندگی، هزینه‌های زندگی و امنیت اشاره کرد.
بر اساس آمارهای منتشرشده در سال ۲۰۲۱، مونترال در میان شهرهای کانادا برای تحصیل دانشجویان خارجی، رتبه اول را از آن خود کرده است. علاوه بر این مونترال، مقام اولِ ده شهر محبوب دانشجویی در آمریکای شمالی را هم به خود اختصاص داده است. شهرهای ونکوور، تورنتو و اتاوا دیگر شهرهای مناسب برای تحصیل در کانادا هستند. از جمله ویژگی‌های این شهرها امنیت بالا، تناسب هزینه‌های زندگی و درآمد، کیفیت مطلوب زندگی و آب و هوای مناسب است.
کانادا یکی از کشورهایی است که بیشترین میزان سرانه را صرف سیستم آموزشی خود می‌کند. دانشگاه‌های کانادا دارای اعتبار بالایی بوده، جدیدترین شیوه‌های آموزشی را ارائه می‌دهند و در سراسر دنیا مورد تائید هستند. به همین دلیل است که فارغ‌التحصیلان دانشگاه‌های کانادا آینده روشنی دارند.

⦁ مونترال

مونترال در رده اول بهترین شهرهای دانشجویی کانادا قرار می‌گیرد. این موضوع به کیفیت بالای سیستم آموزشی، سبک زندگی مردم شهر و محیط چند فرهنگی آن برمی‌گردد. با توجه به همین ویژگی‌ها، مونترال سالانه ۳۵۰ هزار دانشجو را جذب خود می‌کند. مونترال هر ساله شاهد بهبود امکانات و مزایای تحصیلی است، ضمن اینکه بین چند شهر بزرگ کانادا ارزان‌ترین آن‌ها به‌حساب می‌آید.
بیشتر مردم مونترال به زبان فرانسوی صحبت می‌کنند و انگلیسی دومین زبان رایج در این شهر است. مونترال شهری چند فرهنگی است و پایتخت فرهنگی کانادا به شمار می‌رود.
از بهترین دانشگاه‌های مونترال می‌توان به دانشگاه‌های مک گیل و مونترال اشاره کرد. دانشگاه مک گیل از بهترین دانشگاه‌های دنیا نیز به‌حساب می‌آید. دانشگاه مونترال هم به‌عنوان یک دانشگاه فرانسوی‌زبان بزرگ در دنیا شناخته‌شده و در برخی رشته‌ها همچون مهندسی شهرت زیادی دارد.

 

⦁ دانشگاه مک گیل

دانشگاه مک گیل یک دانشگاه علمی – پژوهشی در مونترال کبک است که در سال ۱۸۲۱ با بودجه جیمز مک گیل، بازرگان برجسته اسکاتلندی تأسیس شد. این دانشگاه همواره در رتبه دوم یا سوم بهترین دانشگاه‌های کانادا قرار می‌گیرد و در میان دانشگاه‌های پژوهشی، با بیش از ۷۵ مرکز فعال، برای چندین سال رتبه اول را از آن خود کرده است.
در میان دانشگاه‌های استان کبک، تنها سه دانشگاه انگلیسی‌زبان وجود دارند که دانشگاه مک‌گیل یکی از آن‌ها است. نخستین بار دانشکده پزشکی در کانادا، در دانشگاه مک‌گیل احداث شد. دیگر وجه تمایز دانشگاه مک‌گیل از دانشگاه‌های کانادا کتابخانه فوق‌العاده آن است. این کتابخانه‌ شامل سیزده زیرمجموعه و شش میلیون جلد کتاب است. این دانشگاه در میان دانشگاه‌های دنیا، در رتبه ۲۷ قرار دارد.

⦁ دانشگاه مونترال

دانشگاه مونترال واقع در شهر مونترال استان کبک، یکی از پنج دانشگاه‌ برتر کانادا است. زبان رسمی در این دانشگاه فرانسوی است و رشته‌های هنر، علوم ‌پزشکی، حقوق، موسیقی، بینایی‌سنجی در آن تدریس می‌شوند. البته در مقاطع تحصیلات تکمیلی رشته‌هایی مانند بیوشیمی، علوم کامپیوتر، میکروبیولوژی هم به زبان انگلیسی ارائه می‌شوند.
دانشگاه مونترال یکی از بهترین دانشگاه‌های کانادا است که در سال ۲۰۲۱ در رتبه ۱۱۱ دانشگاه‌های برتر جهان قرار گرفت. این دانشگاه از جمله دانشگاه‌های کانادا است که در آن توجه ویژه‌ای به کارهای تحقیقاتی می‌شود.

⦁ دانشگاه کنکوردیا

دانشگاه کنکوردیا، در شهر مونترال استان کبک واقع شده و یک دانشگاه دولتی است که در سال ۱۹۷۴ با ادغام کالج لویولا و دانشگاه سر جورج ویلیامز تأسیس شد. این دانشگاه از لحاظ ارائه روش‌های آموزشی با دیگر دانشگاه‌ها متفاوت عمل کرده و بیشترین تمرکز را بر ارائه آموزش‌های تجربی، پژوهشی و آنلاین قرار داده است. از میان رشته‌های پرطرفدار این دانشگاه، می‌توان به علوم کامپیوتر، رشته‌های مهندسی و علوم پایه اشاره کرد. دانشگاه کنکوردیا در سال ۲۰۲۱ در میان ۲۰۰ دانشگاه برتر دنیا در رشته‌های مهندسی قرار گرفته است.

⦁ ونکوور

ونکوور سومین کلان‌شهر کانادا، در ساحل غربی این کشور واقع شده و به‌عنوان یکی از بهترین شهرهای کانادا برای تحصیل شناخته می‌شود. مناظر حاشیه ونکوور بسیار دیدنی هستند در نتیجه شهر مناسبی برای زندگی مدرن با دسترسی آسان به طبیعت است. ونکوور همچنین یکی از بزرگ‌ترین قطب‌های تجاری کاناداست که در زمینه اشتغال‌زایی هم رتبه بسیار خوبی دارد. همین موضوع یکی از دلایل اصلی دانشجویان برای انتخاب دانشگاه‌های این شهر است، زیرا پس از فارغ‌التحصیلی می‌توانند وارد بازار کار شوند.
ونکوور با اینکه یکی از گران‌ترین شهرهای کانادا به شمار می‌رود، در رتبه شانزدهم بهترین شهرهای دانشجویی جهان قرار دارد. هر دو زبان انگلیسی و فرانسوی در این شهر رایج است و طبق آمار نزدیک به ده هزار دانشجوی بین‌المللی از هشتاد کشور در این شهر تحصیل می‌کنند.
توسعه نرم‌افزار، فناوری‌های زیست‌شناختی و ساخت بازی‌های ویدیویی از جمله صنایع در حال رشد در شهر ونکوور هستند. ونکوور علاوه بر امکانات تحصیلی امکانات دیگری نظیر باشگاه‌های ورزشی و پیست‌های اسکی دارد که باعث می‌شود این شهر مکانی تفریحی هم باشد.
بهترین دانشگاه ونکوور دانشگاه بریتیش کلمبیا است. از دیگر دانشگاه‌های برجسته ونکوور می‌توان به دانشگاه سایمون فریز (SFU)، دانشگاه ویکتوریا و دانشگاه جزیره ونکوور اشاره کرد.

 

⦁ دانشگاه بریتیش کلمبیا

دانشگاه بریتیش کلمبیا یکی از دانشگاه‌های طراز اول کاناداست که در شهر ونکوور قرار دارد. این دانشگاه با توجه به موقعیت جغرافیایی ویژه و شرایط بسیار خوبی که برای دانشجویان فراهم کرده به‌عنوان یکی از معتبرترین و مهم‌ترین دانشگاه‌های کانادا شناخته می‌شود.
دانشگاه بریتیش کلمبیا در سال ۱۹۱۵ به‌عنوان یک مرکز جهانی در زمینه پژوهش و آموزش و جزو بهترین دانشگاه‌های کانادا شناخته شد. در حال حاضر حدود ۶۵،۰۰۰ دانشجو در این دانشگاه مشغول به تحصیل هستند. رشته‌های معدن و رشته‌های ورزشی عمده رشته‌های تحصیلی هستند که در این دانشگاه تدریس می‌شوند. دانشگاه بریتیش کلمبیا دومین دانشگاه برتر کانادا است که رتبه ۴۶ را در بین دانشگاه‌های دنیا در سایت QS دارد.

⦁ دانشگاه سایمون فریزر

دانشگاه سایمون فریزر از دیگر دانشگاه‌های ونکوور است که در لیست دانشگاه‌های طراز اول کانادا و جهان قرار دارد. این دانشگاه، پژوهش محور بوده و سالانه حدود ۱۴۰ میلیون دلار بودجه از دولت کانادا برای انجام کارهای پژوهشی دریافت می‌کند. دانشگاه سایمون فریزر در حدود ۳۰ هزار دانشجو در مقاطع مختلف تحصیلی دارد که حدود ۲۰% از این تعداد را دانشجویان بین‌المللی تشکیل می‌دهند. در رتبه‌بندی سایت QS، دانشگاه سایمون فریزر در رتبه ۲۹۸ قرار دارد.

⦁ دانشگاه ویکتوریا

دانشگاه ویکتوریا به دلیل کارهای پژوهشی و فرصت‌های آموزشیِ پویا، یکی از دانشگاه‌های تحقیقات محور کانادا به شمار می‌رود. این دانشگاه در شهر ویکتوریا، در حاشیه ساحل غربی کانادا قرار دارد که مانند دروازه‌ای به اقیانوس آرام است.
دانشگاه ویکتوریا به‌طور مداوم مقام برترین دانشگاه آمریکای شمالی در زمینه پژوهش‌های منتشرشده را به دست می‌آورد که در همکاری با مراکز بین‌المللی انجام می‌شوند. این دانشگاه با مراکز مختلف در کانادا و سراسر دنیا ارتباط و مشارکت قوی دارد و به این ارتباط‌ها متعهد است به‌گونه‌ای که اساتید، کارکنان و دانشجویان آن با بیش از ۳۰۰ موسسه در ۷۰ کشور همکاری می‌کنند.
دانشگاه ویکتوریا به‌عنوان بهترین دانشگاه جامع کانادا برای آماده‌سازی دانشجویان برای محیط کار جهانی شناخته می‌شود و در رتبه‌بندی سایت QS، در رتبۀ ۳۳۴ جهانی ایستاده است.

⦁ تورنتو

شهر تورنتو، مرکز استان انتاریو، به دلیل داشتن محیطی مناسب برای زندگی، یکی از بهترین شهرهای کانادا برای تحصیل و پایتخت فرهنگی این کشور است. مردم با پیشینه‌های مختلف، ترکیب فرهنگی جالبی را در مونترال به وجود آورده‌اند. تورنتو همچنین به‌عنوان یکی از بیست کشور امن جهان رتبه‌بندی شده است.
این شهر از ورود مهاجران و دانشجویان خارجی استقبال کرده و فرصت‌های شغلی پاره‌وقت و تمام‌وقت برای آن‌ها فراهم می‌کند. همچنین به دلیل آب و هوای معتدلی که تورنتو دارد، دانشجویان و مهاجران زیادی این شهر را به‌عنوان مقصد اصلی خود انتخاب می‌کنند.
تورنتو دارای دانشگاه‌های معتبر و برجسته‌ای در سطح جهانی است. کیفیت بالای زندگی، سیستم مطلوب آموزشی و ماهیت چند فرهنگی شهر، سه عامل مهمی هستند که این شهر را به یکی از بهترین شهرهای دانشجویی کانادا تبدیل کرده‌اند.
دانشگاه‌های تورنتو بالاترین رتبه بین‌المللی را در بین دانشگاه‌های کانادا دارند از جمله دانشگاه‌های تورنتو، رایرسون و یورک.

 

⦁ دانشگاه تورنتو

دانشگاه تورنتو واقع در شهر تورنتو کانادا، یکی از بهترین دانشگاه‌های کانادا است و در رتبه‌بندی سایت QS هم در میان دانشگاه‌های برتر دنیا، مقام ۲۶ را دارد. این دانشگاه که در سال ۱۸۲۷ تأسیس شده، یک مؤسسه پیشرو در زمینه آموزش و تولید علم در کانادا و یکی از برترین دانشگاه‌های دنیا است که با پژوهش‌های فشرده به اختراع و نوآوری‌های بسیاری رسیده است.
دانشگاه تورنتو تاکنون دستاوردهای بسیاری را به نام خود ثبت کرده و از این‌رو در عرصه علمی به‌عنوان یکی از دانشگاه‌های پیشتاز شناخته می‌شود. از جمله، اولین دفتر نشر مقالات علمی در کانادا در این دانشگاه راه‌اندازی شد.
دانشجویان دانشگاه تورنتو این فرصت را دارند که از طریق شبکه گسترده‌ای از اساتید، مراکز پژوهشی، فارغ‌التحصیلان و شرکای این دانشگاه، به‌وسیله اساتید برجسته‌ای آموزش بگیرند و با آن‌ها کار کنند.

⦁ دانشگاه یورک

دانشگاه یورک یک دانشگاه دولتی است که در سال ۱۹۵۹ در شهر تورنتو راه‌اندازی شد. این دانشگاه بین ۲۰ دانشگاه برتر کانادا قرار دارد و در سطح جهانی نیز توانسته موقعیت خود را در میان ۵% دانشگاه‌های برجسته حفظ کند. عمده رشته‌های تحصیلی که در این دانشگاه تدریس می‌شوند، هنر، علوم انسانی، علوم اجتماعی و مدیریت هستند. دانشگاه یورک از نظر کیفیت آموزشی جزو بهترین‌ها محسوب می‌شود و این شهرت علمی به دانشجویان امکان می‌دهد تا بلافاصله بعد از فارغ‌التحصیلی وارد بازار کار شوند.
حدود ۷% از دانشجویان این دانشگاه را خارجی‌ها تشکیل می‌دهند. ۱۱ دانشکده و ۲۴ مرکز تحقیقاتی دانشگاه یورک با بیش از ۲۰۰ دانشگاه پیشرو در سراسر جهان مشارکت دارند.

⦁ دانشگاه رایرسون

دانشگاه رایرسون، یک موسسه آموزش عالی دولتی در کانادا است که در سال ۱۹۴۸ راه‌اندازی شده و در مجاورت شهر تورنتو قرار دارد. این دانشگاه جزو سی دانشگاه برتر کانادا است و مانند دانشگاه یورک در میان ۵% دانشگاه اول دنیا قرار دارد. این دانشگاه علاوه بر اینکه بخشی از انجمن دانشگاه‌ها و کالج‌های کانادا است، در انجمن دانشگاه‌های مشترک‌المنافع و شورای دانشگاه‌های انتاریو نیز عضویت دارد.

⦁ اتاوا

اتاوا به‌عنوان پایتخت سیاسی کانادا یکی از توسعه‌یافته‌ترین شهرهای این کشور از لحاظ اقتصادی است که خدمات عمومی، اداری و مراقبت‌های بهداشتی بسیار خوبی را به شهروندانش ارائه می‌دهد. بسیاری از دانشجویان خارجی، این شهر را برای تحصیل انتخاب می‌کنند تا بتوانند وارد فضای کاری آن هم بشوند. مردم اتاوا به دو زبان انگلیسی و فرانسوی صحبت می‌کنند.
کرایه مناسب اقامتگاه‌ها، هزینه‌های مقرون به‌صرفۀ حمل و نقل، فرصت‌های شغلی گسترده در بازار کار و بسیاری از مزایای دیگر، اتاوا را به شهری ایدئال و مورد پسند برای دانشجویان بین‌المللی تبدیل کرده است. این شهر همچنین به‌خاطر محیط دانشجویی پویا و متنوع خود محبوبیت بالایی دارد.

⦁ دانشگاه اتاوا

اوتاوا یک دانشگاه دولتی در حومه شهر اوتاوا، پایتخت کانادا است که در سال ۱۸۴۸ راه‌اندازی شده و در میان ۲۰ دانشگاه برتر کانادا قرار دارد. این دانشگاه در ارائه رشته‌هایی مانند هنر، علوم انسانی، مهندسی، فناوری، علوم زیستی و پزشکی بسیار قوی عمل می‌کند.
دانشگاه اوتاوا مرکزی پویا و متعهد به یادگیری و پیشرفت دانشجویان خود با بالاترین کیفیت است. این دانشگاه، بزرگ‌ترین دانشگاه دوزبانه دنیا و یکی از ده دانشگاه برتر پژوهشی کانادا است و اساتید و پژوهشگران آن رویکردهای جدیدی را برای حل چالش‌های امروزی بررسی می‌کنند.
دانشگاه اوتاوا در بین دانشگاه‌های جهان مقام ۲۳۰ را دارد.

⦁ دانشگاه کارلتون

دانشگاه کارلتون که فعالیت خود را در سال ۱۹۴۲ آغاز کرد، جزو بهترین دانشگاه‌های کانادا و ۵% دانشگاه‌های برتر دنیا به‌حساب می‌آید. این دانشگاه در زمینه رشته‌های هنر و علوم انسانی قوی است و ۱۷ درصد از دانشجویان آن از خارج از کشور می‌آیند. دانشگاه کارلتون یک دانشگاه پویا و پژوهشی است که متعهد به فراهم کردن یک تجربه یادگیری فراموش‌نشدنی برای دانشجویان خود است.
دانشگاه کارلتون ۶۵ رشته تحصیلی را در زمینه‌های متنوعی مانند روزنامه‌نگاری، مهندسی، فناوری پیشرفته و مطالعات بین‌المللی ارائه می‌دهد.

⦁ کالج آلگونکوین

کالج آلگونکوین یک موسسه آموزش عالی در کانادا است که در سال ۱۹۶۷ تأسیس شد. بسیاری از مراکز مستقل رتبه‌بندی‌ دانشگاهی، کالج آلگونکوین را در بین ۳۰ دانشگاه برتر کانادا قرار می‌دهند. این کالج به‌عنوان یکی از معتبرترین دانشگاه‌های دنیا هم در نظر گرفته می‌شود که جایگاه خود را در میان ۵٪ از بهترین دانشگاه‌های جهان حفظ کرده است.

⦁ کبک

شهر تاریخی کبک که در بین بهترین شهرهای دانشجویی دنیا رتبه‌ی ۱۱۵ را به خود اختصاص داده، به‌خاطر معماری و حال و هوای اروپایی‌اش شهرت جهانی دارد. این شهر تاریخ کهنی داشته و پر از مناظر تاریخی و معماری بی‌نظیر است.
در شهر کبک مردم عمدتاً به زبان فرانسه صحبت می‌کنند و تدریس در دانشگاه‌های این شهر هم اغلب به زبان فرانسه است. هزینه‌های تحصیل و زندگی در شهر کبک در مقایسه با سایر شهرهای کانادا مثل تورنتو نسبتاً مقرون به‌صرفه بوده و به‌عنوان ارزان‌ترین شهر کانادا برای دانشجویان نیز معرفی شده است.

⦁ دانشگاه لاوال

دانشگاه لاوال که در سال ۱۸۵۲ تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در کبک سیتی واقع شده است. این موسسه آموزش عالی ۱۶۸ ساله کانادایی تسهیلات و خدمات دانشگاهی و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، اقامتگاه، امکانات ورزشی، کمک‌های مالی و بورسیه تحصیلی، برنامه‌های تبادل دانشجو، دوره‌های آنلاین و فرصت‌های آموزش از راه دور به دانشجویان ارائه می‌کند.

⦁ دانشگاه کبک

دانشگاه کبک در سال ۱۹۶۸ تأسیس شد و یک موسسه آموزش عالی دولتی است که در کبک سیتی واقع شده است. این موسسه آموزش عالی ۵۱ ساله کانادایی، یکی از بزرگ‌ترین دانشگاه‌های فرانسوی‌زبان کانادا است.

⦁ مدرسه ملی مدیریت دولتی

مدرسه ملی مدیریت دولتی که در سال ۱۹۶۹ تأسیس شده یک موسسه آموزش عالی دولتی است و در کبک سیتی قرار دارد. این موسسه آموزش عالی ۵۱ ساله کانادایی، از این لحاظ اهمیت دارد که یک محیط یادگیری عمل‌گرا برای دانشجویانش فراهم کرده است.
مدرسه ملی مدیریت دولتی، توسط دولت کبک برای تشویق مردم به تحصیل در رشته‌های مدیریت عمومی و دولتی راه‌اندازی شد. این موسسه پنج پردیس در سراسر کبک دارد که دو پردیس بزرگ آن در کبک سیتی و مونترال و سه پردیس دیگر در گاتینو، ساگونای و ترویز-ریوریس قرار دارند.

برای تحصیل در کانادا، متقاضیان باید حداقل شرایط زیر را داشته باشند:

⦁ حداقل معدل ۱۵ برای درخواست برای مقطع کارشناسی ارشد و ۱۷ برای مقطع کارشناسی
⦁ آیلتس آکادمیک حداقل ۶٫۵
⦁ فرم‌های درخواست تکمیل‌شده
⦁ ریزنمرات
⦁ سوابق تحصیلی (CV)
⦁ مدارک هویتی
⦁ توصیه‌نامه از اساتید دانشگاه
⦁ نداشتن گپ تحصیلی (حداکثر گپ تحصیلی تا ۵ سال، خطر ردی پرونده در گپ تحصیلیِ بعد از دیپلم بیشتر از کارشناسی است)
خدمات شرکت مهاجرتی کنپارس
خدمات شرکت کنپارس شامل موارد زیر می‌شود:
⦁ مشاوره رایگان و حرفه‌ای با مشاورین باتجربه و کارآزموده
⦁ بررسی شانس دریافت ویزای دانشجویی
⦁ ارائه فهرست مدارک مورد نیاز
⦁ ارائه راهنمایی‌های لازم در زمینه مدارک و چگونگی تهیۀ آنها (ارائه نمونۀ مدارک برای آشنایی متقاضیان)
⦁ استانداردسازیِ سوابق تحصیلی (CV)
⦁ تهیۀ نامه پوششی
⦁ تهیۀ نامه دفاع وکیل، جهت دفاع از درخواست متقاضی و تائید اطلاعات ارائه‌شده توسط او
⦁ مدارک اضافی کمک‌کننده در صورت لزوم
⦁ تکمیل فرم‌های درخواست
⦁ درخواست پذیرش از دانشگاه‌ها
⦁ دریافت پذیرش از بهترین دانشگاهِ متناسب با سوابق تحصیلیِ متقاضی
⦁ ثبت پرونده
⦁ پیگیری پرونده
⦁ اعلامِ به‌روزرسانی‌ها
⦁ همراهی با متقاضی تا گرفتن نتیجۀ درخواست ویزا
⦁ درخواست تجدید نظر در صورت نیاز

لازم به یادآوری است که شرکت کنپارس در حال حاضر به دلیل شرایط همه‌گیری کرونا پرونده‌های تحصیلی دانش‌آموزی را قبول نمی‌کند مگر افرادی که ویزای توریستی کانادا را داشته باشند.
برای دریافت مشاوره و خدمات در زمینه پذیرش از دانشگاه‌های کانادا و ویزای تحصیلی در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد می‌توانید با شماره‌های ۰۲۱۹۱۰۰۸۳۳۹، ۰۲۱۹۱۰۰۸۳۳۸ یا ۰۲۱۵۹۱۷۴۰۰۰ تماس گرفته.

یا اطلاعات خود را از طریق چت آنلاین سایت یا دایرکت اینستاگرام ارسال کنید و یا اینکه فرم ارزیابی رایگان ما را پر فرمایید تا در اولین فرصت با شما تماس گرفته شود.

همچنین می‌توانید پرسش‌های خود را از طریق شماره‌های واتس اپ ۰۹۲۲۴۶۳۵۴۵۲ و ۰۹۰۳۴۹۴۱۴۵۶ از ما بپرسید و پاسخ آن‌ها را از طریق همین شماره‌ها دریافت کنید.
ارسال ایمیل (همراه با رزومه) به آدرسِ [email protected]

 

 

 

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar