کاهش امتیاز «CRS» در جدیدترین «CEC» اکسپرس انتری
23 می 2021 - 17:24
بازدید 507
8

متقاضیان «برنامه تجربه کانادایی» با حداقل امتیاز 397 دعوت شدند کانادا در روز 20 مه، انتخاب غیر منتظره‌ای تحت اکسپرس انتری برگزار کرد، و از 1842 متقاضی با حداقل امتیاز 397 دعوت به عمل آورد. پس از انتخاب بی‌سابقه 13 فوریه که دارای حداقل امتیاز 75 بود، امتیازات موردنیاز در انتخاب اخیر، کمترین مورد در […]

ارسال توسط :
پ
پ

متقاضیان «برنامه تجربه کانادایی» با حداقل امتیاز 397 دعوت شدند

کانادا در روز 20 مه، انتخاب غیر منتظره‌ای تحت اکسپرس انتری برگزار کرد، و از 1842 متقاضی با حداقل امتیاز 397 دعوت به عمل آورد.

پس از انتخاب بی‌سابقه 13 فوریه که دارای حداقل امتیاز 75 بود، امتیازات موردنیاز در انتخاب اخیر، کمترین مورد در سال 2021 بوده است.

«اداره مهاجرت، پناهندگی، و شهروندی کانادا» (IRCC) تاریخ و ساعت «قانون تعیین اولویت پذیرش در وضعیت تساوی» را به عنوان یک الزام اداری، صرف نظر از اینکه واقعاً تساوی وجود داشته باشد، در هر دور منتشر می‌کند. در این انتخاب، متقاضیانی که حداقل امتیاز 397 را داشتند، تنها درصورتی در نظر گرفته شدند که مشخصات اکسپرس انتری خود را قبل از روز 24 آوریل 2021، ساعت 12:09:24 به وقت کانادا ثبت کرده باشند.

 

بررسی اکسپرس انتری در سال 2021

در سال 2021، کانادا 68.317 دعوتنامه صادر کرده است. این تعداد بسیار بیشتر از دعوتنامه‌های سال 2020 در زمان مشابه است، زیرا کانادا در حال برگزاری انتخاب‌های بزرگ‌تر می‌باشد.

برای دستیابی به هدف 401،000 مقیم دائم جدید در سال 2021 با وجود محدودیت‌های سفر، «IRCC» انتخاب‌های مختص «PNP» و«CEC» را با هدف ارائه اقامت دائم به متقاضیان داخل کانادا برگزار کرده است. اکثر متقاضیان هر دو شاخه در کانادا حضور دارند.

حداقل امتیازات در انتخاب‌های «CEC» و «PNP» متفاوت است. متقاضیان «CEC» معمولاً به امتیازات کمتری نیاز دارند، زیرا با متقاضیان در گروه‌های دیگر رقابت نمی‌کنند. در نتیجه، تعداد بیشتری از افراد با امتیازات نسبتا پایین دعوت می‌شوند. حداقل امتیاز موردنیاز درانتخاب قبلی «CEC»، 401 بود.

متقاضیان «PNP» 600 امتیاز فوق العاده برای نامزدی استانی دریافت خواهند کرد. بنابراین، نیازمند امتیازات بالاتری هستند.

 

درباره اکسپرس انتری

اکسپرس انتری سیستم مدیریت برنامه کانادا برای سه برنامه مهاجرت فدرال است: «برنامه نیروی کار متخصص فدرال» (FSWP)، «برنامه نیروی کار ماهر فدرال» (FSTP)، و «برنامه تجربه کانادایی» (CEC).

برای ورود به استخر اکسپرس انتری، متقاضیان باید واجد شرایط یکی از برنامه‌های مذکور باشند. این افراد تحت «CRS»، و بر اساس عواملی مانند سن، تحصیلات، سابقه کار، مهارت زبان در انگلیسی یا فرانسه، و عوامل دیگر، امتیازدهی می‌شوند.

«IRCC» برای متقاضیان دارای بالاترین امتیاز، «دعوتنامه برای ارسال درخواست» (ITA) ارسال می‌کند. سپس آنها می‌توانند برای اقامت دائم درخواست دهند.

در سال 2021، بیشترین تعداد مقیمان دائم جدید از طریق برنامه‌های تحت مدیریت اکسپرس انتری پذیرش خواهند شد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar